Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaatti illanistujaisiin: moneen makuun käyvä - ei mikään tylsä kreikkalainen!

Vierailija
06.01.2013 |

Pidetään pienet synttrikemut ja ajattelin, että salaattia yhdeksi tarjoiltavaksi. Heti tuli kuitenkin paineet, kun katoin tota omaa ruokarajoitteista miestäni, että millasen salaatin sitä sitten tekee, että nenänsänyrpistäjillekin kelpaa?

Vai pitäskö tehdä kaksi?

Millaisia ehdotuksia teiltä löytyy? Kreikkalainen salaatti tulee ainaki iteltä korvista ulos. Toki senkin voi tehdä niin laadukkaista raaka-aineista ja hyvin, mutta ainakaan ainoana salaattina en sitä suostu tarjoamaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on meloni, puhvelinmozzarella, parmankinkku. Ja sitten vaikka joku vihreä salaatti lisäksi esim. amerkansalaatti, rucola, juusto, pähkinä (vaikka pahdettu cashew), viinirypäle (tumma). Nämä ainakin toimii aina meidän vieraille.

...ja jos ei jompi kumpi uppoa, niin vika on kyllä vieraissa, ei tarjottavissa.

Vierailija
22/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yksi ruokarajoitteinen täältä arvostelee teidän salaattejanne.

En söisi:

katkarapuja

avokadoa

mitään epämääräistä savustettua lohta

tonnikalaa

raakaa purjoa

sipulia

pastaa tai riisiä (voiko olla mitään kuivempaa salaatissa???)

oliiveja

aurinkokuivattua tomaattia

vuohenjuustoa

emmentaalia (laittaako joku oikeasti sitä salaattiin???)

Kannatan ajatusta erillisistä kipoista.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on erlaisia, googlaa.

Vierailija
24/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on meloni, puhvelinmozzarella, parmankinkku. Ja sitten vaikka joku vihreä salaatti lisäksi esim. amerkansalaatti, rucola, juusto, pähkinä (vaikka pahdettu cashew), viinirypäle (tumma). Nämä ainakin toimii aina meidän vieraille.

...ja jos ei jompi kumpi uppoa, niin vika on kyllä vieraissa, ei tarjottavissa.

Olen niin allerginen pähkinöille että en voisi salaattiasi syödä =(

Vierailija
25/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten huonokäytöksistä porukkaa palstalla pyörii.. Fiksu aikuinen ihminen ei tee numeroa omista ruokarajoitteistaan. Jos ei tarjoilut kelpaa, niin on sitten syömättä. Ihan älyttömiltä kuulostaa joidenkin kommentit!

Mutta salaattibuffan kokoaminen niin, että ainekset ovat erillisissä kulhoissa, on mielestäni silti hyvä idea!

Vierailija
26/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten huonokäytöksistä porukkaa palstalla pyörii.. Fiksu aikuinen ihminen ei tee numeroa omista ruokarajoitteistaan. Jos ei tarjoilut kelpaa, niin on sitten syömättä. Ihan älyttömiltä kuulostaa joidenkin kommentit!

En kai minä nyt kenenkään kanssa syödessä niistä numeroa tekisi! Ei, vaikenen ja syön minkä pystyn. Kiitän kohteliaasti. Tämä on kuitenkin netti, ja koetan auttaa ap:ta löytämään mahdollisimman monelle kelpaavan salaatin. Kai täällä nyt voi edes vapaasti yökkiä?

Vierailija
27/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua jauhelihaa, salaattia, pikkutomaatteja, avokadoa, maissia, oliiveja, paprikaa, cheddar-juustoa, purkki salsaa sekaan. Tuota sitten närpitään omalta lautaselta tacosipsilastuilla tai haarukalla, jos haluaa.

Vierailija
28/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua jauhelihaa, salaattia, pikkutomaatteja, avokadoa, maissia, oliiveja, paprikaa, cheddar-juustoa, purkki salsaa sekaan. Tuota sitten närpitään omalta lautaselta tacosipsilastuilla tai haarukalla, jos haluaa.

Jauhelihaan tacomausteseos. Salsan voi jättää erikseen, jotta jokainen annostelee itse. Samoin annoksensa pinnalle voi ripotella myös juustoraastetta ja murskattuja tacolastuja. Oliivit jakavat mielipiteitä, joten ne jättäisin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi