Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenkirppis Jane Kaivokselassa

Vierailija
05.01.2013 |

Löysin vasta kyseisen kirpputorin. Kävin tänään päivällä, ja väkeä ainakin oli todella paljon. Olen harkinnut pöydän vuokraamista sieltä, kysynkin siis onko teillä kokemuksia paikasta? Minkälainen omistaja? Kuulinkohan oikein kun jotkut keskustelivat, että olisi omistaja vaihtunut? Meneekö siellä tavara kaupaksi?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ärsyttää myös vakipöydät. Samat kamat pöydissä kuukausitolkulla ottaa päähän. Kierrän nekin kaukaa. Vaihtuvuus on hyvä juttu ja silloin tekee löytöjä. Ei ne samat vanhat kamat enää innosta!

Vierailija
42/64 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauppa kävi todella hyvin :). Täytyykin käydä piipahtamassa katsastamassa pitkästä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisen omistajan aikaan monet kerrat pöytä, myi vain hyvää ja paljon merkkivaatteita ja tosi halvalla, ei nimittäin menny uudenveroiset Popin puvut ja takit 10eurolla! Myi halvalla hyvät niin kauppa kävi tosi hyvin. Entinen omistaja oli todella ammattitaitoinen ja miellyttävä, oli kiva asioida. Omistaja on vaihtunut, en tiedä miten sillä nuorellaparilla on kokemusta, en ole käynyt enää.

Vierailija
44/64 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vaan oman mielipiteeni kyseisestä kirppiksestä.

Mun tarpeisiin sieltä on löytynyt harvoin ostettavaa. Jos asuisin tosi lähellä, luultavasti kävisin.

Aiemmin rupattelutuokio aurinkoisen omistajan kanssa kompensoi ostettavan löytymisen puutetta.

Nykyään en viitsi enää tehdä lenkkiä Kaivokselan kohdalla, vaan ajelen motaria suoraan kotiin.

Ja ei, tämä ei edelleenkään ollut moite nykyistä henkilökuntaa kohtaan. Hyvin moni aiemmin paikassa käynyt tietää kyllä, mitä tarkoitan.

Tämä siis oli vaan mun mielipide, ei mikään henkilökohtainen loukkaus ketään kohtaan.

En muuten myöskään tykkää käydä Minipoppoossa, mutta monessa muussa paikassa käyn oikein mielelläni.

t. nro 9 (muistaakseni)

Vierailija
45/64 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se entinen omistaja oli tosi kiva, mut ei omistajanvaihdos ole mulle mikään este käymiselle. Syy miks en tykkää enää käydä, on se, et siellä ei ole mulle riittävän laadukasta, hyväkuntoista ja kohtuuhintasta ostettavaa. Olisin valmis maksamaan hyvästä kamasta enemmän, kun euron-pari, mut en mitään älyttömiä hintoja. Jos ehkä joka viides kerta löydän jonkun ostettavan, niin ei maksa vaivaa ajella tuolla. Useimmiten sieltä ei löydy yhtäkään vaatetta, jonka olisin valmis meille kotiuttamaan. Jos jotain on, niin sit se on hinnoteltu tyylin "Espritin trikoopaita 6 euroo", kun uudet maksaa normaalilla hinnalla keskimäärin 15 eur.

Vierailija
46/64 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(edellinen jatkaa) Toi ylihinnottelu ja kuran myynti on tosin yleistä lastenkirppareilla muutenkin.

Vierailija
47/64 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 20:53"]

itse kävin janessa ostoksilla viime lauantaina, ja juttelin kassalla omistajan kanssa ja valittelin sitä, että ei ole niin paljoa tavaraa että kannattaisi pöytä vuokrata. Omistaja kertoi että heillä on juuri tullut uusi "tuote", eli hinnoittelupalvelu. Eli ottavat tavarat vastaan, hinnoittelevat ja ottavat vain 30% myynnistä! Muut kirpparit joilla on vastaava, ottavat vähintään 55%... itse ajattelin tuonne viedä. Ja niille jotka väittävät hiljaiseksi.... Lauantainakin oli niin paljon porukkaa, ettei meinannut mahtua kulkemaan.

[/quote]Ei oo muuten enää provikka 30%.

Vierailija
48/64 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tajua, miksi ihmeessä kirppiksillä myydään sitä kiinakrääsää?

Vierailija
49/64 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tajua, miksi ihmeessä kirppiksillä myydään sitä kiinakrääsää?

Vierailija
50/64 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajat täällä mainostaa, varuiksi kahteen kertaan...

Vierailija
51/64 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole bongannut juuri lainkaan ostettavaa, siksi skippaan ton melkein aina kirppiskierroksilla.

Huonokuntosta tavaraa paljon ja ne muutamat ok kuntoset ihan ylihintasia. Oon valmis maksamaan priimakuntosesta vaattesta enempi ku pari euroa, mut en todellakaan 70% uuden hinnasta.

Vaikuttaa kans liian hiljaselta, et harkitsisin myyntiviikkoa tuolla.

Vierailija
52/64 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellaa ja Nuttua suosittelen ehdottomasti parhaana lasten kirpparina. Aina on ostettavaa ja siel kans saa myytyy tosi hyvin.

Vierailija
53/64 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä omistajalla ole merkitystä sille, miten myyjät tavaroitaan hinnoittelevat. Itse kävin viikko sitten asiakkaana, ja hintataso oli korkea. Esim. Reimatec 55 euroa ja H&M velourasu 7 euroa. Noilla hinnoilla saa alesta uutta. Käytetty on kuitenkin käytetty. Pöydän vuokraamista olen miettinyt, mutta pitäisi olla aika paljon tavaraa, että kannattaa...

Vierailija
54/64 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? 400? Siellä hinnoittelupalvelussahan roikkuu samat vaatteet kuukausitolkulla. Tuolla pitäisi pitää tehokas tyhjennysmyynti. Pois lojuvat tuotteet ja uusia innokkaita myyjiä ikea-kasseineen. 

Vierailija
55/64 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri myymässä siellä ja sanoivat että saa käyttää ihan omatekosia hintalappuja, mutta jos haluaa, voi ostaa tarrallisia hintalappuja .. eikä ole mun mielestä "rahastamista" jos pyytävät tarrallisista lapuista 0,5e / arkkia.

Maksaahan niiden tulostaminen ja niiden tarra-arkkipohjien ostokin! ei kai ne nyt ilmaiseksi ala antamaan tarralappuja? ja saa edelleen käyttää ihan sellaisia lappuja mitä itse haluaa..että faktat tietoon ennenkuin alatte täällä kertomaan juttuja tosiasioina.

Ja myynti.. se on kiinni ihan siitä tavarasta. Joku myy kahdessa viikossa melkein 300e joku vain 50e, joten se ei ole kirppiksen omistajasta eikä kirppiksestä kiinni miten itse saat myytyä!

Ja joka viikko vaihtuu myyjät, niin kuinka voi sanoa että aina on ylihinnoiteltua ja huonoa tavaraa,. hahah hyvät naurut saa tältä palstalta..

Pidän itse kyseisestä kirppiksestä - mutta se on ihan makuasia! jotkut tykkää jotkut ei.

Vierailija
56/64 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyl se vaikuttaa, missä kirppiksellä myy.

Toi esimerkiks on pieni ja syrjässä, siellä ei käy niin paljon porukkaa päivittäin, kun lähes kaikissa muissa pk-seudun kirppiksillä.

Mä en oo Janessa myyny ikinä, mut aika usein ohi ajellessa poikkean. Oon monesti ihmetelly, miten siellä pysyy hyllyissä monesti viikkoja samat kauniit ja tosi hyväkuntoiset vaatteet halvalla. Esim Akselissa, tai Nellassa ja Nutussa ne ois menny heti.

Mä löydän melko harvoin tuolta ostettavaa, koska etsin lähinnä vähintään 122 cm vaatteita ja niitä Janessa on harvoin mulle mieleisiä.

Lastenkirppiksillä tosin useimmiten on pienempiä vaatteita myynnissä, kun taas "sekakirppiksiltä" löytyy lähes joka kerta liiankin paljon ostettavaa.

Vierailija
57/64 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin tyhjentämääm puolisen vuotta sitten lastenvaatevarastoja ja testannu myyntiä useammassa paikassa. Joku tuolla ylempänä kyseli, missä kandeis myydä. Tässä mun kokemuksia:

Jane: Oikeestaan vaan Pop, Me&I ja muut vastaavan tyyliset liikku. Oikeesti paremmat merkkivaatteet jäi hyllyyn, kuten myös ihan peruskama.

Tuotto suhteessa hinnottelun vaivaan tositosi huono, en myy uudestaan. Kolmen prossan provikka ei kirpassu, koska myynti oli niin onneton.

Akseli: Kauppa kävi todella hyvin, kotiin ei tarvinnu viedä juuri mitään. Iso miinus siitä, et mun piti kovan pöytävuokran lisäksi maksaa yli 30 euroa provikkaa!! Kirppisviikolle tuli hintaa hälyttimet mukaanlukien lähemmäs satanen.. Ei huvittais tuollakaan myydä enää, ihan vaan periaattesta ton riistohinnan takia. Akselissa myös varastetaan paljon.

Nella ja Nuttu: Ihan peruskama ei tahtonut liikkua, mut merkkivaatteet ja kaikki erikoisempi vaate meni nopeesti. Saldo oli hyvä rahallisesti. Edullinen pöytävuokra ja provikkaa ei peritä. Hintaan kuuluu siivous päivittäin. Mun ehdoton lemppari, varmasti myyn toistekin, sit kun on taas vaan ylimäärästä lastentavaraa kertyny tarpeeksi.

Tuusulan Femmatori: Täällä liikku yllättävän hyvin tavara. Otin ison loosin (36 euroa viikko) ja siihen mahtu kaikkea isompaakin tavaraa hyvin. Kaikki lelut sain kaupattua, jotka aiemmilla yrityksillä oli jääny nurkkiin pyörimään. Vaatteet meni suht hyvin, vaikka tää oli viimesenä vuorossa ja valikoima ei ollu enää niin hyvää, ku alkupään paikoissa.

Menen myymään uudestaankin.

Vierailija
58/64 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksen taso laskenut kuin lehmänhäntä omistajavaihdosten myötä :/

Vierailija
59/64 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppiksen taso laskenut kuin lehmänhäntä omistajavaihdosten myötä :/

Entinen suosikkini. Ihan tulee paha mieli, kun siellä nykyisin käy! Heti ovella on iso röykkiö hylättyjä vaatteita (lue: lumppukasa). Käsinkirjoitettuja repaleisia ohjelappusia ja tiedotteita maalarinteipillä kiinnitettynä asiakkaita varten. Likaista ja sekaista. Joku omistajista istuu näpyttelemässä kännykkäänsä tiskin takana. En ymmärrä: menisi ennemmin siivoilemaan vaikka pöytiä. Omistajanainen haukkuu suureen ääneen asiakkaita. Facebookissa lapsellisia tiedotteita ja kirjoitettu puhekielellä. Amatöörimäistä toimintaa. Käykö siellä kauppa kuitenkin? Mitä mieltä nykymyyjät?

Vierailija
60/64 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi mikä pettymys tuo kirppari oli, nyt kun lauantaina siellä piipahdin. Pieni, ankea, pöydät tyhjillään, myyjä istui hiljaa piilossa pöytänsä takana. Ihan kulahtaneita vaatteita myynnissä, yhden ainoan siistin t-paidan löysin josta pyydettiin 8e. Sinne jäi, eli tyhjin käsin lähdin pois... No säästyipähän hilut toiseen kirppariin (korso), josta löytyi heti paljon kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi