Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiko opiskeluaikojen kämppiksenne kumppaneitaan yökylään? Häiritsikö? Kadehditko jos olit sinkku?

Vierailija
05.01.2013 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi kämppis, joka oli sinkku ja toi bileistä aina jonkun äijän mukanaan. Tuo kämppis oli myös valitettavan äänekäs sängyssä. En todellakaan ollut kateellinen; kämppis ei ollut mikään hottis, harrasti vain irtosuhteita. Vähän ärsytti, kun aamulla ei tiennyt, mikä karvanaama taas oli aamupalalla tai suihkussa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi. Toi myös kulkukissoja. Molemmat häiritsi, enkä todellakaan ollut kade. Inhosin miehiä ja kissoja jo silloin.

Vierailija
4/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2013 klo 22:54"]

ja oli kovin äänekäs...

En todellakaan kadehtinut, koska olin paljon kauniimpi, ja olisin miehiä halutessani saanut. Lähinnä ihmetytti, miten kämppistä ei hävettänyt touhunsa. Ihan hauska kämppis oli muuten.

[/quote]

Mitä hävettävää nussimisessa on?

Vierailija
5/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kerran baarista miehen kauhean metelin saattelemana kahden hengen soluumme. Aamuviideltä se kikatus ja kiherrys ärsytti niin suunnattomasti että kostoksi aloin imuroida  yhteisiä tiloja sunnuntaiaamuna kello yhdeksän kun nuoripari varmaan yritti nukkua. Juippi lähti aika nopeasti eikä ole sen jälkeen ketään tuonut :D Olin ehkä ämmä, mutta en tuntenut minkäänlaista omantunnon tuskaa :D

Vierailija
6/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ärsytti, kun kolmen solussa, jossa oli muutenkin esim. suihkuruuhkaa, miltei asui toisen kämppiksen poikakaveri. Ja kyseessä vielä kämppis, joka ei koskaan siivonnut, vienyt roskia tai muuten hoitanut asioitaan.

Toisella kävi jotain hoitoja, jotka jätti sinne aamulla kouluun lähtiessään. Kiva jos joku ois ollu vaikka varas. Toisaalta oli usein itse aamut kotona ja melkeen paremmin tulin noiden hoitojen kanssa aamulla toimeen ku kämppisteni. Yhessä syötiin aamupalaa.

Kaikilla on kuitenkin tietenkin oikeus tuoda puolisoita ja ystäviä kylään. Toki jotain sääntöjä esim. Metelistä voi tehdä.

Varmaan sama homma kuin muissakin kämppisongelmissa. Jos kämppilsen kanssa tunnetaan, ei ongelmaa ole tai se voidaan puhumalla ratkaista ja jos taas kämppikset esim. Solussa eivät halua tutustua, ongelmat tuntuvat aina isoilta.

Vierailija
7/11 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppiksen kihlattu kyläili joka toinen vkl solussamme (kämppis kyläili kihlatun luona joka toinen vkl). Hiljaa olivat jos jotain touhusivat, ei häirinnyt yhtään.

Vierailija
8/11 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan haitannut, sehän on normaalia elämää ja meillä taisi olla kaikilla suhteellisen vilkas seuraelämä. Kellään ei tosin ollut mitään kovin vakituisia kumppaneita, ehkä olisi voinut häiritä jos joka yö olisi joutunut kuuntelemaan seksiääniä.

Vierailija
9/11 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kovin äänekäs...

En todellakaan kadehtinut, koska olin paljon kauniimpi, ja olisin miehiä halutessani saanut. Lähinnä ihmetytti, miten kämppistä ei hävettänyt touhunsa. Ihan hauska kämppis oli muuten.

Vierailija
10/11 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi, häiritsi, toin itsekin. Ja ihan varmasti käyttäydyin häiritsevästi joskus omien kumppaneideni kanssa, koska huoneiden välillä ei ollut minkäänlaista äänieristystä.

Ei mua mitkään yhdenillanjutut niin haitanneet, ne yleensä katosivat seuraavana aamuna eivätkä jääneet nurkkiin pyörimään "ylimääräisiksi asukkaiksi". Meillä oli tosi ahtaat tilat ja vaikkei ketään ylimääräisiäkään olisi ollut, aamuisin ja iltaisin vessaan ja suihkuun sai jonotella ihan riittämiin joten tuo otti päähän. Mutta kun yksi poika piti meidän kämppää jonkinlaisena tukikohtanaan, säilytteli tavaroitaan muutenkin pienissä varastotiloissa ja saattoi tulla keittiöömme lueskelemaan lehtiä vaikkei kämppikseni edes olisi ollut kotona, se vitutti.

Ihanaa asua nykyään yksin, ei tartte aamulla tarhapöllön näköisenä yöpaidassaan keittiöön mennessä varautua siihen, että jonkun poikaystävä on siellä kalsarisillaan. Tai vessassa miettiä, että joka pörähdys ja lorahdus kuuluu viereiseen huoneeseen, jossa kämppis on poikaystävänsä kanssa.

Vierailija
11/11 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun kämppiksiä ei juuri näkynyt. Ehkä heillä joskus oli. Oma poikaystävä yöpyi luonani aika usein, mutta tuskin häiritsi ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi