Neljä yhdyntää tänään, 8 asentoa, ihanan pantu olo!
Kommentit (19)
Teillä ei taida olla mielikuvitusta
Mutta ei se meitä haittaa. Tärkeintä hyvä olo.
ap
ihanan pantua oloa ;) mitä ajanhaaskausta ja taitamattomuutta :)
Saisimme samalla mekin lisää uusia ideoita!
Ei ole valittamista näinkään. Mutta ainahan kannattaa kokeilla jotain uutta.
ap
hassua miten eri tavalla näitä kirjoituksia av:lla voikaan lukea
Et sitten kerrasta saanut ihanan pantua oloa ;) mitä ajanhaaskausta ja taitamattomuutta :)
toki tämä on aihe vapaa niin täällä saa avautua ihan mistä vaan kokee tarvetta avautua :)
Seksi on ihanaa eikä ilman sitä jaksa elää.
on saanut! Jessus, ihanko oikeesti? Miten mahdollista? Oliko toi joku kerran vuosikymmenessä-juttu, kun piti oikeen ketju aloittaa?
Mikä (mitkä) on muuten teidän lempiasentonne?
Naisilla ja miehillä on kenties eri suosikit? Itse pidän asennoista, joissa vaginan etuseinämää hangataan niin pitkältä matkalta kuin mahdollista, tasaisesti, ilman liian nopeaa paineenvaihtelua.
Tiedän tunteen... ja se ei vielä yhdestä kerrasta tule ;) Hajotkaa kateuteenne, mammat! :D
Jessus, ihanko oikeesti? Miten mahdollista? Oliko toi joku kerran vuosikymmenessä-juttu, kun piti oikeen ketju aloittaa?
on vain kokonaisvaltaisesti hyvä olo, koska olen parantunut sairaudesta, jonka vuoksi seksuaalisuuteni laimeni olemattomiin. Tunnistan jälleen itseni ja olen onnellinen olemassaolosta ja terveydestä.
ap
Perhe-elämä voi vähentää seksikertoja per viikko tai per kaksi viikkoa. Mutta laatu ei vähene! Päinvastoin. Ehkä melkoisen naivia mutta joskus ihmettelen, miten kukaan voi haluta seksiä muun kuin omien lastensa toisen vanhemman kanssa. Rakkaus ja jakaminen on niin suurta... ei mikään känniseksi voi antaa samaa. Mutta joku voi kokea varmasti asian toisella tavalla.
ja sen vaihtelu on kumma juttu.
silloin kun on (syystä tai toisesta) "kuiva kausi", av:n seksijutut ärsyttävät ja suorastaan v*tuttavat minua.
niistä tulee osaton ja "hylätty" olo.
mutta kun on kiihkeämpi vaihe, luen ilolla muiden seksikirjoituksia!
ihmismieli on ihmeellinen :)
Kyllä se pitää vähintään 30 asentoa olla per akti!
Mä tiedän just kuin ihanaa toi on, meillä usein tuollainen "koko päivän" sessio :) Kun ei ole lapsia, niin voi tehdä mitä vain ja milloin vain :)
voi ap, onnea sulle! ansaitset tuon sairauden jälkeen ja muutenkin :)
eihän ole väärin kun sanon, että olen hieman kade. mutta toivossa on hyvä elää, että saisin edes osan tuosta vielä kokea.
ja sen vaihtelu on kumma juttu.
silloin kun on (syystä tai toisesta) "kuiva kausi", av:n seksijutut ärsyttävät ja suorastaan v*tuttavat minua.
niistä tulee osaton ja "hylätty" olo.
mutta kun on kiihkeämpi vaihe, luen ilolla muiden seksikirjoituksia!
ihmismieli on ihmeellinen :)
Nyt kateellisena luen tätäkin ja toivon, että haluaisipa munkin puolisoni mua.
Mä tiedän just kuin ihanaa toi on, meillä usein tuollainen "koko päivän" sessio :) Kun ei ole lapsia, niin voi tehdä mitä vain ja milloin vain :)
Ja pitää vaan jaksaa odottaa että kohta meilläkin taas kukoistaa...!!!
Teillä ei taida olla mielikuvitusta