Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutan superdieetti huijausta, lihovat samantien takaisin

Vierailija
05.01.2013 |

kun älytön liikkuminen loppuu ja hiilariton ruokavalio vaihtuu normaaliin perusruokaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkin alkaa puurolla.

Vierailija
22/31 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jutan ruokavalioita" kun on niin kovin erilaisia? On omasta superpaljon pudottaville, fitness-treenaajille, tavallisille laihduttajille jne jne. Eli mistä dieetistä puhut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden viikon työstä jäi puolitoista kiloa pois. Aika vähän.

Vierailija
24/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan voi loppuelämäänsä noudattaa sellasta ruokavaliota mitä siinä ohjelmassa käytetään. Aivan älytön ajatus, terveellistä kyllä, mutta ei tollasta täyskieltäytymistä kaikesta ja rahkan puputtamista.

Vierailija
25/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ap tietää, mikä on sellainen dieetti, jonka lopetettuaan ei liho mikäli palaa epäterveellisiin ruoka- ja juomatottumuksiinsa.

Vierailija
26/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ketju. Ei yhtäkään av-palstalle ominaista lihota-verbiä. Nykyään kun kaikki täällä vain lihoavat lihomisen sijaan.

Vierailija
27/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kokonaisuudessaankin outo ketju. Tylsää vänkäämistä aivan turhasta...

Vierailija
28/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta superdiettaajilta kuulee saman: Mä TÄHTÄÄN painoon x. Mun TÄHTÄIN on fittarikisoissa. TAVOITEpainoni on x.

Siihen tähdätään minikaloreilla, ja jopa maito on kiellettyjen listalla. Viinirypäleitä ei saa syödä. Kiellettyjen listalla on terveellisiä hedelmiäkin ja maitotuotteita, salittujen määrä on suppea. Miten kukaan kuvittelee elävänsä lopun ikää ruokavaliolla joka perustuu siihen, että pysyy rasvattomassa kuosissa? Miksi superdieetit ohjelmassa ei painoteta sitä että tähtäin on terveessä vanhuudessa ja siinä että säästyy lonkkaproteesilta 50 vuotiaana?

Mun tähtäin on pitkä elinkaari jossa kykenen mummoni lailla kulkemaan ilman rollaattoria vielä 90 vuotiaana. Mun TÄHTÄIN on, että jos menen mummolle syömään, en kieltäydy piirakasta siksi että mä superdiettaan enkä voi syödä hiilareita.

Ei vaan ole tervettä että puolessa vuodessa tehdään täydellinen elämäntaparemontti ja aletaan elämää jonkun pt:n määrittelemää elämää. Miksi täytyy lähteä klo 06:00 lenkille kun voisin nukkua tunnin pidempään ja pyöräillä töihin? Miksi siinä ohjelmassa ei mukauteta terveitä elämäntapoja IHMISTEN jo olemassa olemaan elämään, vaan yritetään saada kaikista salilla ähkiviä, rasvattomia broilereita?

Mun elämään ei tosiaankaan sovi se että herään aamulla JOKA aamu lopun elämääni ja että saan YHDEN herkkupäivän viikossa. Haluan oppia kontrolloimaan itseäni siten että kenenkään ei tarvitse tulla syöttämään mulle proteiinipirtelöä väkisin. Jos perusruoka ei riitä, liikunta on mennyt överiksi.

Jauheitten ja purkkien kanssa läträävät himoliikkujat ahdistavat, kun tietää että se mitä ne tekee ei ole kauaskantoista. Kukaan ihminen ei jaksa täysjärkisenä koko elämäänsä läpi ulkonäkökeskeistä elämätapaa. Jossain vaiheessa havahtuu, että hetkinen haluanko MINÄ tämän rasvattoman sikspäkin vai sanoiko Jutta niin?

Vierailija
29/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammassa tahdissa painoaan pudottaa, sen varmemmin kilot tulevat takaisin. Samahan oli nähtävissä Painonvartijoissa. Muutamat tutu pudottivat runsaasti painoa aika lyhyessä ajassa ja vähän ajan kuluttua kaikki oli tullut takaisin ja pahimmassa tapauksessa enemmänkin. Vain jos pystyy täydelliseen elämäntapamuutokseen loppuiäkseen, säilyy myös hoikempi olemus.

Vierailija
30/31 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien puhetta :D ja tottakai kilot palaa jos alkaa pullaa mussuttaa ja heittäytyy sohvalle,palaa korkojen kanssa.

Vierailija
31/31 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin lihavien kateellisten puhuttelua!! Tottakai kilot palaa jos ei tee kokonaista elämäntapa muutosta, jossa tässäkin on tarkoitus. Ja tiedoksi, kun aloittaa ja löytää jonkun oman urheilulajin jää siihen koukkuun ja saa siitä niin hyvän olon ettei halua lopettaa sitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän