Mitä mieltä olet ihmisistä jotka keikuttavat venettä?
Eli jos suuri osa on samaa mieltä, miten pitäisi toimia ja yksi rupeaa vänkkäämään kovaäänisesti vastaan?
Kommentit (36)
Ei välitä toisten hengestä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan aiheesta.
Anna esimerkki milloin hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan aiheesta.
Anna esimerkki milloin hyväksyttävää.
Jos muut aikoo tehdä jotain tyhmää, tietysti. Kuten rakentaa toisenkin kaasuputken Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan sananvapaudeksi.
Niin, että tyhmäkin saa olla, kunhan sananvapaus toteutuu?
AP:n kaltaiset ihmiset ovat kautta historian olleet juuri ne, jotka mahdollistavat fasismin, kommunismin, noitavainot, uskonsodat ja ylipäänsä kaiken totalitarismin ja sorron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Arvostan. Toisin kuin niitä lampaita, jotka lähtevät kiusaamiseen mukaan, etteivät itse joutuisi kiusatuksi.
Samanmieliset hymistelijät ovat yleensä pelkureita, jotka pelkäävät muutosta. Myös muutosta parempaan suuntaan.
Eli sanoisin että itsepäisiä veneenkeikuttajia tarvitaan ehdottomasti.
Asia ratkaistaan inhimilliseen suuntaan. Siitä ei tietoa miksi yksi on eri mieltä. Enemmistö ei tarkoita aina oikeassa olemista, vaikka siihen pyrkivät.
Vierailija kirjoitti:
AP:n kaltaiset ihmiset ovat kautta historian olleet juuri ne, jotka mahdollistavat fasismin, kommunismin, noitavainot, uskonsodat ja ylipäänsä kaiken totalitarismin ja sorron.
Millainen ihminen minä olen? Kun puhut kaltaisistani, kai sulla on joku määritelmäkin? Vai oliko aloitukseni sinulle liian vaikea kysymys? Ap.
Toisinajattelijoita tarvitaan. Jos on yksi huomattavan iso porukka jossa kaikki ovat samaa mieltä (on kyseessä sitten projekti, puolue tai tiede), sinulla ei ole enää teemaa tai suuntausta vaan uskonto.
Aurinko kiertää maata. Piste. Veneenkeikuttajat roviolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Sinunkin mielipiteesi julkaistiin ilman ennakko-tai jälkisensuuria :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Sinunkin mielipiteesi julkaistiin ilman ennakko-tai jälkisensuuria :-)
Missä kohtaa olen sanonut (kirjoittanut) yhdenkin mielipiteen? Kannattaa joskus kuunnella tai lukea ennenkuin vastaa mitään typerää.
Jos ei tarkoiteta fyysistä veneen keikuttamista, ilmaisu kuuluu laittaa lainausmerkkien sisään.
Jos työporukasta neljä viidestä haluaa syömään paikkaan A ja minä haluaisin mieluummin paikkaan B, suostun siihen mitä kaverit haluavat.
Jos työporukasta neljä viidestä kiusaa henkilöä X puolustan henkilöä X kovaäänisesti
Aika ikävää on. Kerran savupäissään ajettiin päijänveneellä nelistään ja kaveri melkein kaatoi koko veneen. Muutenkin jo vainot päällä.
Riippuu ihan aiheesta.