Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Minä rakastan sinua"

Vierailija
05.12.2005 |

-Kuinka usein lausut tai kuulet nuo sanat kumppaniltasi?

Meillä puhutaan rakastamisesta ehkä kerran viikossa. Enempi menisi siirappikseksi lepertelyksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 9 vuotta. Eka vuosien aikana jokapäivä, nyt hyvä jos kerran vuodessa... :(

Vierailija
2/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ikinä ei voi tietää milloin on se viimeinen päivä yhdessä.

Tuon opin pari vuotta sitten,kun näin isäni sen viikon keskiviikkona jolloin hän yllättäen muutama tunti töistä tultuaa kuoli.Kaksi päivää myöhemmin ei ollut enää isää.

Koskaan ei voi liikaa kertoa kuinka paljon rakkaistaan välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tunnu, niin ei sanota vain siksi, että olisi tapa sanoa se esim. kerran päivässä. Toki rakastamme toisiamme joka päivä, mutta toisinaan se tuntuu enemmän kuin joskus toiste. Sanomme aina ' Minä rakastan sinua' emme koskaan I love you...englannin kielen käyttö tässä tilanteessa on mielestäni ällöä ja merkityksetöntä.

Vierailija
4/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan aina , että no hyvä juttu... :(

Vierailija
5/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpommin tulee sanottua että " tykkään susta" tai vaikka " mun mielestä sä olet maailman kivoin mies/nainen" .

kyllä sitten toisinaan ihan rakkauttakin tunnustetaan. tyypillinen keskustelu menee näin: " mä rakastan sua" " mäkin rakastan sua" " no, sehän meni sitten just päikseen!" . vaikka kyllä me tietty ollaan ihan vakavissaan, vaikka onkin tapana hiukan keventää ;)

Vierailija
6/6 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu nyt kolmisen vuotta yhdessä, eli ei vielä mitään elinikää. Koskaan ei mitään hurjaa tunteenpaloa oo välillämme ollutkaan, vaan enemmän semmoista arkipäiväistä välittämistä. Alusta asti vaan tuntu siltä oikealta.

Sanotaan lähes päivittäin Rakastan Sinuu tai Oot Rakas tms. Kieltämättä joskus tulee kevennettyä tyyliin " Ai jaa" " No se on hyvä juttu" ettei mee liian siirappiseks. Tai sitten vaan puhutaan välittämisestä, ei rakkaudesta. Miun mielestä kannattaa sanoa niin vaikka vaan tavan vuoksi, jos toisesta edelleen vaan välittää. Kyllä se mieltä lämmittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi