Lue keskustelun säännöt.
Paraneminen paniikkihäiriöstä. Kuinka onnistuu?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
pahasta paniikkihäiriöstä täysin kokonaa, ainakin 99,9 %!
Olen aiemminkin kertonut siitä täällä kun joku on kysynyt.. Mutta pääpointtina itselläni oli ymmärtää mistä paniikkihäiriössä on todella kysymys. Sen fyysinen puoli. Itselläni oli todella hyvä opus, joka auttoi todella hyvin, eli kehottaisin hankkimaan selkeää faktatietoa ja ohjeita!
Mulla paniikkihäiriö oli siinä vaiheessa, etten voinut olla missään kulkuneuvoissa tai missään vieraassa paikassa, tai esimerkiksi kaupassa ilman suurta tukiverkkoa. Jouduin lopettamaan opinnot. Olin parisen vuotta pitkälti vain kotona.
Sitten päätin parantua, koska edessä oli tapahtuma johon minun oli pakko kyetä osallistumaan. Sain siihen ajankohtaan sopiva opuksen ja ryhdyin sietohoidattamaan itseäni. Ohjeita löytyy kyllä! Mutta kuukausikaupalla kuljin varmaan ihan hullun oloisena pitkin hokemassa ääneen mantroja, jotka tukivat prosessia. :)
Mutta joka tapauksessa: Se on mahdollista ja ilman lääkkeitä! Käytin alussa beetasalpaajia, mutta sittemmin en enää mitään. Aiemmin olin jo lopettanut masennuslääkityksen, jonka jälkeen siis paniikkihäiriö yhä jatkui.