Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi kosi sinua?

Vierailija
04.01.2013 |

Kauanko olitte olleet yhdessä, kerro tarinasi :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätimme mennä naimisiin niinkuin aikuisten ihmisten kuuluukin.

Vierailija
2/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meren rannalla, tuulessa ja myrskyssä. Siellä kysyi haluanko tulla sen vaimoksi.

Oltiin oltu yhdessä huimat kaksi kuukautta. Tästä on aikaa nyt 15 vuotta ja olemme olleet äärettömän onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei sitten tähän maailmaan äpärälapsia aio siittää. Oltiin oltu yhdessä 2 vuotta.

Vierailija
4/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin yhtenä aamuna miehelle sormuksen. Ennen kuin se heräsi, lähdin metsään pohtimaan asiaa. Kökötin ison kiven päällä vaikka kuinka kauan rohkeutta keräten. Sitten menin kotiin, herätin miehen ja esitin asiani. Sormus oli väärän kokoinen, joten jouduin vielä vaihtamaan sen. Oltiin oltu yhdessä varmaan kaksi vuotta.

Vierailija
5/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa kun olin töissä iltavuorossa. Kotiintullessa arvasin heti mistä on kysymys, koska mitään vastaavaa ei ollut ikinä tehnyt :D! Mies ei polvistunut, mutta oli hellyyttävän jännittyneen oloinen :).

Vierailija
6/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa kun olin töissä iltavuorossa. Kotiintullessa arvasin heti mistä on kysymys, koska mitään vastaavaa ei ollut ikinä tehnyt :D! Mies ei polvistunut, mutta oli hellyyttävän jännittyneen oloinen :).

Vierailija
7/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei sitten tähän maailmaan äpärälapsia aio siittää. Oltiin oltu yhdessä 2 vuotta.

Vierailija
8/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs pani mut ensin paksuksi, ja siinä vaiheessa kun mulla maha oli jo selvästi pystyssä, niin se sanoi jotain tämäntapaista.

"Eiköhän meidän pitäis ostaa kuitenkin ne kihlat ja käytäiskö vihillä, ennenkuin säsynnytät". Jotensakin noin se meillä meni ja naimisissa ollaan oltu kohta 8 v. ja nyt mulla masu pystyssä sille kolmatta kertaa.

Vierailija
9/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteneet vajaa 1,5 vuotta ja mies kosi merenrannassa rantakallioilla kesäyönä.

Vierailija
10/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisiin. Yhtenä päivänä mennessämme Eiffel torniin, mies oli jotenkin outona. Vähän hiljainen ja vähän siinä matkalla ylös arvelin mistä on kysymys. Hetken maisemia katseltuamme mies sitten polvistui eteeni ja kysyi vaimoksi :) Saimme muilta turisteilta aplodit siinä sitten. Illalla vei minut syömään. Ihana ilta!

Vierailija
11/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätettiin ostaa sormukset kauppareissulla. Olin ehkä saattanu muutaman kerran mainita jotain aiheeseen liittyvää.

Vierailija
12/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oltiin normaalina iltapäivänä. Minä olin makkarissa ja mies meni käymään vessassa. Vaihtoi sielä päällensä kauluspaidan ja puvuntakin. Tuli takaisin makkariin ja ihmettelin miksi sillä oli päällä sellaiset vaatteet. Housuja hän ei vaivautunut vaihtamaan, eli alaosana hänellä oli KULUNEET TUULIHOUSUT. Sitten hän polvistui eteeni ja kosi. Sormusta ei ollut hankkinut, vaan kosiessa hän laittoi sormeeni likaisesta sinitarrasta muotoillun "sormuksen". Kihloihin menoa juhlimme käymällä mäkkärissä syömässä. Kihlajaisia ei pidetty. Tästä on aikaa nyt kaksi vuotta.

Vierailija
13/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vielä ensi kesänä"

Vierailija
14/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä ehdotit että mentäskö naimisiin ja mies sanoi että mennään vaan. Niin nää "yhdessä päättämiset" aina menee. Aina on toinen joka ensin avaa suunsa ja jos se olisi mies, puhuttaisiin kosinnasta.

päätimme mennä naimisiin niinkuin aikuisten ihmisten kuuluukin.

Vierailija
15/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteltu kuukausi, kun itse sanoin että mennään naimisiin. Kihlauduimme puolen vuoden päästä ja vuoden päästä menimme naimisiin. Nyt kesällä tulee 8-vuotishääpäivä.

Vierailija
16/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisiin. Yhtenä päivänä mennessämme Eiffel torniin, mies oli jotenkin outona. Vähän hiljainen ja vähän siinä matkalla ylös arvelin mistä on kysymys. Hetken maisemia katseltuamme mies sitten polvistui eteeni ja kysyi vaimoksi :) Saimme muilta turisteilta aplodit siinä sitten. Illalla vei minut syömään. Ihana ilta!

Pari muualta maailmasta tullutta tuttua on myös hyödyntänyt Eiffel-vierailua kosaisemalla. Itse en voisi kuvitella kliseisempää ja toisaalta kaikkine turisteineen myös epäromanttisempaa paikkaa. Meidän tyyliin sopisi paremmin tuo, jossa mies ei halunnut "siittää äpäriä tähän maailmaan". Mutta meillä onkin vähän erikoinen huumorintaju. ;D

T:Pariisissa asuva

Vierailija
17/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kertoa lisää :)

ap

Vierailija
18/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka rakastaa minua ja haluaa tehdä minusta kunniallisen naisen. Olimme seurustelleet silloin puoli vuotta

Olimme naimisissa kymmenen vuotta ja erosin alkoholismin vuoksi. (Tarina on täysin tosi)

Vierailija
19/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdottanut vaan juttelimme asiasta ja kerroin olevani valmis menemään naimisiin.Yhdessä oltiin oltu 4-vuotta.Mies kertoi olevansa myös valmis menemään naimisiin.Tästä keskustelusta 5kk päästä vietimme häät.

Vierailija
20/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että näyttäisi paremmalta jos ulko-ovessa lukisi vain yksi sukunimi. Hetken päästä selvensi tarkoittaneensa naimisiinmenoa eikä eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi