Suomi nutraa 2013 - laihdu tai saat rahasi takaisin. Kokemuksia kaivataan!
Kuulin Nutriletin "suomi nutraa 2013" kampanjasta, kiinnostuin ja nettisivut tutkittuani kipitin ostamaan muutaman paketin Nutriletin keittoja ja pirtelöitä.
Onko täällä muita, jotka tämän kuurin suunnittelevat aloittavansa?
Entä olisiko jakaa omaa kokemustanne kuurista?:)
Kommentit (36)
pudotin kolmessa viikossa 6kg ja sen jälkeen on pudonnut vielä 6kg lisää ruokaremontin ansiosta. Hyvän startin saa nutraamalla ja kuurin jälkeen osaa syödä kevyemmin ja makeanhimo katosi nutratessa, joten voin suositella. Lokakuun alussa aloitin nutraamisen ja nyt siis 12kg kevyempänä...=) Nyt jo monta kiloa normaalipainon puolella, mutta järkevällä syömisellä ja liikunnalla saisi vielä jokunen kilo lähteäkin kun vauhtiin on päässyt ja olo on loistava!
Ekaa kertaa kokeilen, raskauskiloista pitäs päästä eroon :D Nälkä kurnii! Oon ollu sellanen iltasyöppö niin aina iltasin kauhea nälkä.
Ekaa kertaa kokeilen, raskauskiloista pitäs päästä eroon :D Nälkä kurnii! Oon ollu sellanen iltasyöppö niin aina iltasin kauhea nälkä.
Siinä on todella kova nälkä ja voi olla heikko olokin siinä vaiheessa kun kroppa ei ole vielä mennyt ketoosiin... Mutta sitten kun se tapahtuu, nälkä katoaa ja jatkaminen on tosi helppoa.
En pärjää ilman kahvia.
rasvatonta maitoakin siihen saa vähän laittaa jos haluaa. Samoin kevytlimsat on ihan ok. Kaikki missä vaan ei ole kaloreita nimeksikään. Tärkeintä on pitää kalorit niin alhaalla ettei ketoositila katkea. Ihmisen koosta riippuen se tarkoittaa että alle 650 - 800 kcal päivässä.
Onko joku kokeillut nutrausta alkoholin kera? Tilanne tämä, että olen alkoholin suurkuluttaja (ollut jo 5 vuotta, ihan tahallani) ja söin tuossa ennen joulua mässäilemällä itselleni 3-4 liikakiloa. Olen terve, liikunnallinen ja syön yleensä kevyesti, mutta monipuolisesti. En jaksaisi näännyttää itseäni "normaalilla" laihdutuskuurilla, mutta onko nutrauksesta mitään hyötyä, jos alkoholia ottaa reippaita määriä vähintään 4-5 kertaa viikossa? Se varmaan estää ketoosin.
Onko joku kokeillut nutrausta alkoholin kera? Tilanne tämä, että olen alkoholin suurkuluttaja (ollut jo 5 vuotta, ihan tahallani) ja söin tuossa ennen joulua mässäilemällä itselleni 3-4 liikakiloa. Olen terve, liikunnallinen ja syön yleensä kevyesti, mutta monipuolisesti. En jaksaisi näännyttää itseäni "normaalilla" laihdutuskuurilla, mutta onko nutrauksesta mitään hyötyä, jos alkoholia ottaa reippaita määriä vähintään 4-5 kertaa viikossa? Se varmaan estää ketoosin.
REippasta määrästä alkoholia saa tosiaan niin paljon energiaa että ketoositila katkeaa. Itsekin olen nutrannut kun olin nuorena alkon suurkuluttaja, mutta lopetin kyllä juomisen nutrauksen ajaksi, paitsi pari kertaa kuurin aikana vedin kyllä lauantaikännit.
Tulee muuten kesken kuurin MIELETÖN känni ja krapula itselle ihan normaalistakin määrästä, siis jos on ketoosissa ja syömättä ja sitten lataa päälle jotain 8 tuoppia olutta kuten minä tein. Taksimatkalla kotiin ravintolasta täytyi pysäyttää taksi pari kertaa että pääsen oksentamaan ja krapula kesti kaksi päivää. Ei suositeltavaa. Ketoosiin muuten sentään palasi takaisin heti toisena päivänä ryyppäämisen jälkeen.
Noniin, 12 päivän kuuri loppunu ja -5kg :)) Nyt jatketaan hetki omalla "laihis"ruokavaliolla ja myöhemmin uudestaan vielä yks nutrauskuuri, jos tuntuu että alkaa junnaan paikoillaan :) On tää kyllä luksusta kun saa kunnon pureskeltavaa :D Mut kyllä teki hyvää toi nutraus, avas aikalailla silmät syömisen suhteen. Huomasin kuinka paljon ns. turhaa syömistä sitä onkaan tullu harrastettua!
Hei. Laihdutin Nutriletin tuotteilla 13kg noin neljässä kuukaudessa. En tiedä mistä johtui mutta minulta lähti muutaman kuukauden kuluttua ihan hurjasti hiuksia, siis todella paljon. Olisi mukava kuulla onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia.
Laihtuuhan niillä ja tekisi mieli aloittaa taas Nutrilett-kuuri.
Lahdutin niillä toissa kesänä 5-7 kiloa kolmessa viikossa, eikä edes ollut alkupäivien jälkeen nälkä. Ruoat olivat ihan ok (pastoja, keittoja, liemiä, vanukkaita) vaikkakin hyvin teollisen makuisia.
Mulle kilot kyllä tulivat pikkuhiljaa takaisin, mutta tässä onkin takana harvinaisen stressaava ajanjakso, mikä on ongelma tällaiselle tunnesyöjälle :(
Noniin nyt on 4. päivä ja nälkää ei tunne enää, pitää oikeen muistaa syödä. Kelloo kattomalla menee tyyliin "ainii joo, pitäs varmaan se välipala vetästä nytte" :D Mikä on ihan jees verrattuna siihen ainaiseen nälkään. Mutta mutta.. Mulle ei oo tullu vielä ainakaan sitä pirteetä ja kevyttä oloa mitä muilla on lukemisten perusteella (eri ketjuja selaillu) tullu :O Mutta muutenkin tuntuu hieman flunssaselta olo että sekin toki voi vaikuttaa. Kauhee väsy siis on edelleen.
että olisi arkipäivät nutrannut ja viikonloppuna syönyt normaaliruokaa muun perheen kanssa?
Minulla on ostettuna nyt noita nutrilett tuotteita ja pitäisi päättää aloituspäivä. Pois kiloja olisi tarkoitus saada vähintään 5 mutta mielellään 10 ja pysyvästi.
kuinka monta eatwell ateriaa voi syödä päivässä ?
Juuh, 12pv menossa vaaka sanoo -10kg, mutta on suurelta osin nestettä tuo. Jokatapauksessa alaspäin suunta, se on pääasia. :)
En liiemmilti tykkää kommentoida noiden pahanilmanilman lintujen juttuja, mutta sen verran mainitsen, että itselleni lääkäri suositteli nutrausta ja otettiinpa varmuuden vuoksi myös testit, että homma on turvallista. Itsellä siis lähtöpainoindeksi luokkaa 34, että syytäkin painolle on jotain tehdä. Joten sikäli olen itse luottavaisin mielin, että homma on ainakin turvallista.
Itsellä olisi tavoite olla yhteensä 2 kk eli helmikuun loppuun kuurilla. Alkuun mullakin oli 2 eka päivää jäätävä nälkä (omaa syytä kun en keventänyt ruokavaliota yhtään ennen aloitusta, vaan pikemminkin söin 'varastoon'), mutta kuin huomaamatta loppui 3 päivän kieppeillä.
joka saastuttaa läheiset valittamalla koko elämänsä ajan painostaan, tekemättä mitään järkevää mitä painonhallinnassa onnistunut hänelle ehdottaa.
Sellainen on todella pahanilmanlintu!