Säästäänkö joku sillä että leipoo pullat itse?
Eikös tulis enemmän säästöä, että ei syö pullaa lainkaan?
Leivän kanssa sama homma.
Kommentit (22)
Useimmat leipovat varmaan sen vuoksi, että itse tehden saa parempaa. Limsojen, karkkien, keksien ja muiden transrasvapullien sijasta tekee itse kunnon raaka-aineista. Joillekin ne silloin tällöin syödyt pullat ovat ainoita herkkuja joita syövät, joten ei niillä lihomaankaan pääse kun jättää kaiken teollisen sonnan ja ylenpalttisen ahmisien kokonaan pois.
Mistä kaupasta saa pullaa, joiden valmistamiseen on käytetty limsaa, karkkeja ja keksesjä?! Viimeksi, kun ostin kaupasta pullaa sen valmistamineen oli käytetty vehnäjauhoa, vettä, kasvimargariiniä, sokeria, hiivaa, suolaa ja kardemummaa. Mitä raaka-aineita sinä käytät?!
vehnäjauhoja, hiivaa, kardemummaa, sokeria, suolaa täysmaitoa ja voita. Voitelen luomumunalla ja päälle sokeria. En tiedä säästänkö euroissa, mutta maku voittaa kaupan vesi/margariinipullat.
Joku olikin jo ehtinyt vastata. Juuri näin meilläkin.
Melkein melkein kaikki ainekset ovat luomua ja suola on Himalajan suolaa. Emme käytä margariineja tai rypsiöljyjä ollenkaan, koska niissä ei ole mitään terveellistä tai ihmiselle hyödyllistä jäljellä. Niiden valmistuprosessi on niin hurjaa luettavaa (mukana mm. myrkyllisiä liuottimia), että ei kiitos meidän perheeseen. Plus että maku on persiistä moisissa vesi-margaarinipullissa :/
t: 4
leivon itse ja saan just sellaista kuin haluan.
Kotona syödään lisäaineetonta.
leipuri-kondiittori