Ei, hyvää päivää. Tanja Karpela ja koiraopit
Ko.ihminen esiintyy lehdissä erittäinkin koiraihmisenä, voihan vitsi.
Vai mitähän tapahtui vuosia sitten hänen tanskandogeilleen, jotka yhtäkkiä, hups.,vanhenivat niin samanaikaisesti, että lopetettiin samaan aikaan. Nyt se s...anan "koirapsykologi", jakaa sellaisia oppeja lehtien sivuilla, joita jokaisen pitäisi jo osata, vaikka ottaisi lemmikikseen vaikka hampaattoman hiiren.
Kommentit (55)
Kateelliset suomalaiset vauhdissa tässä ketjussa. Perättömiä juttuja, luultuja, kuultuja ja luettuja juttuja. Ei kannattaisi levitellä tietojaan julkisesti, jos ei ole täysin varma niiden OIKEELLISUUDESTA.
Entäs se noutajien taippareissa sattunut välikohtaus? Kateuttako sekin? :-D Siellä osoitti karpela-viennen-saarela whatever todellisen koiratuntemuksen.
Ei voi kuin itkua vääntää, että millä meriiteillä emäntä on istunut ministeriössä. HuhHuh!
olen kauan jo etsinyt uutta tietoa koiran kasvattamiseen muuten kuin pakottamalla koiraa istumaan ja olemaan hiljaa, mun mielestä karpela puhuu asiaa
Minkälainen linja hänellä sitten on?
http://www.meidanperhe.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/117707/_nyt_me…
luin ensimmäisiä viestejä ja huh huh
Minkälainen linja hänellä sitten on?
koiralähtöinen kouluttaja, todella kannattaa tähän tapaan tutustua! :)
En ota kantaa sen enempää kantaa, mikä on hyvä syy lopettaa koira, mutta kyllä koko elämänsä yhdessä eläneet koirat kiintyvät toisiinsa niin paljon, etten yhtään ihmettele jos jäljelle jäänyt olisi "lopetuskunnossa" kun toinen lähtee. Turha sitä on masentunutta koiraa pitää väkisin hengissä. Eri asia nuorilla koirilla, jotka pystyvät vielä uuteen elämään helposti sopeutumaan.
Ja Karpela on hyvä kouluttaja, oli sitten missi/poliitikko tai herranjestas: vaaleatukkainen! Ei koirien kouluttaminen mitään rakettitiedettä ole ja kuka vaan sitä voi opetella.. JOPA ex-missit!
Kyllä ne Karpelan doggit lopetettiin yhtä aikaa. pahinta oli, ettei tämä huomannut edes kertoa doggien hoitajalle lopetuksesta. Sai tyttöparka tietää muuta kautta.
Ja sinäkö tiedät asiasta parhaiten? Hankipa koira ja kouluta se niin katotaaan miten se sinulta sujuu.
Vaikuttaa, että humpuukkia tääkin on, pysyy kouluttaa pinnalla. Missä on Karpelan kissa? Heittikö menemään? Ei ole oikein tehty. Mä on kissafani.
Vaikuttaa, että humpuukkia tääkin on, pysyy kouluttaa pinnalla. Missä on Karpelan kissa? Heittikö menemään? Ei ole oikein tehty. Mä on kissafani.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 09:49"]
Entäs se noutajien taippareissa sattunut välikohtaus? Kateuttako sekin? :-D Siellä osoitti karpela-viennen-saarela whatever todellisen koiratuntemuksen.
Ei voi kuin itkua vääntää, että millä meriiteillä emäntä on istunut ministeriössä. HuhHuh!
[/quote]
Niinpä! Kertoo aika paljon kansakunnastamme...
En tiedä enkä tunne, olipa nyt mikä koirakouluttaja tahansa, näin kerran pätkän Karpelan ohjelmasta, kiinnitin huomiota siihen että hän talutti koulutettavaa koiraa oikealla puolellaan. Jokainen aloittelevakin koiraihminen tietää että koiran paikka kävellä on ihmisen vasemmalla puolella. Jäin ihmettelemään mikä ihmeen kouluttaja?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:09"]
En tiedä enkä tunne, olipa nyt mikä koirakouluttaja tahansa, näin kerran pätkän Karpelan ohjelmasta, kiinnitin huomiota siihen että hän talutti koulutettavaa koiraa oikealla puolellaan. Jokainen aloittelevakin koiraihminen tietää että koiran paikka kävellä on ihmisen vasemmalla puolella. Jäin ihmettelemään mikä ihmeen kouluttaja?
[/quote]
Jos ei kouluta koiraa tokoon tai metsästykseen (ase oikealla olalla), on koiran luonnollisempi paikka oikealla, koska siellä on pientareen puoli.
Tanjan 40 v eläke 4000 euroa/kk. Kunnes kuolema heidät (Tanjan+eläkkeen).
Siinä sai koirat väistyä kun reittä pitkin mentiin 4000€/kk eläkkeeseen.
Tämä ketju tihkuu kyllä kateutta niin että se on suorastaan surkuhupaisaa :D. Voi herrajumala.