Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että uusi miesystäväni kutsuu 6v tytärtäni

Vierailija
03.01.2013 |

"söpöksi BEIBEKSI"? Miks musta toi on jotenkin niin ällöä ja häiritsevää? Kun ei oo mikään vauva kyseessä enää, jolloin beiben vois ymmärtää vauvan synonyymiksi. Oonko yliherkkä?!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuten kaikki muutkin kylän miehet, mutta suojele lastasi samalta.

yritystä onkin ollut :) Emmekä asu missään "kylällä" vaan ihan kaupungissa. Mutta se sinun vastauksestasi.

En minä tiedä, mistä nämä fiilikset tulee, aiemmin ei oo ollu mitään vastaavaa kenenkään kohdalla, ja mietin, josko vaan mun mieli toimii niin monen pettymyksen jälkeen, että koska tästä miehestä ei muuta "vikaa" löydy, niin takerrun tähän..?

Toki voin järjestää tapailut aina niin, ettei lapsi ole paikalla koskaan, mutta huolellisia järjestelyjä se vaatii.Ellei sitten tavata aina vain tytön isäviikonloppuina (joita meillä välimatkasta johtuen vain 1kpl/kk ja se on pidennetty, 3pvää kerralla).

Sinänsä miehellä ei olut mikään kiire tavata lastani, siis sanoi heti että mennään mun aikataulun mukaan, sit kun oon valmis itse esittelemään hänet. ap

Vierailija
2/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokainen joka on katsoanut amerikkalaisia elokuvia/sarjoja tietää tämän. Mies on joko tyhmä tai sitten se pahempi vaihtoehto..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei välttämättä uskalla tehdä mitään mutta joista huomaa, että niissä on jotain outoa.

Esim. lapsena kävin kylässä joskus yhdessä perheessä, jonka isä paljastui myöhemmin tällaiseksi kun yhden kerran yritti yhtä lasta hieman lähennellä. Mua ei koskaan, mutta muistan että katsoi joskus oudosti, turhan pitkään. Jotain outoa aistin miehessä olevan jo silloin. Minä en jättäisi lasta miehen kanssa koskaan yksin, jos olisin ap. Harkitsisin seurusteluakin vakavasti.

Vierailija
4/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis tollasta hetkeäkään. Nytkin jo nous niskavillat pystyyn. BEIBE? Sanois ees baby englantilaisittain. Ainii, onko miehesi afrikkalainen?

Vierailija
5/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käytös jotenkin muuten asiatonta tyttöä kohtaan?

Mutta ainakin tytön ulkonäön ylenmääräinen kehuminen ja ylistäminen on minusta liiallista ja jotenkin yli-imartelevaa, vaikka varmaan koittaa vaan olla kiva. Ja kyllähään tyttö nätti onkin ja se hänelle sanottu minun, isänsä ja muidenkin toimesta, mutta tää vaan jotenkin on niiin yliampuvaa. Joku sisäinen ääni mussa hälyttää, ettei oo kaikki ihan okei. Tai sit oon vainoharhainen. ap

Ei ole vieraan miehen tehtävä ylistää tyttäresi ulkonäköä. Minusta sinä olisit nyt viisas, kun jättäisit tuon miehen. Niin minä tekisin. Ennen kuin seuraa mitään kamalampaa. Ei kuulosta ollenkaan hyvältä tuollainen puhe.

Vierailija
6/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tosi hyvin, mitä käyt läpi! Minäkin olen yh ja pelkään juuri tuota, että monen sinkkuvuoden jälkeen löydän viimein unelmamiehen, joka sitten paljastuukin pedariksi. Vaikka ei tuo sinun mies välttämättä sitä ole. Tiedän vaan tuon epäilevän tunteen, jota on pakko kunnioittaa, koska oman lapsen suhteen ei halua riskiä ottaa. Mietin tässä juuri itsekin että laittaisin deitti-ilmoituksen, mutta en tiedä kannattaako niihin lapsesta mainita mitään, ainakaan sukupuolta tai ikää! Lukiko sulla jo siinä ilmoituksessa/profiilissasi, että sinulla on lapsi/tytär?

Itse en ainakaan olisi näin tehnyt. Nyt et todellakaan voi tietää, että mitä tämä mies oikein sinusta hakee. Maailma on pullollaan mielenvikaisia. Koko elämäänsä ei kannata levittää nettiin muille jakoon.

Vierailija
7/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät nykyisin saa edes hymyillä lapsille kaupassa, ilman että saavat pedofiilin leiman. Itse olen mm.sanonut kaverin pikkutyttöä "pikkupedoksi", kun sillä oli juuri lakatatut punaiset kynnet ja tanssahteli olohuoneessa. Kai mäkin nyt sitten olen saastainen ja oksettava pedo :D? ..ainiin, mä olenkin nainen.

Vierailija
8/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä taitaa eukoilla pikkasen lähteä lapasesta noi ajatukset nykyään. joka puolella vaan nähdään pedofiilejä.

Se on sairaus, jota ei kaikki miehet sairasta. Joku asiantuntija varmaan osais antaa jonkin prosentinkin ehkä ..

Hiukan nyt järki käteen hei.

En kyllä ollenkaan usko, että yksikään pedofiili käyttäytyisi noin Eikös niistä sanota että ne on taitavia salaamaan taipumuksensa? Eikä toi ole ollenkaan salaamista.

Onko mieleesi juolahtanut että ehkä se tykkää oikeasti sinun lapsestasi?

Aika moinen lottovoitto tollanen mies nimittäin. Ottaa toisen lapsen omakseen ja on valmis hoitamaan sitä. Ehkä se on lapsirakas ja tykkää hoitaa lapsia?

Vai onko sekin näitten mammojen mielestä pedofiliaa??

Vierailija
9/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman seksiä niin hälytyskellot soi entistä lujempaa. Pedofiilillä ei ole kiirettä tavata.

Valmistelee huolellisesti että saa luottamuksen.

Ihmettelen miestä ja naistakin joilla ei ole seksiä, olettehan sentään aikuisia.

Jos olisit lapsen kanssaan jättänyt niin huonosti siinä olisi käynyt.

Onko mies osoittanut seksuaalista innokkuutta sinua kohtaan?

yritystä onkin ollut :) Emmekä asu missään "kylällä" vaan ihan kaupungissa. Mutta se sinun vastauksestasi.

En minä tiedä, mistä nämä fiilikset tulee, aiemmin ei oo ollu mitään vastaavaa kenenkään kohdalla, ja mietin, josko vaan mun mieli toimii niin monen pettymyksen jälkeen, että koska tästä miehestä ei muuta "vikaa" löydy, niin takerrun tähän..?

Toki voin järjestää tapailut aina niin, ettei lapsi ole paikalla koskaan, mutta huolellisia järjestelyjä se vaatii.Ellei sitten tavata aina vain tytön isäviikonloppuina (joita meillä välimatkasta johtuen vain 1kpl/kk ja se on pidennetty, 3pvää kerralla).

Sinänsä miehellä ei olut mikään kiire tavata lastani, siis sanoi heti että mennään mun aikataulun mukaan, sit kun oon valmis itse esittelemään hänet. ap

Vierailija
10/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman seksiä niin hälytyskellot soi entistä lujempaa. Pedofiilillä ei ole kiirettä tavata. Valmistelee huolellisesti että saa luottamuksen. Ihmettelen miestä ja naistakin joilla ei ole seksiä, olettehan sentään aikuisia. Jos olisit lapsen kanssaan jättänyt niin huonosti siinä olisi käynyt. Onko mies osoittanut seksuaalista innokkuutta sinua kohtaan?

yritystä onkin ollut :) Emmekä asu missään "kylällä" vaan ihan kaupungissa. Mutta se sinun vastauksestasi. En minä tiedä, mistä nämä fiilikset tulee, aiemmin ei oo ollu mitään vastaavaa kenenkään kohdalla, ja mietin, josko vaan mun mieli toimii niin monen pettymyksen jälkeen, että koska tästä miehestä ei muuta "vikaa" löydy, niin takerrun tähän..? Toki voin järjestää tapailut aina niin, ettei lapsi ole paikalla koskaan, mutta huolellisia järjestelyjä se vaatii.Ellei sitten tavata aina vain tytön isäviikonloppuina (joita meillä välimatkasta johtuen vain 1kpl/kk ja se on pidennetty, 3pvää kerralla). Sinänsä miehellä ei olut mikään kiire tavata lastani, siis sanoi heti että mennään mun aikataulun mukaan, sit kun oon valmis itse esittelemään hänet. ap

minä olin se joka jarrutteli - nyt viime aikoina näiden kurjien tuntemusteni takia.

Ja tottakai olen miettinyt sitä, että todennäköisemmin olen väärässä ja mies vaan tykkää tytöstäni muuten kovasti, ja on lapsirakas, sanoi heti haluavansa omiakin lapsia vielä. ap

Vierailija
11/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman seksiä niin hälytyskellot soi entistä lujempaa. Pedofiilillä ei ole kiirettä tavata.

Valmistelee huolellisesti että saa luottamuksen.

Ihmettelen miestä ja naistakin joilla ei ole seksiä, olettehan sentään aikuisia.

Jos olisit lapsen kanssaan jättänyt niin huonosti siinä olisi käynyt.

Onko mies osoittanut seksuaalista innokkuutta sinua kohtaan?

Monet haluavat seksiä vasta kun luottamus ja rakkauden tunteet ovat heränneet, siis naisista. Ajatella, tällaisia vanhanaikaisiakin naisia on, kuten minäkin. Onko se aikuisuutta että heti ekana iltana, viimeistään tokana, hypätään sänkyyn. Minä en ainakaan haluaisi seksiä jos tyyppi tuntuu tippaakaan vastenmieliseltä tai epäilyttävältä.

Vierailija
12/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuh, miesraukasta on tehty täällä pedofiili vaikkei mitään sen kummempaa nöyttöä ole :/ Ei ihme, jos miehet eivät uskalla edes auttaa lapsia hädässä, näköjään kaikesta voidaan leimata pedofiiliksi.

Tuliko mieleen, että mies voi yrittää olla mukava lapselle, ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Toki voit ottaa esille, jos sinua häiritsee lapsen puhuttelu beibiksi. Luulen kyllä, että se on enemmän kiusottelua, "todelliset pedofiilit" eivät tuollaista virhettä tee. Ja hän on saattanut haluta hoitaa lasta vain siksi, että sinä pääset pilatestunnille.

Ei tietenkään ole poissuljettua, ettei mies olisi kiinnostunut lapsista, mutta aika heppoisin perustein hänet on leimattu pedofiiliksi. Ja en usko, että suhteenne voi jatkua. Jos uskot hänen olevan kiinnostunut lapsista, teki hän jatkossa mitä tahansa, tulkitset sen aina liittyvän siihen, että hän on pedofiili ts. haet käytäytymisestä vain niitä merkkejä.

Vierailija
13/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suunniteltu, moneen uppoaa tämä aihe. Ei liian över.

Vierailija
14/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia lapsia...helpompihan se omia on hyväksikäyttää kuin vieraita.

Oikeesti luota vaistoosi ja suojele lastasi, älä laita itseäsi etusijalle ja kuvittele ylireagoivasi tai selittele asioita parhain päin. Olen oppinut elämästä, että sisäiset kellot kun soi, kannattaa juosta ja lujaa. . Me kävimme kerran ollessani 12-v. kylässä äitini enon luona. En pitänyt äijästä, oli jotenkin ylikehuva ja mairea. Olin tosi helpottunut kun lähdettiin pois.

No 15 vuotta myöhemmin sitten paljastui, että äijä raiskasi toistuvasti omaa murrosikäistä tytärtään.

Pedofiili aloittaa hommansa yleensä pyrkimällä voittamaan lapsen ja lapsen vanhemman luottamuksen. Sitten pelotellaan lapsi hiljaiseksi. "Tapan äitisi" ja muuta.

Vierailija
15/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia lapsia...helpompihan se omia on hyväksikäyttää kuin vieraita. Oikeesti luota vaistoosi ja suojele lastasi, älä laita itseäsi etusijalle ja kuvittele ylireagoivasi tai selittele asioita parhain päin. Olen oppinut elämästä, että sisäiset kellot kun soi, kannattaa juosta ja lujaa. . Me kävimme kerran ollessani 12-v. kylässä äitini enon luona. En pitänyt äijästä, oli jotenkin ylikehuva ja mairea. Olin tosi helpottunut kun lähdettiin pois. No 15 vuotta myöhemmin sitten paljastui, että äijä raiskasi toistuvasti omaa murrosikäistä tytärtään. Pedofiili aloittaa hommansa yleensä pyrkimällä voittamaan lapsen ja lapsen vanhemman luottamuksen. Sitten pelotellaan lapsi hiljaiseksi. "Tapan äitisi" ja muuta.

sitten jo olisi tehnyt niitä lapsia tähän mennessä jonkun kanssa? Jos nainen ois vain hautomakoneen asemassa, ja pääasia ois saada ne lapset? Tällä miehellä taatusti olisi ottajia, ihan noin objektiivisesti arvioiden ulkoisten ym seikkojen pohjalta. Lisäksi tiedostan, etten itse ole mistään helpoimmasta päästä naisissa, ja hän itsekin on perustellut, että on niin valikoiva, ettei huoli ketä tahansa, vaan on pitänyt vaatimustason korkeana ja siksi yhä sinkku ja lapsetonkin, useita parisuhteita kuitenkin takana.

Mutta siis tällä otannalla, suurin osa av-mammoista jättäisi miehen? Millä perustelisitte asian miehelle?

kyselee edelleen ap

Vierailija
16/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katselisi tuollaista.

Vierailija
17/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käytös jotenkin muuten asiatonta tyttöä kohtaan?

Vierailija
18/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ällöä.

Miten pian olet tutustuttanut ällötyksen tyttärellesi?

Ehkä kannattaa katsella vähän aikaa ensin ettei tytön tarvitse tavata kaikkia ääliöitä.

Vierailija
19/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten minkäkin ikäisille "kuuluu" puhua. En olisi pelkästään tuosta huolissani. Sitäpaitsi kutsun joskus 5v poikaani pikku beebikseni.

Vierailija
20/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan suoraan jätä ja tuomitse joksikin pedofiiliksi tuon takia. Miehelle beibe voi olla neutraali sana, eikä hän tarkoita sillä mitään ällöä. Mutta kannattaa ihansuoraan puhua siitä että itsellä se särähtää korvaan kun sanalla on muissa yhteyksissä eroottisia sävytteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi