Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että uusi miesystäväni kutsuu 6v tytärtäni

Vierailija
03.01.2013 |

"söpöksi BEIBEKSI"? Miks musta toi on jotenkin niin ällöä ja häiritsevää? Kun ei oo mikään vauva kyseessä enää, jolloin beiben vois ymmärtää vauvan synonyymiksi. Oonko yliherkkä?!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käytös jotenkin muuten asiatonta tyttöä kohtaan?

Mutta ainakin tytön ulkonäön ylenmääräinen kehuminen ja ylistäminen on minusta liiallista ja jotenkin yli-imartelevaa, vaikka varmaan koittaa vaan olla kiva. Ja kyllähään tyttö nätti onkin ja se hänelle sanottu minun, isänsä ja muidenkin toimesta, mutta tää vaan jotenkin on niiin yliampuvaa. Joku sisäinen ääni mussa hälyttää, ettei oo kaikki ihan okei. Tai sit oon vainoharhainen. ap

Vierailija
22/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"söpöksi BEIBEKSI"? Miks musta toi on jotenkin niin ällöä ja häiritsevää? Kun ei oo mikään vauva kyseessä enää, jolloin beiben vois ymmärtää vauvan synonyymiksi. Oonko yliherkkä?!

pedofiililta.

Häivy kun ei vielä ole tapahtunut mitään pahempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistä ääntäsi. Se on näissä asioissa eka merkki, oikeasti!

Vierailija
24/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen sisäiseen ääneesi. Älä missään nimessä vaienna sitä! Älä jää enää katsomaan ja kuuntelemaan sellaista ihmistä, joka aiheuttaa sinussa epämääräisen pahan olon.

Vierailija
25/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ällöä. Miten pian olet tutustuttanut ällötyksen tyttärellesi? Ehkä kannattaa katsella vähän aikaa ensin ettei tytön tarvitse tavata kaikkia ääliöitä.

Ja kyllähän se minutkin ylistää maasta taivaisiin aina, joten ehkä toi vaan on sen tapa. Mut silti. Joku siinä tavassa, jolla puhuu tytöstäni, vaivaa mua. Ja se ei ole ne kehut, vaan joku ihan muu :/ ap

Vierailija
26/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alitajuntasi huomaa ne ilmeet ja katseet, jotka päivätajuntasi haluaa jättää huomaamatta.

Vierailija
27/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytön oli puhe mennä kaverilleen siksi ajaksi, mut se peruuntui kun kaveri oli sairaana. No, miesystäväni heti ilmottautui vapaaehtoiseksi lapsenvahdiksi, jotta pääsen menemään - mä en vaan pystyny, jostain syystä tuli sellainen olo, etten halua jättää tyttöä kahden sen miehen kans, vaikka se kai odotti että oisin ollu kiitollinen avusta, ja ehkä ois pitänytkin? Oon ihan sekaisin näiden epämääräisten tuntemusteni kans :/ ap

Vierailija
28/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vain olla kiva sinulle, olisit tyytyväinen, että haluaa auttaa lapsenhoidossa!

Jätä lapsi hänen huomaansa ja kysy sitten tytöltä, mitä tekivät. Luulisin, että miehestä paistaisi syyllisyys, jos tekee jotain sopimatonta.

Vierailija
29/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa mihin asioihin mies tytössä keskittyy, lapseen itseensä vai hänen kehonsa osiin (ymmärtänet mihin, jos on pedofiili)?

-pyrkiikö lähelle, koskettamaan lasta?

-jäämään kaksin psen kanssa?

Sairas jos mieli, silmät sen kieli?

ps Osa meistä miehistä on muuten vaan paskoja kohtaamaan ja puhumaan lapsille. Itse olen jutellut lapselle viimeksi lapsena, vaikeaa se on, kun ei kokemusta ole lsista.

Eikä suoraan sanoen kiinnostustakaan lapsen hankkimiseksi.. (narsismi)

-lapseton mies, n 40v.

Vierailija
30/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-JÄTÄ LAPSI AHDOLLISELLE PEDRILLE, HALOO S**TANA?

Vierailija
31/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin selkeä juttu, että luulisi sun jo jättävän sen hyypiön todella nopeasti.

Vierailija
32/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ JÄTÄ KAHDEN,JOS PIENIKIN EPÄILYKSEN AJATUS,MIKÄ SULLA SELVÄTI ON.

HIMOT MENEE AINA YLI.

SITTEN PIENI ELÄMÄ PILATTU.

Vierailija
33/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin "mahdolliselle pedarille."

Vierailija
34/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän, jos jätän. Ja perustuu mun omiin epämääräisiin vaistoihin?? Lapsi on ainokaiseni, jonka kans oon muutenkin aina ollut yliherkkä ja ylisuojeleva, joten en voi olla miettimättä, tekeekö mieleni tepposet..

Mitään muuta huomauttamista miehessä ei ole, hyvä tutkinto ja vakityö, komea,raitis, hellä ja huomaavainen, osallistuu kotitöihin etc..Itse asiassa paras mieskandidaatti tähän saakka mitä mulla ikinä ollu, ja ikää kummiski jo 34.. SILTI. Joku pistää nyt vastaan. ap

Vierailija
35/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä tommoinen ja etsi parempi. Vapaita hyviä miehiä on maailma pullollaan.

Vierailija
36/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuleva exä onkin porannut pyllyn pari kokoa väljemmäksi.

Vierailija
37/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysit? Se on voinut etsiä nimenomaan yh-äitiä ja hurmannut sut laskelmoivasti. Älä ikinä väheksy omaa vaistoasi!

Vierailija
38/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuu tytärtäni "namuksi". Voi, että ällöttää!

Vierailija
39/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysit? Se on voinut etsiä nimenomaan yh-äitiä ja hurmannut sut laskelmoivasti. Älä ikinä väheksy omaa vaistoasi!

Vierailija
40/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun lapsista just noin, koska ne on söpöjä beibejä (no ok, en kaikista). Mutta jos sulla nyt muutenkin joku siinä tökkii niin ehkä sitten joku on vialla. Aika äkäseen täällä pedofiili tehdään ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi