Onko mielestäsi oikein vaatia bi-miehelät uskollisuutta parisuhteessa?
Tästä meillä on nyt keskusteltu. Mies sanoo, että jos mielenkiinoitnen mies tulee vastaan, ei mulla olisi oikeutta heidän seksiä estää, koska en pysty tarjoamaan hänelle kaikkea mitä hänen seksuaalisuutensa vaatii.
Sanoin minäkin sille, ettei hänkään mulle kaikkea tarjoa mistä pitäisin ja tarvitsisin, mutta että olen valinnut hänet kumppanikseni. Mutta en silti ole sitä miletä, että mun täytyy miehen miessuhteita kestää. Tämän olen sanonut ja toivottavasti mies sen uskoo.
Kommentit (47)
Kyllähän ihan heterokin voisi noin perustella että pitää saada monia muijia kun yksi ei voi kaikkea seksuaalisuuden vaatimaa tarjota... Niin se vaan on että kun yhteen sitoutuu, muita menettää, mutta se pitää vaan hyväksyä jos sellaiseen suhteeseen ryhtyy. Kenenkäänhän ei ole pakko.
Tästä meillä on nyt keskusteltu. Mies sanoo, että jos mielenkiinoitnen mies tulee vastaan, ei mulla olisi oikeutta heidän seksiä estää, koska en pysty tarjoamaan hänelle kaikkea mitä hänen seksuaalisuutensa vaatii.
Sanoin minäkin sille, ettei hänkään mulle kaikkea tarjoa mistä pitäisin ja tarvitsisin, mutta että olen valinnut hänet kumppanikseni. Mutta en silti ole sitä miletä, että mun täytyy miehen miessuhteita kestää. Tämän olen sanonut ja toivottavasti mies sen uskoo.
Onkos inulla penis? Jos ei niin miten voit kieltää mieheheltäsi sen? Pyydä että pääset mukaan heidän kanssaan.Jos sinä olisit myös kiinnostunut pilluista niin sitten miehelläsi ei olisi siihen sanottavaa. Paitsi että voi tulla mukaan, mutta estää ei saisi
Onkos sinulla penis? Jos ei niin miten voit kieltää sen mieheltäsi? Pyydä että pääset mukaan heidän kanssaan. Jos sinä olisit myös kiinnostunut pilluista niin sitten miehelläsi ei olisi siihen sanottavaa. Paitsi että voi tulla mukaan, mutta estää ei saisi
Jos käsitys parisuhteesta ei käy yksiin ei ole syynä mikään seksuaalinen suuntautuminen vaan ihan muut mietteet. Kyllähänä sitä jokainen voisi keksiä tosiaan asioita, mitä kumppanilta ei saa ja näitä varmaan suunnilleen joka suhteessa onkin, mutta silti on käyttäydyttävä kuten sovittu on.
Toki toiset sopii, että saa olla jotain muitakin suhteita tai säätöjä sen yhden parisuhteen lisäksi, mutta jos sinä et tämmöistä halua niin ei se bi-seksuaalisuus ole mikään syy siihen suostua.
Kyllähän ihan heterokin voisi noin perustella että pitää saada monia muijia kun yksi ei voi kaikkea seksuaalisuuden vaatimaa tarjota... Niin se vaan on että kun yhteen sitoutuu, muita menettää, mutta se pitää vaan hyväksyä jos sellaiseen suhteeseen ryhtyy. Kenenkäänhän ei ole pakko.
AP:n pitäisi ehdottaa että mies saa ottaa suhteeseen toisen miehen. Jota he kummatkin voisi hyödyntää. AP saisi kahta miestä
Tosiaan, miksei heterokin voisi sitten maata jokaisen vastaantulijan kanssa (jos siis sukupuoli on vastakkainen heillä): "kun tolla on erilainen alapää kuin sulla niin kyllähän mä kaipaan kokemuksia". Sanohan sille miehellesi, että dildot on keksitty ja jos pitää olla noin peppukipeä tapaus (tsih..), niin olisiko parempi että hän alkaa treffailemaan jatkossa vain miehiä?
sukupuolisestasuuntauksesta riippumatta (jos niin on sovittu).
Minusta se on näin yksinkertaista.
Aika pattitilanne teillä kyllä. Sinä haluat uskollisuutta, mies ei halua sitä antaa. Kai sun pitää punnita kumpi on SINULLE tärkeämpää - parisuhde tämän miehen kanssa vai uskollisuus.
Mulle se olisi uskollisuus.
Mies on ihan oikeassa siinä, että jos joku mielenkiintoinen osuu kohdalle niin et voi häntä estää. Sen sijaan voit lopettaa suhteenne siihen kun mies pettää. Sinulla on oikeus vaatia uskollisuutta, ja miehellä on oikeus lähteä jos yksiavioinen suhde ei kelpaa.
Sano miehelle, että olisi reilua että hän kertoo sinulle heti rehellisesti, jos ei aio olla uskollinen, niin sinäkin voit alkaa katsella muita tai voitte heti erota.
Älä elä suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka ei ole varma haluaako olla sinun kanssasi ja aikooko olla uskollinen.
Mies on ihan oikeassa siinä, että jos joku mielenkiintoinen osuu kohdalle niin et voi häntä estää. Sen sijaan voit lopettaa suhteenne siihen kun mies pettää. Sinulla on oikeus vaatia uskollisuutta, ja miehellä on oikeus lähteä jos yksiavioinen suhde ei kelpaa.
Sano miehelle, että olisi reilua että hän kertoo sinulle heti rehellisesti, jos ei aio olla uskollinen, niin sinäkin voit alkaa katsella muita tai voitte heti erota.
Älä elä suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka ei ole varma haluaako olla sinun kanssasi ja aikooko olla uskollinen.
On täysin eria asia naida eri sukupuolta kuin samaa sukupuolta. Jos toinen on bi niin toisen pitää hommata myös se toinen elin tai antaa toisen naida muita.
Toinen nainen olisi loikkaus koska silloin hän naisi sitä eikä AP:tä. Mutta toinen mies ei ole samanlainen kuin AP. AP:llä ei ole tarvittavia vehkeitä korvata miestä
On täysin eria asia naida eri sukupuolta kuin samaa sukupuolta. Jos toinen on bi niin toisen pitää hommata myös se toinen elin tai antaa toisen naida muita.Toinen nainen olisi loikkaus koska silloin hän naisi sitä eikä AP:tä. Mutta toinen mies ei ole samanlainen kuin AP. AP:llä ei ole tarvittavia vehkeitä korvata miestä
jokaisen ihmisenkin vehkeet on erilaiset, entä jos ap haluaa isompaa? Pidempikestoista jne...?
On täysin eria asia naida eri sukupuolta kuin samaa sukupuolta. Jos toinen on bi niin toisen pitää hommata myös se toinen elin tai antaa toisen naida muita.Toinen nainen olisi loikkaus koska silloin hän naisi sitä eikä AP:tä. Mutta toinen mies ei ole samanlainen kuin AP. AP:llä ei ole tarvittavia vehkeitä korvata miestä
jokaisen ihmisenkin vehkeet on erilaiset, entä jos ap haluaa isompaa? Pidempikestoista jne...?
Penis on penis ja vagina on vagina. Täysin eri asia. Kyse ei ole siitä että AP ei riitä naisena vaan siitä että se ei ole mies. Jos mies haluaisi toista naista niin se olisi loukkaus AP:tä kohtaan. Mutta ei se että se haluaa miestä. Varsinkin kun AP voi mennä mukaan
Ei ole tuntemusta muuhun kuin seksiin?
Aika ala-arvoinen ajatuskuva on miehelläsi. Olen kuvitellut tuon bi:n tarkoittvan suhteessa henkisen puolenkin tasolla jotain, mutta olenkin erehtynyt.
Osta sille dildo, eihän se muuta tarvitse.
Penis on penis ja vagina on vagina. Täysin eri asia. Kyse ei ole siitä että AP ei riitä naisena vaan siitä että se ei ole mies. Jos mies haluaisi toista naista niin se olisi loukkaus AP:tä kohtaan. Mutta ei se että se haluaa miestä. Varsinkin kun AP voi mennä mukaan
Vielä kerran sama asia: joo, jokainen voi panna ihan ketä haluaa oli ne miehiä tai naisia. Jos pettää kumppaniaan jolle on luvannut ollauskollinen, menettää tämän kumppanin.
Turha valittaa jos ei halua. Oma vika. Ei pidä mennä miehen kanssa yhteen jolla on mitään tuntemuksia ketään muuta kohtaan. Joka haaveilee kenestäkään muusta tai katsoo ketään muuta kuin sinua sillä silmällä.
Koska avioliiton tarkoituksena on että se täyttää kaikki halut. Jos ei se sitä täytä niin miksi mennä naimisiin?
Ei ole tuntemusta muuhun kuin seksiin?
Aika ala-arvoinen ajatuskuva on miehelläsi. Olen kuvitellut tuon bi:n tarkoittvan suhteessa henkisen puolenkin tasolla jotain, mutta olenkin erehtynyt.
Osta sille dildo, eihän se muuta tarvitse.
Että miehen tunteet lähtee aina fysiikan tasilta kun puhutaan kumppaneista. Tulee fyysinen veto josta tulee välittäminen siihen toiseen. Ei toisinpäin.
uskollisuutta. En kyllä olisi parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei voi luvata uskollisuutta. Ihan sama onko hetero vai bi.
Mun mies ei halua antaa suuseksiä mutta silti minulla ei ole mielestäni oikeutta lähteä hakemaan sitä joltakulta muulta.
Olenkin nyt raskausaikana kun minua ei seksi kiinnosta (pahoinvointia, liitoskipuja yms) ehdottanut että hän voisi hakea miehistä seksiseuraa. Saisi jotain mitä en voi antaa, vaikka peppua annankin ja leluja meillä on.. Miehen mielestä olen ihan typerä, koska hän haluaa olla vain ja ainoastaan minun kanssani, koska rakastaa minua.
pitäisi lähteä virittelemään suhteita muihin? Jotta syntyisi välittämistä johonkin mieheen oman vaimon lisäksi?
Ei ole tuntemusta muuhun kuin seksiin? Aika ala-arvoinen ajatuskuva on miehelläsi. Olen kuvitellut tuon bi:n tarkoittvan suhteessa henkisen puolenkin tasolla jotain, mutta olenkin erehtynyt. Osta sille dildo, eihän se muuta tarvitse.
Että miehen tunteet lähtee aina fysiikan tasilta kun puhutaan kumppaneista. Tulee fyysinen veto josta tulee välittäminen siihen toiseen. Ei toisinpäin.
Onkos inulla penis? Jos ei niin miten voit kieltää mieheheltäsi sen? Pyydä että pääset mukaan heidän kanssaan.
Jos sinä olisit myös kiinnostunut pilluista niin sitten miehelläsi ei olisi siihen sanottavaa. Paitsi että voi tulla mukaan, mutta estää ei saisi