Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi oikein vaatia bi-miehelät uskollisuutta parisuhteessa?

Vierailija
03.01.2013 |

Tästä meillä on nyt keskusteltu. Mies sanoo, että jos mielenkiinoitnen mies tulee vastaan, ei mulla olisi oikeutta heidän seksiä estää, koska en pysty tarjoamaan hänelle kaikkea mitä hänen seksuaalisuutensa vaatii.

Sanoin minäkin sille, ettei hänkään mulle kaikkea tarjoa mistä pitäisin ja tarvitsisin, mutta että olen valinnut hänet kumppanikseni. Mutta en silti ole sitä miletä, että mun täytyy miehen miessuhteita kestää. Tämän olen sanonut ja toivottavasti mies sen uskoo.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni olet tosi typerä ehdotellesasi moista.

Olenkin nyt raskausaikana kun minua ei seksi kiinnosta (pahoinvointia, liitoskipuja yms) ehdottanut että hän voisi hakea miehistä seksiseuraa. Saisi jotain mitä en voi antaa, vaikka peppua annankin ja leluja meillä on.. Miehen mielestä olen ihan typerä, koska hän haluaa olla vain ja ainoastaan minun kanssani, koska rakastaa minua.

Vierailija
22/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan oikeassa siinä, että jos joku mielenkiintoinen osuu kohdalle niin et voi häntä estää. Sen sijaan voit lopettaa suhteenne siihen kun mies pettää. Sinulla on oikeus vaatia uskollisuutta, ja miehellä on oikeus lähteä jos yksiavioinen suhde ei kelpaa.

Sano miehelle, että olisi reilua että hän kertoo sinulle heti rehellisesti, jos ei aio olla uskollinen, niin sinäkin voit alkaa katsella muita tai voitte heti erota.

Älä elä suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka ei ole varma haluaako olla sinun kanssasi ja aikooko olla uskollinen.

On täysin eria asia naida eri sukupuolta kuin samaa sukupuolta. Jos toinen on bi niin toisen pitää hommata myös se toinen elin tai antaa toisen naida muita.

Toinen nainen olisi loikkaus koska silloin hän naisi sitä eikä AP:tä. Mutta toinen mies ei ole samanlainen kuin AP. AP:llä ei ole tarvittavia vehkeitä korvata miestä

Eiköhän tuo jonka kirjoitusta lainasit nyt kirjoittanut pikkasen fiksummin kuin sinä.

Kyllä se niin on, että jos ei parisuhteessa onnistuta sopimaan molemmille sopivista säännöistä, silloin on erottava.

Eikä siinä ole mitään toinen on oikeassa, toinen väärässä aspektia, vaan jos ap haluaa uskollisen miehen, ja ap:n mies ei halua olla uskollinen, silloin ei vaan kannata jatkaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi lähteä virittelemään suhteita muihin? Jotta syntyisi välittämistä johonkin mieheen oman vaimon lisäksi?

Ei ole tuntemusta muuhun kuin seksiin? Aika ala-arvoinen ajatuskuva on miehelläsi. Olen kuvitellut tuon bi:n tarkoittvan suhteessa henkisen puolenkin tasolla jotain, mutta olenkin erehtynyt. Osta sille dildo, eihän se muuta tarvitse.

Että miehen tunteet lähtee aina fysiikan tasilta kun puhutaan kumppaneista. Tulee fyysinen veto josta tulee välittäminen siihen toiseen. Ei toisinpäin.

Jos tarvitsee miestä ja naista niin ei voi olla onnellinen ellei ole kumpaakin. Sama kuin ei olisi vaimoa hetero miehellä. Bi tarvitsee kumpaakin

Vierailija
24/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi lähteä virittelemään suhteita muihin? Jotta syntyisi välittämistä johonkin mieheen oman vaimon lisäksi?

Ei ole tuntemusta muuhun kuin seksiin? Aika ala-arvoinen ajatuskuva on miehelläsi. Olen kuvitellut tuon bi:n tarkoittvan suhteessa henkisen puolenkin tasolla jotain, mutta olenkin erehtynyt. Osta sille dildo, eihän se muuta tarvitse.

Että miehen tunteet lähtee aina fysiikan tasilta kun puhutaan kumppaneista. Tulee fyysinen veto josta tulee välittäminen siihen toiseen. Ei toisinpäin.

Jos tarvitsee miestä ja naista niin ei voi olla onnellinen ellei ole kumpaakin. Sama kuin ei olisi vaimoa hetero miehellä. Bi tarvitsee kumpaakin

Olet ymmärtänyt väärin. Bi:lle kelpaa kumpi vaan, ei tarvitse molempia.

Vierailija
25/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu uskollisuus tai kyse ei ole edes parisuhteesta. Mun avioliitossa molemmat osapuolet ovat uskollisia toisilleen riippumatta suuntautumisista.

Eri asia sitten sellaiset "parit" jotka erikseen sopivat avoimesta suhteesta, eli kumpikin saa käydä myös vieraissa.

Vierailija
26/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenkään katsella muita, saatika pettää aviomiestäni.

Yksiavioisuus on valinta. Seksuualinen suuntautuminen ei ole este tälle valinnalle.

Vierailija
27/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenkään katsella muita, saatika pettää aviomiestäni.

Yksiavioisuus on valinta. Seksuualinen suuntautuminen ei ole este tälle valinnalle.

Vierailija
28/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on kieltämättä kimurantti. Itse en halua kimppaa, eikä ilmeisesti mieskään. Miehen logiikka kulkee niin, että parisuhde on minun kanssani ja parisuhteessa pettämistä oli vain jonkinlaisen pysyvän ihmissuhteen rakentaminen toisen kanssa eikä hän sitä haluakaan.

Seksi taas on eri asia, hänen biseksuaalisuutensa takia se ei kuulemma ole pettämistä parisuhteessa. Eikä mies ole aktiivisesti miehieä etsimässä, mutta haluaa pitää "mahdollisuuden auki", kuten hän itse sen ilmaiseen.

Jooh, onneksi meillä ei ole lapsia. Tämä asia tuli esiin kun aloin puhella lapsesta ja siitä, millaisen perhemallin toivoisin meillä olevan. Ja tämä ei tosiaan ole sellainen malli.

Vierailija
29/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan äimistynyt kun luin tätä keskustelua, kuinka bi-ihmisiin nyt pätee ihan eri säännöt kuin muihin. Sitten tajusin, että iso osa keskustelijoista ilmeisesti uskoo biin seksuaalisuuden olevan sellainen, että molempia on saatava. Itse en ole bi enkä välttämättä edes tunne yhtään "aidossa" mielessä sellaista, mutta voisiko joku, joka tietää asiasta jotain, ratkaista tämän kysymyksen?

Vierailija
30/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että voit vedellä sitä sträppärillä kakka-aukkoon, mutta vieraisiin ei saa mennä. Näin ainakin itse toimisin.

Vierailija
31/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan kuten heteroltakin...

Ps. Tarviiskohan miehesi muuttaa vaikka Damiin.

Vierailija
32/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se ok jos sitten ottaisit itsellesi naispuolisen rakastajattaren?

Kertoisitteko tuleville lapsillenne siitä ja se olisi ok?

Tilanne on kieltämättä kimurantti. Itse en halua kimppaa, eikä ilmeisesti mieskään. Miehen logiikka kulkee niin, että parisuhde on minun kanssani ja parisuhteessa pettämistä oli vain jonkinlaisen pysyvän ihmissuhteen rakentaminen toisen kanssa eikä hän sitä haluakaan.

Seksi taas on eri asia, hänen biseksuaalisuutensa takia se ei kuulemma ole pettämistä parisuhteessa. Eikä mies ole aktiivisesti miehieä etsimässä, mutta haluaa pitää "mahdollisuuden auki", kuten hän itse sen ilmaiseen.

Jooh, onneksi meillä ei ole lapsia. Tämä asia tuli esiin kun aloin puhella lapsesta ja siitä, millaisen perhemallin toivoisin meillä olevan. Ja tämä ei tosiaan ole sellainen malli.

Vierailija
33/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan äimistynyt kun luin tätä keskustelua, kuinka bi-ihmisiin nyt pätee ihan eri säännöt kuin muihin. Sitten tajusin, että iso osa keskustelijoista ilmeisesti uskoo biin seksuaalisuuden olevan sellainen, että molempia on saatava. Itse en ole bi enkä välttämättä edes tunne yhtään "aidossa" mielessä sellaista, mutta voisiko joku, joka tietää asiasta jotain, ratkaista tämän kysymyksen?

Sama homma, ihmettelin kans miten voi olla näin vaikea asia. Minusta kylläkin kuulosti, että tuossa oli ihan vaan yksi ja sama henkilö, jolle oli vaikeaa ymmärtää mistä on kyse ja siksi jankkasi samaa soopaa monta viestiä.

Vierailija
34/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teoreettisella tasolla etten ole edes kysynyt. Todennäköisesti ja loogisesti varmaan olisi, kunhan olisi "satunnainen nainen" eikä vakirakastajatar.

Mutta minä en mahdollisista haluistani huolimatta kävisi vieraissa jos olen parisuhteessa.

Hyväksyisikö miehesi, jos sulla lakaisi herätä himot naisia kohtaan?

Olisiko se ok jos sitten ottaisit itsellesi naispuolisen rakastajattaren?

Kertoisitteko tuleville lapsillenne siitä ja se olisi ok?

ap

Vierailija
35/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, ihmettelin kans miten voi olla näin vaikea asia. Minusta kylläkin kuulosti, että tuossa oli ihan vaan yksi ja sama henkilö, jolle oli vaikeaa ymmärtää mistä on kyse ja siksi jankkasi samaa soopaa monta viestiä.

Ajattele itseäsi. Jos et nyt seurustelisi niin haluaisit miehen. Koska sinua kiinnostaa miehet ja sinusta vasta kun olet saanut miehen on elämä täydellistä. Sinä pidät seksistä? Haluat miestä koska olet seksuaallisesti miehistä kiinnostunut. Jos et saisi miestä niin eläisit puutteessa eikä elämäsi voisi olla onnellista.

Bi on kiinnostunut kummastakin sukupuolesta. Hänelle täysi elämä on vasta sitten kun hän saa kumpaakin. Niin seksuaallisesti kuin henkisesti

Vierailija
36/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että miehesi on ennemminkin homo, muttakieltää asian itseltään sanomalla että on bi.

ei bi-seksuaaliset olesen enemmän tarpeessa olla muiden kanssa kuin hererotkaan, kyse on siitä, että voi rakastua ja tuntea vetoa kumpaankin sukupuoleen.

joskusmietin seksiä naisten kanssa mutta miestäni rakastan ja siihen kuuluu uskollisuus.

mies taitaa tarvita sinut muuten kumppaniksi ja kulissiksi kun halut ovat muualla.

Vierailija
37/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä meillä on nyt keskusteltu. Mies sanoo, että jos mielenkiinoitnen mies tulee vastaan, ei mulla olisi oikeutta heidän seksiä estää, koska en pysty tarjoamaan hänelle kaikkea mitä hänen seksuaalisuutensa vaatii.

Toki parisuhde on paljon muutakin, mutta pelkistetysti sopimus siitä, ettei nussita muita. Sukupuolesta riippumatta.

T: bi-mies

Vierailija
38/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi ehdotukset kimppakivasta voit jättää ihan omaan arvoonsa. en edes usko että mies haluaa sellaista vaan ennen muuta haluaa toteuttaa homoseksuaalisuuttaan.

kysy mieheltäsi onko edes bi vai todellisuudessa homo. on sullakin oikeus olla parisuhteessa, jossa molmpien halut kohtaavat.

toisaalta jos polyamoria on itsellesi ok, voitte elää niinkin. kannattaa olla huolella monien kumppanien kanssa kuitenkin ettei tule tauteja.

Vierailija
39/47 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Ymmärrän tavallaan miestäsi, jos hän ei ole oikeasti koskaan kokenut seksisuhdetta miehen kanssa. Uteliaisuus voi olla valtavaa, ja hänestä voi aidosti tuntua että jokin tärkeä osa hänessä jää kokonaan elämättä, jos ei pääse sitä kokemaan.

Jos rakastat häntä, ja uskot että kyse on tällaisesta "pakko kokea kerran" -asiasta niin ehkä haluat antaa hänelle sen mahdollisuuden, kun hän kuitenkin haluaa sinun olevan se joku, johon hän sitoutuu.

Jos taas hän haluaa noin yleensäkin sekä syödä kakun että säästää sen, eli haluaa sinulta vakituisen suhteen ja samalla vapauden tehdä sitä sun tätä kiinnostavaa suhteen ulkopuolella, niin kyse ei ole enää samasta asiasta, ja jos uskollisuus on sinulle yhtään tärkeä arvo, en suosittele jatkoa tämän miehen kanssa.

Vierailija
40/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin bi-seksuaali miehen kanssa 5v ja hänellä oli lukuisia miehiä,koska koki tarvitsevansa niitä. annoin sen tapahtua koska en halunnut erota.

opulta minulle tuli niin paha unettomuus, että päädyimme eroon.

nyt olen uuden miehen kanssa olut 2,5 v ja kärsin pahasta ahdistuksesta. Minulle on puhjennut OCD ja terapeutti sanoo sen isoksi osaksi johtuvsn tästä vuosien pettämisestä..

eli en suosittele taistelemaan kiintmyssuhdeteoriaa vastaan.