Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi oikein vaatia bi-miehelät uskollisuutta parisuhteessa?

Vierailija
03.01.2013 |

Tästä meillä on nyt keskusteltu. Mies sanoo, että jos mielenkiinoitnen mies tulee vastaan, ei mulla olisi oikeutta heidän seksiä estää, koska en pysty tarjoamaan hänelle kaikkea mitä hänen seksuaalisuutensa vaatii.

Sanoin minäkin sille, ettei hänkään mulle kaikkea tarjoa mistä pitäisin ja tarvitsisin, mutta että olen valinnut hänet kumppanikseni. Mutta en silti ole sitä miletä, että mun täytyy miehen miessuhteita kestää. Tämän olen sanonut ja toivottavasti mies sen uskoo.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala. Se että miehes on bi, ei millääntavalla vaikuta uskollisuus-asiaan. Täysi mulkku se on jos haluaa muita panna ollessaan sun kanssasi, sama sitten oli miehiä tai naisia.

Tuollaisten kuspäiden takia biseksuaaleilla on huono maine.

Vierailija
42/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään loogista pettämisessä, suhteeseen kuuluu uskollisuus ja monogamisuus, samat säännöt on suhteelle riippumatta onko hetero bi vai homo. sitä voi heterosuhteessakin vääntää kaikenlaista voinko esimerkiksi olla joskus rikkaammankanssa kun se tarjoaisi laajemman matkustelumahdollisuuden tai jos jollain isompi kyrpä voinko selittää poikaystävälle että nyt täytyy kokeilla laajempia seksikokemuksia, tai jos itseven halua venyttää peräaukon sulkijalihastani ja en halua vaarantaa pidättäväisyyskykyäni (jos sinne kuuluisi työntää kai se kostuisikin luonnollisesti eikä mitään liukuvoidetta tarvitsisi) en vaarantaisi terveyttäni antamalla peräreikää niin voiko poikaystävä pettää ja tuoda jonkun sukupuolitaudin vetoamalla siihen että joku antaa kakkareikää ja "antaa toisenlaisen seksikokemuksen" !ei tosiaankaan, kumppanin kanssa oleminen vaatii uskollisuutta eikä toisen kuulukkaan olla 100% tekemässä ihan jaikkea tai että olisi kaikki samassa tarjolla, jos haluaa penistä niin ole sitten suhteessa kundin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen ei kuulu suhteeseen riippumatta onko toinen hetero tai bi. bi on tavallaan normaali, mutta pettämistä ei voi pitää normaalina asiana jos on suhteessaa, ei riipu ollenkaan onko hetero bi vai homo. tiedostathan ap myös, tutkimusten mukaan suurempi riski saada HIV on homoseksin kautta, en haluasyrjiä ketään,kaikki ihmiset on samanarvoisia, sanon vain mitä lääkäritkin sanoo, että tässä pitää olla hieman enemmän varovainen.

Vierailija
44/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että raskautta ei tule, saa ihmiset helpommin harrastaa suojatonta seksiä. nämä täytyy ottaa hupmioon. mitään seksikokemusta ei voi pitää tärkeämpänä kuin oma terveys. varovainen täytyy olla mitä ikinä päättääkin. ja pettäminen ei kuulu suhteeseen. jos suhteessa niin ollaan uskollisia. 

Vierailija
45/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa ollaan just sitä, mitä ollaan yhdessä sovittu. Ei tämmöisiin kysymyksiin ole mitään yhtä oikeaa ratkaisua, vaan jokainen pari etsii omansa. Juuri niin kuin moni on jo sanonut: jos haluat yksiavioisen miehen, sinulla on siihen täysi oikeus. Jos mies taas haluaa "pitää ovet auki", niin hänellä on siihen täysi oikeus.

Sama juttu kuin muissakin parisuhteen ongelmakysymyksissä: joko etsitään yhdessä ratkaisu tai sitten ei olla yhdessä. Toisin sanoen: onko tämä asia, josta jompikumpi pystyy joustamaan?

Olen itse bi-nainen, menin vastikään naimisiin ja ennen vihkimistä puhuimme myös tämän asian läpi. Itse halusin, että tarvittaessa minulla olisi mahdollisuus seksiin naisen kanssa - ei sillä, että bi-seksuaalisuus meidän arjessa mitenkään näkyisi, mutta oudolta tuntuisi, etten enää koskaan naisen kanssa sängyssä olisi. Salaa en halua tehdä mitään. Ei tämä sitten loppujen lopuksi miehelle mikään iso asia ollutkaan. :)

Vierailija
46/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen pari luo suhteessa omat sääntönsä. Joillain on sovitusti avoin suhde, toisilla ei. Tärkeää on se, että molemmat ovat yhteisymmärryksessä suhteen säännöistä ja niihin tyytyväisiä.

Seksuaalisella suuntautumisella ei ole tässä asiassa mitään merkitystä. Jos kaipaa seksielämään muuta kuin mitä oma kumppani voi antaa, ja kumppani ei salli muita suhteita, silloin ei pidä olla parisuhteessa tämän kumppanin kanssa.

Vierailija
47/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 16:11"]

pitäisi lähteä virittelemään suhteita muihin? Jotta syntyisi välittämistä johonkin mieheen oman vaimon lisäksi?

Ei ole tuntemusta muuhun kuin seksiin? Aika ala-arvoinen ajatuskuva on miehelläsi. Olen kuvitellut tuon bi:n tarkoittvan suhteessa henkisen puolenkin tasolla jotain, mutta olenkin erehtynyt. Osta sille dildo, eihän se muuta tarvitse.

Että miehen tunteet lähtee aina fysiikan tasilta kun puhutaan kumppaneista. Tulee fyysinen veto josta tulee välittäminen siihen toiseen. Ei toisinpäin.

Jos tarvitsee miestä ja naista niin ei voi olla onnellinen ellei ole kumpaakin. Sama kuin ei olisi vaimoa hetero miehellä. Bi tarvitsee kumpaakin

Itse olen bi ja kyllä oma mieheni riittää. Jos ei riittäisi niin en seurustelisi