Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

töihin lapsen sairaudesta todistus 1 päivästä

Vierailija
03.01.2013 |

Tämä jos mikä on verovarojen haaskausta. Lapseni on oksennustaudissa, alkoi eilen ja on näköjään toipumaan päin, aamulla vielä oksensi, mutta nyt ei ole oksentanut.

Nyt minun pitää kuitenkin kiikuttaa hänet lääkäriin, koska työnantajani vaatii lapsen sairaudesta lääkrintodistuksen ekasta päivästä. Hoh hoijaa. Eli vien lapsen lääkäriin vain koska työntantaja haluaa nähdä lääkrin leiman paperissa. ei jaksais.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään monessa duunissa, kiittäkäämme siitä lusmuilijoita. Joten koetas jaksaa.

Vierailija
2/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tk:sta saa kätevästi todistuksen hoitsulta. Eikö se riitä työnantajallesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tk:sta saa kätevästi todistuksen hoitsulta. Eikö se riitä työnantajallesi?

Meilläkin vaaditaan tuo todistus, mutta silti eka päivä on palkaton.

Vierailija
4/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ja sama politiikka töissä. joka poissaolosta pitää olla vähintään Hoitajan todistus.. Mutta olemme meidän tiimin pomon kanssa sopineet että vatsatautdissa rypevää lasta ei tartte terkkariin rahaahata kun se menee yleensä yhdessä päivässä ohi. jos jää vielä toiseksi päiväksi kotiin niin sitten lääkäriin..

Vierailija
5/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastin lomillani. Esimieheni oli typerä vanha nainen, joka kuittaili "aiheettomista" sairauspoissaoloistani.

Tietenkin erittäin typerä ratkaisu, koska sairauteni osoittautui syöväksi.

Vierailija
6/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vaaditaan tuo todistus, mutta silti eka päivä on palkaton.

Vierailija
7/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto omalle neuvolan terkkarille!

Vierailija
8/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä jos on muita lapsia siinä niin pukea ja roudata hoitajalle et se kirjoittaa sen todistuksen. mutta kun on todella niitä lusmuilijoita, niitä kait ei sit haittaa et tartteet tollasta vaivautua. kyllä mä mmeen mielummin töihin mitä nään tollasta vaivaa.

Vierailija
9/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä jos on muita lapsia siinä niin pukea ja roudata hoitajalle et se kirjoittaa sen todistuksen. mutta kun on todella niitä lusmuilijoita, niitä kait ei sit haittaa et tartteet tollasta vaivautua. kyllä mä mmeen mielummin töihin mitä nään tollasta vaivaa.

pärjää yksin tai esim. isosisarusten kanssa (vaikka näin koulun loma-aikaan), vanhempi meneekinm töihin!

Vierailija
10/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta saisitko todistuksen puhelimessa, itse ainakin kirjoittaisin. Jos et ole niitä koko ajan kyselemässä. Joissain paikoissa hoitaja tekee todistuksen ja lääkäri laittaa alle vielä oman allekirjoituksensa.

Tämä on niin terveydenhuollon väärinkäytöä! Eikä vika ole ap:n vaan tyhmän työnantajan. Kannattaa muuten pyytää lomaa useampi päivä jos joutuu raahaamaan lapsen todistuksen takia lääkäriin.

Vierailija
11/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsi mukamas sairas ja sitten saa saikkua ja itelle vapaata. että ihan hyvä se on siltä kannalta, monella jää turhat saikut pitämättä.

vaikka onhan se paskaa ja hoitajien ajan haaskausta.

Vierailija
12/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jos mikä on verovarojen haaskausta. Lapseni on oksennustaudissa, alkoi eilen ja on näköjään toipumaan päin, aamulla vielä oksensi, mutta nyt ei ole oksentanut.

Nyt minun pitää kuitenkin kiikuttaa hänet lääkäriin, koska työnantajani vaatii lapsen sairaudesta lääkrintodistuksen ekasta päivästä. Hoh hoijaa. Eli vien lapsen lääkäriin vain koska työntantaja haluaa nähdä lääkrin leiman paperissa. ei jaksais.

jos kulut perittäisiin täysin palvelun käyttäjältä eli sinulta

Vierailija
13/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaani kanssa. Sen verran tunnen omat lapseni.

5 v oksentaa ja vapisee ja kuume yleensä nousee todella korkealle... kuumekouristuksia myös on tullut... en todellakaan jättäisi 17v vastuulle.

Soittaisin terkalle, he kyllä kirjaavat tiedot ylös ja varmasti sen saikkulappusen voi hakea seuraavana päivänä... tai ainakin minä olen näin saanut.

Vierailija
14/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, meillä on myös esimiehet sitä mieltä, että esim. oksennustautisen lapsen vieminen lääkäriin/hoitajalle on järjetöntä, mutta jos ei halua palkatonta, näin täytyy tehdä.

Ja tämä johtuu varmasti näistä lusmuilijoista. Ja sitten se, että kuka antaa puhelinsoiton perusteella todistuksen lapsen sairaudesta...Mun tuttu, jolla on viikko-viikko-systeemi exän kanssa, halus lähtee uuden hoitonsa kanssa laivalle, mutta ei ollut lomapäiviä, eikä olis lomaa saanutkaan ex tempore. No, hän keksi soittaa terveydenhoitajalle, että lapsi on kovassa kuumeessa ja sai puhelinsoitolla 3 päivää vapaata. Lapsi oli tietysti sillä viikolla isällään ja näin äiti pääs laivalle...

Vierailija
15/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaani kanssa. Sen verran tunnen omat lapseni. 5 v oksentaa ja vapisee ja kuume yleensä nousee todella korkealle... kuumekouristuksia myös on tullut... en todellakaan jättäisi 17v vastuulle. Soittaisin terkalle, he kyllä kirjaavat tiedot ylös ja varmasti sen saikkulappusen voi hakea seuraavana päivänä... tai ainakin minä olen näin saanut.

Vierailija
16/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka lastaan hoitamaan.

jos tää paska firma ei pärjää paria päivää ilman mua ni haihtukoon ilmaan.

Vierailija
17/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joko minä jään omalla ilmoituksella päiväksi kotiin ja muksu hoitoon kun on terve.

Tai jos on miehen vuoro jäädä hoitamaan, hän soittaa päivystykseen, minä noudan kotimatkalla paperin ja mies on lapsen kanssa kotona vähintään sen 3 päivää mitä paperissa lukee. Joista siis 1-2 päivää täysin terveen lapsen kanssa lomaillen.

Kumpikin työnantaja saa ihan sitä mitä haluaa. Yritetaan jakaa sairasnakit puoliksi vähän mun työkiireistä riippuen (reilu ja joustava pomo toisin kuin miehellä).

Vierailija
18/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä on ihan riittämätön vatsataudista toipumiseen, kiva laittaa se lapsi hoitoon heikkona, muita tartuttamaan...

Yksityiseltä sain kolme päivää oman vatsatautini hoitoon, ihan tarttumisriskin takia.

Eipä tuolle todistuksen vaatimiselle mitään muuta mahda, kuin vaihtamalla työpaikkaa paremmaksi.