Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä ja painava nainen: Onko mielestäsi näyttävä vai monsterimainen? =(

Vierailija
03.01.2013 |

Olen aina ollut pitkä, 185-senttinen nainen ja nyt iän ja raskauksien myötä on paino ikävästi kertynyt. Painan tällä hetkellä 134 kg. Olen todella kookas nainen siis. Kasvonpiirteet ovat mielestäni kauniit, tosin tietysti kilojen ja iän myötä hieman jäävät nyt paitsioon. Niin, olen 43-vuotias. Hiukset ovat ohuehkot, mutta luonnostaan punertavat ja kihartuvat. Pidän niitä lyhyinä, koska pitkinä näyttävät liian ohkaisilta suhteessa. Silmät ovat kauniit, suuret ja vihreät.

Jos tulisin sinua vastaan, niin miten arvioisit minun ulkonäköäni?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 174 cm ja 70 kg ja minua pidetään jättiläisenä. Olen aina se "iso nainen". Vaikka joku toinen nainen painaa tuplasti sen minkä minä, mutta on 15 cm lyhyempi, häntä voi kutsua pieneksi. Tätä en koskaan jaksa ymmärtää.....

Onko miehesi kookas?

Vierailija
22/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut pitkä, 185-senttinen nainen ja nyt iän ja raskauksien myötä on paino ikävästi kertynyt. Painan tällä hetkellä 134 kg. Olen todella kookas nainen siis. Kasvonpiirteet ovat mielestäni kauniit, tosin tietysti kilojen ja iän myötä hieman jäävät nyt paitsioon. Niin, olen 43-vuotias. Hiukset ovat ohuehkot, mutta luonnostaan punertavat ja kihartuvat. Pidän niitä lyhyinä, koska pitkinä näyttävät liian ohkaisilta suhteessa. Silmät ovat kauniit, suuret ja vihreät.

Jos tulisin sinua vastaan, niin miten arvioisit minun ulkonäköäni?

Ylipainoinen nyt ainakin olet. Siitä että oletko "kaunis" vai et, ei voi sanoa mitään kun en tiedä minänäköinen olet. Et kuvaa ollenkaan sitä minkä muotoiset kasvot sinulla on, millainen iho sinulla on, ovatko huulesi täyteläiset vai ohuet, silmät pienet vai isot, onko ryppyjä jne. Kuvauksesi on oikeasti yhtä tyhjän kanssa.

No mutta jos vastataan yleisesti niin noin ylipainoista pidän "monsterina", noista sinun vaihtoehdoistasi siis.

JA ennenkuin joku alkaa mussuttamaan, olen itsekin todella ylipainoinen ja kyllä, pidän itseäni noista ap:n vaihtoehdoista monsterina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mulle tulis mieleen =)

Vierailija
24/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudessa ei ole mitään vikaa, mutta painoa sinun kyllä pitäisi pudottaa. Miehenä pitäisin sinua pelottavana.

Vierailija
25/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pienikokoisia naisia kauniimpina, ihan varmasti vain siksi että olen itse tosi lyhyt ja minun on vaikea samaistua suuriin naisiin. Vastaavasti pidän pitkistä ja isoista miehistä, he ovat minusta miehekkäämpiä kuin lyhyet, hintelät pikkumiehet. Kaipa pidän kokoistasi naista vähän miehekkäänä. Myös isot jalat naisella näyttävät minusta miehekkäiltä, kun oma kengänkokoni on 37.

Vaikka näin ajattelenkin, niin paljon tärkeämpiä asioita minulle kuitenkin ovat ihmisen hymy, asenne, ja ulkonäönkin puolesta se, miten itseään hoitaa ja miten on löytänyt oman tyylinsä. Ne tekevät ihmisestä kauniin koosta huolimatta.

Vierailija
26/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua mitenkään loukata, tapanani ei ole yleensäkään arvostella ihmisten ulkonäköä. Mutta, nyt kun kerran kysyit niin ensimmäinen ajatus on kyllä valitettavasti että ei naisellinen, vaan nimenomaan mainitsemasi "monsteri" tai tuolla alussa jonkun mainitsema amatsooni. Ei ole väliä onko kasvoista kaunis, iso koko (ei lihavuus, vaan nimenomaan pitkä, leveät hartiat, hieman ylimääräisiä kiloja jne) saa naisen näyttämään ei-naiselta.

Vierailija
27/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita ja viehättäviä pitkiä ja ylipainoisia naisia. Etsimättä tulee mieleen 3 henkilöä. Joillekin pyöreys sopii hyvin, pituudella en ajattele olevan mitään tekemistä viehättävyyden kanssa sinänsä.

Vierailija
28/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on 177 ja painoa 90kg. Moni mies on sanonut, että naamasta nätti, mutta kauhean roteva amatsoni eli eivät sitten tykkää.

Vierailija
29/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on 177 ja painoa 90kg. Moni mies on sanonut, että naamasta nätti, mutta kauhean roteva amatsoni eli eivät sitten tykkää.

Osui arkaan paikkaan :(

Vierailija
30/30 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on muodokas lihava (isot rinnat ja lantio/peppu mut kuitenkin hoikempi keskikohta) niin nayttaa paljon paremmalta, voi kayttaa pukevia ja seksikkaita vaatteita joissa nimenomaan kapeampaa vyotaroa korostetaan.

Muodoton kasa jolla kapeat hartiat, rinnat roikkuu ja maha roikkuu ei ole ollenkaan hyvan nakoinen, ja vaatteilla on lahes mahdoton korostaa mitaan positiivista puolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän