Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häirikkönaapuri koputtelee ulko-ovelle.

Vierailija
20.08.2025 |

Menis muiden ovia koputtelemaan. Mä haluan olla rauhassa. Ja ei, en ole avannut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtovaras kokeilee onko ketään kotona?

Vierailija
2/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murtovaras kokeilee onko ketään kotona?

Ei täällä semmoisia ole. 5v oon asunut tässä ja rauhallinen alue on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen naapuri ei häiriköi vaan sillä on asiaa.

Vierailija
4/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asiaa niillä olis?

Vierailija
5/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa niillä olis?

Tätä minäkin oon miettinyt. Sitten on kaduttanut kun ei oo aukaissut.

Vierailija
6/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä naapurille, joka kasvoiltaan muistuttaa japanilaista makaki-apinaa, utelee ja levittelee naapurien asioita?

Vierailija
7/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun häirikkönaapuripariskunta rähisee mulle joka kerta kun kävelen esmes postilaatikolle. Eivät taida käydä ihan täysillä, pitäiskö tehdä huoli-ilmoitus?

Vierailija
8/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa niillä olis?

a) Yrittävät selvittää mistä päin taloa tulee meteliä tai puhua jostain muusta häiriöstä tai ongelmasta

b) Jos olet pysäköinyt väärään paikkaan niin haluavat pyytää sua siirtämään tiellä olevan autosi

c) Taloyhtiössä jossa on omistusasuntoja haluavat puhua jostain taloyhtiön asiasta

d) Omakotialueella haluavat puhua teidän tonttien välisen aidan kunnossapidosta tai vastaavasta asiasta

Tai sitten ihan jotain muuta. On myös valitettavasti niitä jotka kolkuttelee ovelle esimerkiksi koska he haluavat lainata jotain tai muusta tyhmästä asiasta, mutta jos tietää että se on naapuri eikä kyseinen naapuri ole häirinnyt sua aiemmin millään tyhmällä, niin silloin kannattaisi antaa hänelle se pari minuuttia aikaa koska sen yhden kerran kun se naapuri tulee kolkuttamaan ovelle hänellä voi olla jotain tosi järkevääkin asiaa.

Jos joku naapuri häiriköi toistuvasti typeryyksillä niin silloin kannattaa ehkä olla avaamatta.

Vierailija
9/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun häirikkönaapuripariskunta rähisee mulle joka kerta kun kävelen esmes postilaatikolle. Eivät taida käydä ihan täysillä, pitäiskö tehdä huoli-ilmoitus?

Musta tehtiin huoli-ilmoitus, naapuri teki. Aiheutti ensin itse meteliä. Kuuntelin sitä aikani ja tein selväksi, että ei ole oikein häiriköidä ja metelöidä ja herätellä. Lisäksi 22-07 on hiljaisuus, joka koskee myös sitä. Oli mennyt valehtelemaan vielä isännöitsijälle ja tehnyt huoli-ilmoituksen vedoten mun mielenterveyteen. Lisäksi sosiaalityöntekijä kysyi puhelimessa olenko käynyt juttelemassa (niistä mielenterveysongelmista)?

Naapurilla on kyllä munaa herätellä vaikka keskellä yötä 3-4-5 aikaan, mutta sitten kun minä rähähdän asiasta, niin sitten keksitään valheita: yhyy, en se minä ollut. Ties mikä patologinen valehtelija ja joku muukin diagnoosi mahdollisesti löytyy.

Vierailija
10/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sä tehnyt jotain?

Vierailija
11/11 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on käyttänyt peukkua ja on nyt hyvin hyvin vihainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi