Raskaana kaksosten jälkeen, muita?
Heips,
Mulla on 2011 syntyneet kaksoset, ja nyt olen uudelleen raskaana viikolla 9 (LA elokuussa). Löytyykö kohtalotovereita?
Kaksospojat tulevat olemaan laskettuna aikana 23kk ikäisiä, eli vähän jännittää miten kaikki menee. Siitä huolimatta raskaus on toivottu ja olemme siitä tosi onnellisia.
Lisämomentin jännitykseen tekee se, että koska en ole vielä ultrassa käynyt, niin onhan toki mahdollista että taas tulisi monikot. :/ Mies suhtautuu siihenkin positiivisesti, ja tavallaan minäkin. Olisihan se semmoinen luulot pois -tyyppinen juttu että turha yrittää suunnitella mitään, asiat menee niinkuin menee. Ja uskon kyllä että vahvalla tukiverkostolla selvitään kaikesta. :)
Olisi kyllä mukava löytää muita vastaavassa tilanteessa olevia.
Kommentit (2)
Hei. Itselläni on ensimmäinen raskaus ja odotan kaksosia. Laskettu aika on elokuun alussa, takana jo kaksi ultraa ja yksi neuvola. Miten pärjäsit ensimmäisten lasten kanssa, kun niitä oli kaksi? Itseäni pelottaa hieman miten sitä jaksaa/ pärjää kahden kanssa :)
Minulla yksönen, kaksoset ja nyt odotan yksöstä :) Tämä neljäs on kauan toivottu ja hiukan iltatähden puolelle kallistuu.Kaksoset kymmenen vuotiaat.