Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkoista. Onko myymäläpäällikön palkkana 3200 e hyvä, keski vaiko alakanttiin?

Vierailija
02.01.2013 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja olen ja tienaan vähemmän

Vierailija
22/32 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjiä se 6-8 liikevaihto n 11 miljoonaa, vaateliike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota palkkaa on siis tarjottu, on se mielestäni hyvä, toki riippuu hieman, mitä kaikkea työtehtäviin kuuluu (kuinka suuri osa ohjeistuksesta ym. tulee "ylemmältä taholta"). Kaupan alan palkat ovat oikeasti todella huonot, monissa vaateliikkeissä perusmyyjän on vaikea saada tehdä säännöllistä täyttä viikkoa, koska osa-aikaisuuksia on niin paljon.

Vierailija
24/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hemmetin hyvä. MISSÄ vaateliikkeessä myymäläpäälliköllä on tuollainen palkka? Ei ainakaan ruotsalaisketjuissa, eikä muuallkaan missä olen työskennellyt.

Vierailija
25/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono! n.5000€

Vierailija
26/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateliikkeessä tosi yläkanttiin, ellei kyse ole jostain todella hyvin menestyvästä kaupasta.

Vierailija
27/32 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä! Mulla on parhaillaan 1500e/kk ja silläkin saan tehdä töitä 35h/vko. 4 alaista mutta olenkin firmalla joka luultavasti tulee häviämään 10 vuoden sisällä...

Vierailija
28/32 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä! "miesvaltaisella" myyntialalla tyyliin rautakauppa tai autokauppa tienaa enemmän, mutta rättikaupat ei yleensä hehku palkan maksajina. Esimerkiksi tuttu myymäläpällikkö saa 300 Euroa/kk lisää noista pomon hommista ja tietysti voi merkata itselleen haluamansa määrän työvuoroja. Työntekijöitä siinä on tuon tutun lisäksi 5 enemmän tai vähemmän osa-aikaista.

Vierailija
29/32 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huono, että tulee vain yksi paikka mieleen... Videovuokraamo? Nehän on sellaisia teinien sisäänheittopaikkoja. Myymälävastaavat on usein välivuotta viettäviä parikymppisiä (kuten olin minäkin aikanaan), joille vastaavan tehtävät on hyvää työkokemusta ja palkkakin ok kokemukseen nähden. Ainakin itse sain sen duunin ilman mitään kunnon työkokemusta, joten eipä voi kummoisia odottaa, kun eihän mihinkään pomon hommaan mihinkään oikeaan liikkeeseen palkata tuoretta ylioppilasta tuosta vaan. Oppiihan siinä ottamaan vastuuta, vaikka työ sinänsä oli tosi helppoa ja sen oppi nopeasti.

t: entinen myymäläpäällikkö videovuokraamosta

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:51"]

Erittäin hyvä! Mulla on parhaillaan 1500e/kk ja silläkin saan tehdä töitä 35h/vko. 4 alaista mutta olenkin firmalla joka luultavasti tulee häviämään 10 vuoden sisällä...

[/quote]

Vierailija
30/32 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp 2500€/kk  ja alaisia 5-6 +puhelin+läppäri, sillä mennään. Moni vastaava liike ehdottanut esim. 2200€/kk, kun käynyt haastatteluissa. Toisinaan mp palkka ei ole kuin muutaman prosentin vastuulisä myyjän palkkaan.  

Vierailija
31/32 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä just luin? Palkat ei nouse suhteessa vuosissa niin paljon että nämä olisi huomattavasti noussut tässä välissä. Tess palkkalistoilla myyjät tienaa 30h viikkotunneilla ja lisillä sen +/-2000€ Elintarvikepuolen mlp:nä tienaan nyt reilu 4000€/kk, myyntiä noin reilu puoli miljoonaa kk. Apulaispäällikkönäkin palkka yli 3000e. Kuinka naurettavan pieneen palkkaan ihmiset tyytyy??? Itse en enää tikkua ristiin laita alle 3000e/kk. En työskentele edes isossa kaupungissa.

Vierailija
32/32 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä palkka erikoisliikkeen myymäläpäällikkönä 3100€ + kännykkä +läppäri+tulokseen sidotut vuosibonukset. 6 alaista, liikevaihto n. Milli/vuosi.