Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkoista. Onko myymäläpäällikön palkkana 3200 e hyvä, keski vaiko alakanttiin?

Vierailija
02.01.2013 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 02:53"]

Öö, musta toi on pieni palkka. Oon myyntiassari ja mun palkka on toi.

[/quote]

höpö höpö, myyntiassarit ei saa missään tuollaista palkkaa. Tarkoitit kait 2000-2500e?

Vierailija
2/32 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokinen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 13:09"]

Siis mä saan melko vastavalmistuneena lääkärinä ton verran... Joten tuo ON iso palkka mielestäni myymälätyöstä...

[/quote]

arvostan työtäsi, mutta arvostan kyllä myös myymäläpäälliköitä, joiden työ tuottaa rahaa ja yhteisöveroja... joilla sinut sitten koulutettiin ja terv. keskukseen palkattiin...

Sinänsä päällikön työ on muutakin kuin myymistä, hän on henkilökunnan esimies, vastaa budjetoinnista ym ym... palkkakehityksenne tulee myös olemaan eriävät, 10 vuoden päästä sinä lääkärinä pääset melkeen tuplille tuosta, mutta myymäläpäällikkö ei. 

onko ihmisillä yleensä näin ahdas kyky arvostaa toinen toisiaan osana yhteistä yhteiskuntaamme?

[/quote]

Ei ahdasmielinen vaan realistinen. Rättikaupan tradenomibimbo on käynyt parin vuoden koulutuksen, lääkäri 6-7 vuotta. Työn vaativuus vastuista puhumattakaan on "hieman" eri tasoa, joten näin pitää olla palkankin.

Muutenkin vaatekauppojen myyjistä 80% on täysin turhaa sakkia, kyvyt riittää hädin tuskin kassakoneen näpyttelemiseen. Hyvät vaatemyyjät on nykyään kiven alla, mutta näitä "mä oon vaan töissä täällä" ihmisiä löytyy sitäkin enemmän.

[/quote]

Rättikaupan tradenomibimbo?

Minä en ole tradenomi, en töissä rättikaupassa enkä tietääkseni myöskään bimbo. Sinulla on todellisia ongelmia! Eikö siivooja-äitisi silittänyt tarpeeksi tai duunari-isä ollut läsnä henkisesti?

Noin vaikeita ongelmia on yleensä vain nousukkailla, jotka kuvittelevat olevansa jotain suurta, koska ovat onnistuneet sukunsa ensimmäisinä haalimaan itselleen oikein akateemisen tutkinnon.

Minä olen myös akateeminen, mutta aivan yhtä hyvin olisin voinut olla myös esimerkiksi estenomi (AMK) koska ala kiinnosti kovasti. Sinne en kuitenkaan päässyt opiskelemaan. Sen sijaan päädyin yliopistoon.

Mieheni on putkimies. Ajatella! Putkimies!

Vierailija
4/32 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymäläpäällikölle on hyvä palkka mielestäni. Minä olen tradenomi(bimbo) ja tienaan 4700€, en tosin vaateliikkeessä, siellä olin opiskeluaikana. B2C puolella palkat ovat tunnetusti matalammat ja siksi tuo on myymäläpäällikölle mielestäni hyvä palkka.

Vierailija
5/32 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni omistamassa suurehkossa vene/auto/mönkijäliikkeessä maksetaan bonuksien kanssa noin 5000 euroa kuussa, alaisia 14. Tämä siis enolleni, lieneekö sukulaislisää. Tiedän tämän koska olen itse töissä firman taloushallinnossa :

Vierailija
6/32 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palkka on :)

Vierailija
7/32 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:04"]

Isäni omistamassa suurehkossa vene/auto/mönkijäliikkeessä maksetaan bonuksien kanssa noin 5000 euroa kuussa, alaisia 14. Tämä siis enolleni, lieneekö sukulaislisää. Tiedän tämän koska olen itse töissä firman taloushallinnossa :

[/quote]

Tää on aika helposti tunnistettavissa oleva yritys/henkilö...

Ei mieleesi tullut, että sinulla on vaitiolovelvollisuus...?

Vierailija
8/32 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:04"]

[/quote]

Tää on aika helposti tunnistettavissa oleva yritys/henkilö...

Ei mieleesi tullut, että sinulla on vaitiolovelvollisuus...?

[/quote]Mikä ihmeen vaitiolovelvollisuus? Lailla määrätty vaitiolovelvollisuus on vain harvoilla alkoilla, lähinnä terveydenhodossa ja joillain viranomaisilla

Talouspuolella tuo on vain huonoa käytöstä.

Vierailija
9/32 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myyjä ja tienaan 3000-4000e/kk. Tosin vajaa puolet on provikoita. Jos meillä myyjän perus kk-palkka ilman provisioita on n.2000. niin vähintään 4000 pyytäisin myymäläpäällikön palkaksi sisältäen bonukset.

Vierailija
10/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä saan melko vastavalmistuneena lääkärinä ton verran... Joten tuo ON iso palkka mielestäni myymälätyöstä...

Vierailija
11/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

arvostan työtäsi, mutta arvostan kyllä myös myymäläpäälliköitä, joiden työ tuottaa rahaa ja yhteisöveroja... joilla sinut sitten koulutettiin ja terv. keskukseen palkattiin...

Sinänsä päällikön työ on muutakin kuin myymistä, hän on henkilökunnan esimies, vastaa budjetoinnista ym ym... palkkakehityksenne tulee myös olemaan eriävät, 10 vuoden päästä sinä lääkärinä pääset melkeen tuplille tuosta, mutta myymäläpäällikkö ei. 

onko ihmisillä yleensä näin ahdas kyky arvostaa toinen toisiaan osana yhteistä yhteiskuntaamme?

Vierailija
12/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 13:21"]

[/quote]

[/quote]

Ei ahdasmielinen vaan realistinen. Rättikaupan tradenomibimbo on käynyt parin vuoden koulutuksen, lääkäri 6-7 vuotta. Työn vaativuus vastuista puhumattakaan on "hieman" eri tasoa, joten näin pitää olla palkankin.

Muutenkin vaatekauppojen myyjistä 80% on täysin turhaa sakkia, kyvyt riittää hädin tuskin kassakoneen näpyttelemiseen. Hyvät vaatemyyjät on nykyään kiven alla, mutta näitä "mä oon vaan töissä täällä" ihmisiä löytyy sitäkin enemmän.

Vierailija
13/32 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaikka oletkin lääkäri, tuskin vielä olet laadultaan mitenkään hyvä kun ei ole työkokemusta karttunut. Taas myymäläpäällikkö on kerännyt jo vuosia kokemusta. Kummassakin tapauksessa palkka on hyvä.

Vierailija
14/32 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, musta toi on pieni palkka. Oon myyntiassari ja mun palkka on toi.

Vierailija
15/32 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on.

Vierailija
16/32 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. 1600e/kk.

Vierailija
17/32 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaisia 6-8

Vierailija
18/32 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko myyjiä? Myymälän liikevaihto? Myymäläpäällikön työkemus tai koulutus?

Kaikki vaikuttaa jossakin autoliikkeessä toi ois pieni palkka, pienessä kulutustavaraliikkeessä 1-2 myyjän kanssa isohkokin palkka.

Vierailija
19/32 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rättiliikkeessä varsinkin ja muuallakin

Vierailija
20/32 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymälän liikevaihto

Ala?

Lisät