Minkälaisen naisen miehet haluavat?
Kommentit (30)
Kauniin, älykkään ja suloisen naisen joka on lämmin, empaattinen ja naisellinen nainen. Hoikka, liikuntaa harrastava ja sopusuhtainen.
Pahinta on hipit, feministit ja urakeskeiset kylmät naiset jotka ovat mielestään muita ylempänä akateemisuutensa vuoksi.
Kauniin, älykkään ja suloisen naisen joka on lämmin, empaattinen ja naisellinen nainen. Hoikka, liikuntaa harrastava ja sopusuhtainen.
Pahinta on hipit, feministit ja urakeskeiset kylmät naiset jotka ovat mielestään muita ylempänä akateemisuutensa vuoksi.
muttei kuitenkaan mikään urakeskeinen feminististä puhumattakaan? :)
Ööh, hieman ylimalkaiset piirteet. Millainen on fiksu? Tunnen montakin omasta mielestään fiksua, jotka eivät sitä muiden mielestä ole.
Ei levittele haarojaan jokaiselle vastaantulijalle
jos sen vuoksi ei luule olevansa kaikkien yläpuolella.
Itsekin olen akateeminen mies mutta törmännyt valitettavan usein tällaisiin akateemisiin naisiin joille akateemisuus on noussut hattuun.
"Hippityyli" ei vetoa minuun mutta ehkä joihinkin miehiin vetoaa ;)
Ei levittele haarojaan jokaiselle vastaantulijalle
Ja lakkaa pian levittelemästä myös omalle miehelleen!
Eikö miehelle kelpaa, jos naisella on hyvä palkka ja mies ei joudu naisen kotkotuksia kustantamaan?
Olen usein miettinyt, mutta en ole vielä keksinyt, mikä feminismissä oikeasti voisi miesten kannalta olla negatiivista.
No tietysti siksi, kun kiinnostaisi kuulla vastaus.
jos sen vuoksi ei luule olevansa kaikkien yläpuolella.
Itsekin olen akateeminen mies mutta törmännyt valitettavan usein tällaisiin akateemisiin naisiin joille akateemisuus on noussut hattuun.
"Hippityyli" ei vetoa minuun mutta ehkä joihinkin miehiin vetoaa ;)
Olen aina luullut, että akateemiset miehet ovat juuri niitä, jotka pitävät kovasti arvossa sitä, että nainenkin on akateeminen, eikä siinä pieni hattuun nouseminenkaan ole haitannut - kumminkaan puolin. Mutta kiva tietää, että ette kaikki ole sellaisia.
Hippi olen vain jossain määrin ajatuksiltani, että ehkä mulla vielä toivoa on joku kunnollinen mies saada. :)
että miehet pitävät naisista jotka eivät ovat seksuaalisia ja sinut itsensä kanssa, mutta eivät "levittele/julista" sitä sensuaalisuuttaan ja seksuaalisuuttaan joka paikkaan, esim. puhu rivoja, pukeudu rivosti, käyttäydy rivosti, naisen tulee olla hiljaisella tavalla seksikäs jne
Toisekseen miehet pitävät lämminhenkisistä naisista, jotka ovat empaattisia, ymmärtäväisiä, suvaitsevaisia, kilttejä olematta alistujia
Hyvin usein naisen tulee olla sporttinen, siro ja hoikka olemukseltaan, pukeutua suht perinteisesti ja siististi korostaen naisellisuuttaan hienovaraisesti (pitkä hyvinhoidettu tukka, siistit maltilliset meikit, korkokengät, luonnollisen väriset huulet ja kynnet -ei mitään kirkuvan punaista!)
Naisen tulee olla myös hvyäntuulinen, positiivinen, iloinen ja ulospäinsuuntautunut mutta ei kokoajan äänessäoleva ylipuhelias ylienerginen kovaääninen kaakattaja
Naisen tulee myös osata kuunnella ja olla hiljaa ja antaa tilaa toiselle ja toisenlaisille mielipiteille
Miehet siis pitävät naisista jotka OVAT seksuaalisia ja sinut itsensä kanssa!
Luettelit juuri minut ;D Miehiä tosiaan on riittänyt liiaksikin asti nyt kun olen ollut sinkkuna vuoden. Ja nimenomaan "vaimoaines" on tyypillisin mitä minusta on sanottu.
Luettelit juuri minut ;D Miehiä tosiaan on riittänyt liiaksikin asti nyt kun olen ollut sinkkuna vuoden. Ja nimenomaan "vaimoaines" on tyypillisin mitä minusta on sanottu.
Mistä olet ne miehet jonoksi asti löytänyt? Tuollainen kuvailu kyllä periaatteessa käy lähes kaikkiin normaaleihin naisiin. Olisin kiinnostunut tietämään, mistä miehiä noin kauheasti löytää, itse kyllä myös sovin ihan samaan kuvaelmaan, mutta eipä täällä miehet perässä juokse.
Onneksi makuja on erilaisia tosiaan. Mun mies ihastui minuun koska en ole kovin perinteisen vaimoaineksen oloinen vaan huomattavasti rajumman näköinen ja oloinen tapaus ;-) Useimmat muut miehet minua taas pelkäsivät.
Baareissa on tullut käytyä enemmän nyt sinkkuna ja kaikkialla tapaa ihmisiä... baarit, työ, harrastukset. Olen käynyt paljon treffeillä vuoden aikana ja nyt alkanut suhteeseen kun viimein joku vei jalat alta :)
Tässä yks: sopusuhtainen, hoikahko (ei laiha), ei ihan lyhyet hiukset vaan esim. polkka tai sitten pitkä, suorat tai vähän semmoset aaltoilevat mutta ei kiharat. Pitää mielellään mekkoa ja hametta, saappaita, korkkareita. Vähän meikkiä. Yleisesti ottaen naisellinen nainen.
Rauhallinen, sopivan älykäs, viisas, hellä, osaa laittaa ruokaa, iloinen, positiivinen, omaa huumorintajua, käyttäytyy fiksusti esim. ei kiroile jatkuvasti eikä kikattele ja huuda isoon ääneen.
Siinäpä se. Aijoo ja sitte yks tärkeimmistä: tykkää seksistä.
Surkulimies taas etsii alistujaa, joka syyttää kätevästi itseään miehen pahoista teoista. Onni ei näin löydy miehellekään, mutta siitähän ei surkulilla muutenkaan ole hajuakaan.
Nuori,kaunis,hoikka,hyvät t....t ja p..se,tykkää p...na,siivoaa,laittaa ruokaa,pyykkää,ihailee ja jumaloi miestä
Tavallisen naisen.