Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen naisen miehet haluavat?

Vierailija
02.01.2013 |

Minkälainen on unelmien nainen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen naisen.

Vierailija
2/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin, älykkään ja suloisen naisen joka on lämmin, empaattinen ja naisellinen nainen. Hoikka, liikuntaa harrastava ja sopusuhtainen.

Pahinta on hipit, feministit ja urakeskeiset kylmät naiset jotka ovat mielestään muita ylempänä akateemisuutensa vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotirouva

Vierailija
4/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin, älykkään ja suloisen naisen joka on lämmin, empaattinen ja naisellinen nainen. Hoikka, liikuntaa harrastava ja sopusuhtainen.

Pahinta on hipit, feministit ja urakeskeiset kylmät naiset jotka ovat mielestään muita ylempänä akateemisuutensa vuoksi.

muttei kuitenkaan mikään urakeskeinen feminististä puhumattakaan? :)

Vierailija
5/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, hieman ylimalkaiset piirteet. Millainen on fiksu? Tunnen montakin omasta mielestään fiksua, jotka eivät sitä muiden mielestä ole.

Vierailija
6/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei levittele haarojaan jokaiselle vastaantulijalle

Vierailija
7/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen vuoksi ei luule olevansa kaikkien yläpuolella.

Itsekin olen akateeminen mies mutta törmännyt valitettavan usein tällaisiin akateemisiin naisiin joille akateemisuus on noussut hattuun.

"Hippityyli" ei vetoa minuun mutta ehkä joihinkin miehiin vetoaa ;)

Vierailija
8/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei levittele haarojaan jokaiselle vastaantulijalle

Ja lakkaa pian levittelemästä myös omalle miehelleen!

Vierailija
9/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelle kelpaa, jos naisella on hyvä palkka ja mies ei joudu naisen kotkotuksia kustantamaan?

Olen usein miettinyt, mutta en ole vielä keksinyt, mikä feminismissä oikeasti voisi miesten kannalta olla negatiivista.

Vierailija
10/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti siksi, kun kiinnostaisi kuulla vastaus.

Vierailija
11/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen vuoksi ei luule olevansa kaikkien yläpuolella.

Itsekin olen akateeminen mies mutta törmännyt valitettavan usein tällaisiin akateemisiin naisiin joille akateemisuus on noussut hattuun.

"Hippityyli" ei vetoa minuun mutta ehkä joihinkin miehiin vetoaa ;)

Olen aina luullut, että akateemiset miehet ovat juuri niitä, jotka pitävät kovasti arvossa sitä, että nainenkin on akateeminen, eikä siinä pieni hattuun nouseminenkaan ole haitannut - kumminkaan puolin. Mutta kiva tietää, että ette kaikki ole sellaisia.

Hippi olen vain jossain määrin ajatuksiltani, että ehkä mulla vielä toivoa on joku kunnollinen mies saada. :)

Vierailija
12/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet pitävät naisista jotka eivät ovat seksuaalisia ja sinut itsensä kanssa, mutta eivät "levittele/julista" sitä sensuaalisuuttaan ja seksuaalisuuttaan joka paikkaan, esim. puhu rivoja, pukeudu rivosti, käyttäydy rivosti, naisen tulee olla hiljaisella tavalla seksikäs jne

Toisekseen miehet pitävät lämminhenkisistä naisista, jotka ovat empaattisia, ymmärtäväisiä, suvaitsevaisia, kilttejä olematta alistujia

Hyvin usein naisen tulee olla sporttinen, siro ja hoikka olemukseltaan, pukeutua suht perinteisesti ja siististi korostaen naisellisuuttaan hienovaraisesti (pitkä hyvinhoidettu tukka, siistit maltilliset meikit, korkokengät, luonnollisen väriset huulet ja kynnet -ei mitään kirkuvan punaista!)

Naisen tulee olla myös hvyäntuulinen, positiivinen, iloinen ja ulospäinsuuntautunut mutta ei kokoajan äänessäoleva ylipuhelias ylienerginen kovaääninen kaakattaja

Naisen tulee myös osata kuunnella ja olla hiljaa ja antaa tilaa toiselle ja toisenlaisille mielipiteille

Vierailija
13/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet siis pitävät naisista jotka OVAT seksuaalisia ja sinut itsensä kanssa!

Vierailija
14/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelit juuri minut ;D Miehiä tosiaan on riittänyt liiaksikin asti nyt kun olen ollut sinkkuna vuoden. Ja nimenomaan "vaimoaines" on tyypillisin mitä minusta on sanottu.

Vierailija
15/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelit juuri minut ;D Miehiä tosiaan on riittänyt liiaksikin asti nyt kun olen ollut sinkkuna vuoden. Ja nimenomaan "vaimoaines" on tyypillisin mitä minusta on sanottu.

Mistä olet ne miehet jonoksi asti löytänyt? Tuollainen kuvailu kyllä periaatteessa käy lähes kaikkiin normaaleihin naisiin. Olisin kiinnostunut tietämään, mistä miehiä noin kauheasti löytää, itse kyllä myös sovin ihan samaan kuvaelmaan, mutta eipä täällä miehet perässä juokse.

Vierailija
16/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi makuja on erilaisia tosiaan. Mun mies ihastui minuun koska en ole kovin perinteisen vaimoaineksen oloinen vaan huomattavasti rajumman näköinen ja oloinen tapaus ;-) Useimmat muut miehet minua taas pelkäsivät.

Vierailija
17/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa on tullut käytyä enemmän nyt sinkkuna ja kaikkialla tapaa ihmisiä... baarit, työ, harrastukset. Olen käynyt paljon treffeillä vuoden aikana ja nyt alkanut suhteeseen kun viimein joku vei jalat alta :)

Vierailija
18/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yks: sopusuhtainen, hoikahko (ei laiha), ei ihan lyhyet hiukset vaan esim. polkka tai sitten pitkä, suorat tai vähän semmoset aaltoilevat mutta ei kiharat. Pitää mielellään mekkoa ja hametta, saappaita, korkkareita. Vähän meikkiä. Yleisesti ottaen naisellinen nainen.

Rauhallinen, sopivan älykäs, viisas, hellä, osaa laittaa ruokaa, iloinen, positiivinen, omaa huumorintajua, käyttäytyy fiksusti esim. ei kiroile jatkuvasti eikä kikattele ja huuda isoon ääneen.

Siinäpä se. Aijoo ja sitte yks tärkeimmistä: tykkää seksistä.

Vierailija
19/30 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkulimies taas etsii alistujaa, joka syyttää kätevästi itseään miehen pahoista teoista. Onni ei näin löydy miehellekään, mutta siitähän ei surkulilla muutenkaan ole hajuakaan.

Vierailija
20/30 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori,kaunis,hoikka,hyvät t....t ja p..se,tykkää p...na,siivoaa,laittaa ruokaa,pyykkää,ihailee ja jumaloi miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän