Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssa aalto tulee? Onko rokotuksia otettu?

Vierailija
02.01.2013 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen vanhemmat, rokotuksissa on aina riskinsä ja viime kerralla nuo 52 miljadin tulot saaneet lääkefirmat eivät korvaansa lotkauttaneet niille sadalle nuorelle jotka saivat narkolepsian. Tuo sata on vain jäävuoren huippu, minäkin olen tavannut yli viisi ihmistä jotka saivat rajujakin nivel, ym. kipuoireita, ja niistä ei raportoitu. Minä olen rokotusbisnekseen ja THL:n toimintaan luottamuksen menettänyt lopullisesti. Tutkikaa vaikka voi / margariini asiaa ja kokeilkaa itse mitä hyötyä tulee kun käyttää voita ja rasvaista maitoa. Lapset eivät niillä todellakaan liho. Minulla on neljä lasta jotka käyttävät voita, punaista maitoa ja eivät ole kukaan ylipainoisia, allergisia tai edes rauhattomia tai vähäjärkisiä. Aivot tarvitsevat voin vitamiineja ja hivenaineita, eivät margariinin teollisen prosessin myrkkyjäämiä. (googlatkaa margariinin valmistus)

Vierailija
22/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä missä tässä ketjussa olikaan kyse eli rokotteesta?

Huhhahhei sun heiluvilles hihhuli.

Järki käteen vanhemmat, rokotuksissa on aina riskinsä ja viime kerralla nuo 52 miljadin tulot saaneet lääkefirmat eivät korvaansa lotkauttaneet niille sadalle nuorelle jotka saivat narkolepsian. Tuo sata on vain jäävuoren huippu, minäkin olen tavannut yli viisi ihmistä jotka saivat rajujakin nivel, ym. kipuoireita, ja niistä ei raportoitu. Minä olen rokotusbisnekseen ja THL:n toimintaan luottamuksen menettänyt lopullisesti. Tutkikaa vaikka voi / margariini asiaa ja kokeilkaa itse mitä hyötyä tulee kun käyttää voita ja rasvaista maitoa. Lapset eivät niillä todellakaan liho. Minulla on neljä lasta jotka käyttävät voita, punaista maitoa ja eivät ole kukaan ylipainoisia, allergisia tai edes rauhattomia tai vähäjärkisiä. Aivot tarvitsevat voin vitamiineja ja hivenaineita, eivät margariinin teollisen prosessin myrkkyjäämiä. (googlatkaa margariinin valmistus)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Ylen sivuilla että menisi vielä viikkoja ennenkuin rantautuu kunnolla suomeen eli ehtii vielä ottamaan rokotesuojan!

Mies ja minä rokottamatta. Taitaa mennä myöhäiseksi, kun tauti riehuu jo Norjassa.

Vierailija
24/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ihmistä joista ainakin toinen lapsi.

no mene ja juota lapsillesi litra per nuppi niin ette kuole...

viedään kuin pässiä narussa,kun ei nähdä mettää puilta...

Vierailija
25/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee influenssa, sitten sairastetaan.

Vierailija
26/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä missä tässä ketjussa olikaan kyse eli rokotteesta? Huhhahhei sun heiluvilles hihhuli.

///Tuskin monikaan on tänä päivänä tietämätön WHO:n pandemiasuosituksia laativan ryhmän ja lääketeollisuuden kytköksistä - tai Euroopan lääkeviranomainen EMA:n ja lääketeollisuuden kytköksistä./// paitsi tyhjäpäät BB-talon seuraajat :)

Vierailija
27/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ulisee tuossa vieressä. Kamalat traumat jäi viimkerrasta. Miksi Jumala meitä rankaisee kovalla kädellään.

Vierailija
28/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAloo herätys hamppupäät!

Lääkefirmat on meidän auttajia. Ei pahoja.

Lääkäritkin ovat auttajia. Lääkäreiden mielestä kanabis on myrkkyä. Siksi se on laitonta.

Lopettakaa se aivosolujen tuhoaminen oikeasti.

Vierailija
29/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettiin se -09, noihin rokotteisiin en koskis pitkällä kepilläkään. Mielummin linnoittaudun vaikka kotiin kunnes pandemia on ohi.

Vierailija
30/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloinen esimies, sanoi että jos en ota en voi jatkaa tuossa yksikössä työntekijänä. No, minä hullu otin sen painostuksen alaisena.

Enää en ole tuolla töissä eli aivan turha piikitys.

Ja enää en itseeni myrkkyjä aja.

Olen sairaalassa töissä. Ilmoitin etten ota, eikä rokotteen ottamatta jättäminen ole syy irtisanomiselle. Juttu jäi siihen, olen edelleen samassa paikassa töissä enkä koskaan tule mitään testaamatonta myrkkypiikkiä itseeni ottamaan.

Vierailija
31/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkefirmat on meidän auttajia.

Vierailija
32/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäkää se foliotötterö syvälle päähänne. Minä menen rokotteelle!

Vierailija
33/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAloo herätys hamppupäät!

Lääkefirmat on meidän auttajia. Ei pahoja.

Lääkäritkin ovat auttajia. Lääkäreiden mielestä kanabis on myrkkyä. Siksi se on laitonta.

Lopettakaa se aivosolujen tuhoaminen oikeasti.

Lääkefirma on voittoa tavoitteleva yritys ihan kuten mikä tahansa yritys. Se ei toimi hyväntekeväisyydestä. Lääkäri on lääkäri, ei auttaja (ja usein kytköksissä lääkefirmaan). Kannabis on Suomessa reseptilääke jota käytetään esim. vaikean MS-taudin oireiden lievittämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan