Mitenkäs tämä mamma saataisiin kuntoon?
Pienet lapset ovat saaneet aikaiseksi pahaa jälkeä. Tukka roikkuu muodottomana, naama kiiltää ja on hoitamaton, kädet rypistyy, säärikarvat voi kohta letittää ja varpaat..HYI! Mistä aloittaa? Painoa on liikaa ja liikaa karkkia yms. Olen ottanut ekan askeleen ja alkanut rasvaamaan ihoa suihkun jälkeen. Olo on niin kulahtanut (ja syystä) että huh! Auttakaa, vinkkejä, opastusta, inspiraatioita!
Kommentit (7)
yksi asia kerrallaan :)
aloitat käsien rasvauksesta
ajat säärikarvat (epilaattorilla saat sileää pitkäksi aikaa)
alat kuorimaan ja rasvaamaan ihoa
rahatilanteen salliessa käyt kampaajalla
aloitat varovaisen liikunnan, lisäät sitä jokaiseen mahdolliseen väliin, kävely on helppoa
ja katsot hieman, mitä syöt
Kyllä se siitä!!
Varaat ajan säärikarvojen sokerointiin, se kuorii samalla jalkojen ihon ihanan pehmeäksi. Sitten jatkat rasvausta.
Varaat ajan kosmetologilta joka puhdistaa ihosi ja nyppii kulmasi, ehkä värjää ripsesi.päivitä tässä vaiheessa ihonhoitotuotteesi.
Käyt kampaajalla joka ymmärtää elämäntilanteesi ja osaa neuvoa hiusten kanssa. Jotain klassista, ei mitään räikeää punaista kananpersetukkaa. Klassinen polkka ja kaunis väri.
Rupeat ulkoilemaan reippaasti, hiki pintaan.
Suosittelen vähähiilarista jotta pääsisit eroon sokerihimosta ja saisit ihosi parempaan kuntoon.
Muutama kuntosalikerta viikossa olisi hienoa, mutta älä vaadi itseltäsi liikoja. Ja muista, että hiljaa hyvä tulee ;)
Tuli jo nyt paljon toiveikkaampi olo. Voin käyttää jonkunverran rahaa tähän "projektiin", rahaa tosin saisi kulumaan aika paljon jos alkaa kunnolla panostamaan ;D Säärten vahaus tai sokerointi olisi hyvä idea, ja kulmakarvat olen kokonaan unohtanut (miten on ees mahdollista!?) Eli niistä liikkeelle. Tämä nuhjuisuus on alkanut tosissaan syömään naista. Sokerit saa nyt jäädä syömättä, olen ennenkin syönyt vähän hiilareita. Kiitos kaikille! Miten muut olette nousseet suosta?
Aloitin rapakuntoisena tekemään pieniä lenkkejä ja pikkuhiljaa lisäsin liikuntaa. Silloin nukkuikin paremmin ja näyttää levänneeltä! En vaatinut itseltäni mitään supernopeaa ihmettä vaan päätin lähinnä näyttää kaikille mitä talven aikana on tapahtunut kun kesällä vaatetus väheni :) Semmoinen onnistuminen ja itsestään huolehtiminen näkyi muillekin ja olin tosi tyytyväinen itseeni. Enkä muuten tehnyt tätä kenenkään miehen takia vaan ihan itseni ja oman naisellisuuteni vuoksi. Hyvin se menee kun on itselleen armollinen osaa nauttia elämästä!
T. Nelonen
Miten muut olette nousseet suosta?
ajattelemalla myös itseään, ihan myös naisena :)
Eli pikkuaskelin ja kun muutosta huomaat, innostut lisää!
Tärkeintä varmaan on edetä pienin askelin, että ei tule epäonnistumisen tunnetta. Armollisuutta naiset!
Ensi kerralla suihkussa, aja ne säärikarvat, ja sit tietty rasvaat ittes. Koeta vähentää sitä karkinmussuttamista. Käy kävelyllä, joka päivä, edes vartin verran.