Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sillälailla. nintendo-pelin takia joudutaan ostamaan uusi konsoli!!!!

Vierailija
24.12.2012 |

voi sun saatana.

lapsi toivoi kaikkein eniten nintendoonsa uutta mario peliä. ostettiin se. miten riemuissaan oli, kun avasi paketin!!



no, sepä ei sitten käykkään meidän nintendoon, vaan pitää ostaa 3d-malli. voi vittu. maksaa yli 200e..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 200e..

Vierailija
2/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa oikeasti ottaa asioista selvää ennen kuin ostaa kalliita pelejä tms... se on aikamoinen viidakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa oikeasti ottaa asioista selvää ennen kuin ostaa kalliita pelejä tms... se on aikamoinen viidakko

luulo ei ole tiedon väärtti.voi että sapettaa.

ap

Vierailija
4/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai myy huuto.netissä

Vierailija
5/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani sai sellaisen tänään.Aika rupunen se tavallinen ds i konsoli. On meillä myös sellainen. Mario 3ds pelit ei käy siihen tavalliseen konsoliin.

Vierailija
6/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on vaan tekosyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai myy huuto.netissä

ap

Vierailija
8/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta iso näyttö on hyvä. Harmittaa varmaan tosi paljon.

Vierailija
10/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika, jos ostaa pelin väärälle konsolille. Tyhmä ostaja ei voi syyttää kuin itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nimittäin lapsille vuosi sitten sellaiset, ja jo silloin niitten hinta oli yli 200e eikä ole hinta vuodessa tippunut yhtään.

Vierailija
12/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette osta siihen vanhaan Nintendoon sopivana versiona tuota peliä, tulee varmaan halvemmaksi kuin vaihtaa koko konsoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko joulun jälkeen vaihtaa miestä.

Vierailija
14/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sun saatana.

lapsi toivoi kaikkein eniten nintendoonsa uutta mario peliä. ostettiin se. miten riemuissaan oli, kun avasi paketin!!

no, sepä ei sitten käykkään meidän nintendoon, vaan pitää ostaa 3d-malli. voi vittu. maksaa yli 200e..

laskin 13 kirjoitusvirhettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko joulun jälkeen vaihtaa miestä.

Vierailija
16/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sopineetkaan. Pakko ostaa uusi auto.

Vierailija
17/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko hankkia kissa.

Vierailija
18/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette osta siihen vanhaan Nintendoon sopivana versiona tuota peliä, tulee varmaan halvemmaksi kuin vaihtaa koko konsoli?

sovittiin jo, että painelen kauppaan,kun jälleen avaavat ovensa.

ap

Vierailija
19/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on niin vanha, että tajuaa peleistä jotain, tajuaa varmasti myös kun hänelle selitetään, että hänen pelikoneeseensa ei ole saatavilla tuota kyseistä peliä. Ja kas, 200€ säästetty. Toki jos vanhempansa ovat niin hölmöjä, etteivät kaupassa osaa katsoa mihin koneeseen peli käy niin ei tietenkään lapseltakaan voi paljoa odottaa.

Mutta ei meillä ainakaan tehdä lapsen kanssa siitä mitään sopimuksia, että tuossa tilanteessa mentäisiin ostamaan uusi pelikone. Huhhuijaa.

Vierailija
20/24 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain nintendoa??? Xbox se olla pitää ja kaikki käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän