Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta, että minulla oli vauva ja nyt on ikävä sitä

Vierailija
29.12.2023 |

Mulla ei ole oikein koskaan ollut hinkua saada lapsia. Viime yönä näin unta, että minulla oli vauva ja hoidin sitä. Nyt haluaisin mennä takaisin nukkumaan ja toivoa, että näkisin vauvan uudelleen. Niin ikävä jäi.

Täytin viikko sitten 30 vuotta. Nytkö se vauvakuume sitten on tullut/tuloillaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni ei vielä halua lapsia emmekä ole edes naimisissa, joka on minun ehtoni lasten hankinnalle. Vähän kuitenkin mietin, eikö minulla ole jo kohtapuoliin kiire jos haluan saada lapsia. Mies ei näytä tajuavan, että en voi odottaa 35-vuotiaaksi asti. Milloin te saitte ensimmäisen lapsen?

ap

Vierailija
2/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties tulevan vauvasi sielu tuli tervehtimään sinua unessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 2 kuukautta vanha tyttöni tuhisee juuri tuossa vieressä ja kyllähän sitä kauhea ikävä tulee vaikka kävisi vain yksinään kaupassa :) 

ehkä sinulla on tiedostamattomia lapsihaaveita.

Vierailija
4/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni ei vielä halua lapsia emmekä ole edes naimisissa, joka on minun ehtoni lasten hankinnalle. Vähän kuitenkin mietin, eikö minulla ole jo kohtapuoliin kiire jos haluan saada lapsia. Mies ei näytä tajuavan, että en voi odottaa 35-vuotiaaksi asti. Milloin te saitte ensimmäisen lapsen?

ap

Tuo mies ei halua lapsia kanssasi. Jos haluaisi olisi tehnyt jo aloitteen. 

Vierailija
5/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties tulevan vauvasi sielu tuli tervehtimään sinua unessa.

Tässä tulee kyyneleet silmiin. 

ap

Vierailija
6/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan missään nimessä jää odottelemaan että poikaystäväsi joku kaunis päivä haluaisi niitä lapsia. Sinulla on ikää jo sen verran että ei kannata enää odottaa yhtään vaan etsiä lapsia haluava kumppani. Miehet eivät ymmärrä että naisen keho ei luonnollisesti ja turvallisesti kykene raskautumaan enää tietyn iän ylittyessä. 

Vierailija
7/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paria kuukautta vaille 30-vuotias kun sain esikoiseni. Toinen tuli kolme vuotta myöhemmin. Muistan kuopuksen ekassa ultrassa selvinneen että lapsen riski saada kehitysvamma oli kasvanut hurjasti verrattuna esikoisen vastaaviin lukemiin. Tämä siis johtui iästäni.

Vierailija
8/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin mulla oli lapsia näin kerran unta vauvasta jolla oli ihan mielettömän siniset silmät. Kun esikoinen parin vuoden päästä syntyi, hänelle tosiaan tuli todella siniset silmät.

Vierailija
9/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä miehesi kanssa vakava keskustelu asiasta. Tyyliin, että vauva vuoden sisään, tai sitten ero, jotta ehdit löytää uuden miehen, ennenkuin ikä estää lisääntymisen. 

Vierailija
10/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuo mies ei halua lapsia kanssasi. Jos haluaisi olisi tehnyt jo aloitteen. 

Outo kommentti, kun ap itsekin sanoo, ettei ole tuntenut mitään hinkua saada lasta ennen kuin nyt vasta, kun näki unta. Ap on asettanut ehtoja, vaikkei ole itsekään ollut varma haluaako lasta. Ei minun mielestäni miehen tarvitse siinä tilanteessa olla yhtään sen varmempi asiasta, vai olisiko ap kuitenkin salaa toivonut, että mies painostaa lasten tekoon?

Vierailija
11/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin paria kuukautta vaille 30-vuotias kun sain esikoiseni. Toinen tuli kolme vuotta myöhemmin. Muistan kuopuksen ekassa ultrassa selvinneen että lapsen riski saada kehitysvamma oli kasvanut hurjasti verrattuna esikoisen vastaaviin lukemiin. Tämä siis johtui iästäni.

30v. on kyllä vielä aivan tavallinen ikä saada lapsia ja yleensä sujuu kyllä aivan ongelmitta.

Vierailija
12/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meil on kyky nähdä meidän ns "toisia" elämiä unien kautta

Mä näin kerran unen missä mä rakastin yhtä naista ja meillä oli todella syvällinen suhde, hän joutui lähtemään Suomesta jonnekkin muualle ja uni päättyi siihen.

Herätessä oli ihan järjetön ikävä tätä naista, muistin tarkalleen miltä hän näytti myös mutta en ollut koskaan tässä elämässä nähnyt häntä. 

Vierailija
13/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ensimmäisen kun olin 28 ja viimeisen kun olin 41, melkein 42. Nuorimman kohdalla on jo ehtinyt hiipiä huoli, että jää tänne liian yksin liian nuorena jos me vanhemmat ei eletäkään kovin vanhoiksi. Kaikki lapset on luvanneet olla laittamatta mua aikanaan vanhainkotiin. Olisi ihan peräsimestä olla tämmöinen viisvitonen niin ettei olisi lapsia ja tietoa siitä etten joudu vanhana heitteille.

Unet osaa joskus olla myös ihania.  Ne oikeat vauvat on sitten vielä uniakin ihanampia.

Vierailija
14/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kesällä useampaan otteeseen unta miehestä, jonka kanssa olin parisuhteessa ja me elimme yhdessä asunnossa, missä asuin yksin kun muutin lapsuudenkotoa pois. Paitsi, että hän on oikeasti olemassa ja hän on lisäksi naisen kanssa naimisissa ja heillä on vauva. Mutta unessa hän oli parisuhteessa minun kanssani joka olen mies. Vaikka minä olenkin homo, niin hän ei ole eikä se asunto, missä unessa asuimme ja missä minä asuin silloin yksin kun asuin siellä ole oikein tarpeeksi tilava kahdelle ihmiselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän