Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi pesukone+kuivausrumpu vai pelkästään uusi kuivausrumpu?

Vierailija
02.01.2013 |

Meillä on nyt pelkkä pesukone (Siemens) joka on nyt noin 5 vuotta vanha. Vanhaa asuntoon ei mahtunut kuivausrumpua eli tornia, nykyiseen mahtuu.

Kannattaako siis samalla ostaa koko paketti eli myös uusi pesukone vai kannattaako ostaa pelkästään kuivausrumpua. Käsitykseni mukaan Siemensin kuivausrumpu tulisi kyseeseen kun pesukonekin samaa merkkiä.

Jos mielestäsi kannattaa ostaa koko paketti uusiksi kerralla, niin suosittele hyvää merkkiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Siemens. Itseasiassa jo toinen paketti. Olen ollut tyytyväinen.

Vanhan koneen saat varmaan myytyä.

Vierailija
2/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on LG:n pesukone ja sen päällä Electroluxin kuivausrumpu. Hankin kuivarin vasta n. puoli vuotta sitten ja sitä ennen tein aika paljon selvitystyötä sen suhteen millaisen laitteen haluan. Ja liikkeistä sanoivat, että erimerkkiset voi myös asentaa päällekkäin.

Suosittelenkin lämpimästi ennen hankintaa tutustumaan tarjolla oleviin vaihtoehtoihin, kiinnittämään huomiota energiatehokkuuteen (suosittelen ehdottomasti lämpöpumpulla toimivaa mallia), käyntiääneen, kuivausohjelmien kestoon ja niiden määrään.

Itse päädyn pohdintojen jälkeen Elextroluxin EnergySaver-kuivariin, koska siinä olivat hinta ja ominaisuudet eniten kohdillaan. Muuten olen ollut todella tyytyväinen, mutta kuivausaika paksuilla pyyheillä ja lakanoilla on pitkä (muutaman tunnin luokkaa, riippuen määrästä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet ollut tyytyväinen pesukoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan