Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, kokemuksia niiltä joilla raskauspahoinvointi kestänyt piiiiiitkään tai koko ajan

Vierailija
23.12.2012 |

Oon jo viikolla 22 ja vielä oksennan aamuisin ja yökin jos ruuasta pari tuntia. Voiko jo luovuttaa toivon että loppuu ennen synnytyssalia :P

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vauvan tuloon sitten loppui yökötykset ja oksentelut vasta.

Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus: laattaaminen loppui rv 26

Toka: rv 30

Kolmas: rv 40+2 eli vielä synnytyssalissakin oksensin. Vikalla kerralla siis kesti koko ajan eikä loppunut edes vauvan tuloon vaan loppui vasta noin puoli tuntia istukan ulostulon jälken.

Joten kyllä voi pahoinvointi kestää loppuun saakka...meillä ei saanut sairaslomaa päivääkään työterveydestä, neuvolan lekuritodistus ei taas kelpaa. Tiputuksessakin olin pari kertaa viikonloppuna, viikolla taas töissä ja oksu lensi monta kertaa päivässä.

Nyt jo naurattaa, silloin itketti: )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi rv 42+1 ja joka jumalan päivä mä oksensin vähintään kerran. Viimeisen kuukauden kykenin syömään ainoastaan keitettyä perunaa muussattuna suolan ja voin kanssa sekä vaniljajäätelöä. Ne oli mukavia oksentaa.

Pahoinvointi alkoi viikkoa ennen kuin kuukautisten piti alkaa.

Jos hyviä puolia etsitään, niin meillä ei ikinä ole ollut niin puhdasta vessanpönttöä. Mun mielestä se haisi kamalalle ja mä pesin sitä monta kertaa päivässä :)

Vierailija
4/6 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa tarvitsin nestehoitoa rv22 asti ja toisesta täysin suonensisäiset ravinnot rv24 saakka. lopun aikaa pärjännyt pahoinvointilääkkeillä, eli jossain määrin saattaa mun kokemuksen mukaan helpottaa :) pahoinvointi loppui ja ruokahalukin palasi kummassakin tapauksessa synnytyssalissa.

Vierailija
5/6 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo muussattu peruna jne. Ite aloitan päivän jugurtilla ja käyn oksentamassa..Mutta muuten syön päivän mittaan normaalisti ja pystyn olemaan töissä. No pitää toivoa että loppuisi vielä mutta rutiinilla menee jo!

Vierailija
6/6 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksensin pitkin päivää ja yötä ihan synnytyspäivään asti. Oksentamiseen totuin jollain häiriintyneellä tavalla mut pahinta oli se koko raskauden kestävä päänsärky jota jatkuva nestehukka ja fyysisesti raju oksentaminen pahensi.

Mulle tuli kyllä se raskausmyrkytyskin loppuvaiheessa joten mut otettiin sairaalaan sisään jo pari viikkoa ennen h-hetkeä.

Olen kuullut et osa naisista on herkkiä testosteronille ja suurin osa saa pojan jolla todella pahat pahoinvoinnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän