Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutosen logiikka

Vierailija
02.01.2013 |

Kokoomus haluaa pidentää työpäivää. Ne joita ei ole potkittu kortistoon, tekevät pienellä porukalla kaikki jäljellä olevat duunit.

Kataisen mukaan Suomi pelastuu, kun tulevaisuudessa mahdollisesti jäljellä olevat työt tehdään vieläkin pienemmällä porukalla kuin nykyisin ja työpäivän pituus on vähintään 12 tuntia, (minimi)palkka maksetaan kuitenkin 7.5 tunnin mukaan. Työsuhteet ovat tietysti pätkätöitä.

Taitaa olla tällä valopäällä korkeintaan kutosen logiikka, lukion lyhyen matikan heikon arvosanan lisäksi.

Enää ei edes naurata näiden vatipäiden ideat. Ei hyvältä näytä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että tässä puhutaan tv-kanava Kutosen logiikasta, joka on ihan p*skaa. Lopettavat sarjoja kesken. Olen ikuisesti katkera, etten näe Nannyä loppuun!

Vierailija
2/2 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäjät suostuvat tähän?

Kokoomuksen äänestäjät antavat äänensä äärioikeistolaiselle sikaporvareiden etua ajavalle puolueelle eivätkä halua itse vaikuttaa siihen, minkalaista politiikkaa puolue tekee.

nalle wahlroosilla on tietääkseni vain yksi ääni, mutta silti kokoomus puolueena ajaa vain sikaporvarin asiaa.

Ratkaiseeko tässäkin sikarikkaiden maksamat vaaliavustukset?

Sen lauluja laulat, kenen rahalla teet kampanjaa ja hankit itsellesi kivan liksan "kansan" edustajana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän