Nyt se kävi sitten meille, miehellä on salasuhde. Paljastui
eilen, kyllä on hieno fiilis. Mitä nyt, miten tästä eteenpäin? Vienkö sille muijalle nuo mukulat hoitoon kun kerran äitipuoleksi pyrkii? Miestä löin melkein turpaan, töissä ei pysty keskittymään.
Kommentit (46)
Jos faktat on että miehellä lapsia niin ne nyt vaan on ja pysyy.
onneton sivullinen, joka mieheesi on törmännyt silloin kun mies on kaivannut olkapäätä tai jotain pantavaa.Yrittäkääpäs itse ymmärtää etteivät kaikki naiset ole hakemassa parisuhdetta. Pelkkä pano riittää monelle uraohjukselle mainiosti.
"Onneton sivullinen" on aikalailla rajoittuneesti ajattelevan ihmisen näkökulma.
Vanha sananlasku: "varattu mies on laadun tae".
"saat kolme yhden hinnalla"
Mun miehen mukana sun luokse muuttaa sitten kaksi alle kouluikäistä lasta.
Pitäkäähän hauskaa!
t. vaimo
Meillä kävi ennen joulua sama. Mies 30+ ja työkaveri 20+. Sillä erotuksella, että toinen nainen ilmoitti, ettei halua lapsia. Mutta nehän olis tullu kaupanpäällisinä, jäi sitten homma siihen ;-) Meidän liittoon myös katkolla, emmä jaksa tämmösiä setvimisiä enää, ei ees ollu eka kerta.
Tsemppiä, kyllä on kökkö tilanne. Miten joku mies uskaltaa vaihtaa hyvän parisuhteen hetken hurmioon? Nää on ihan näitä klassikoita :-) Aina niistä varoitellaan, että älkää heittäkö hyvää perhettä menemään, mutta eihän noi miehet usko.
Eniten tsemppiä lapsille, nehän ne tässä eniten kärsii :'-(
ja kenes vika se on että teidän parisuhteessa on ongelmia? miehesi ja sinun....
Vähiten syyllinen tilanteeseen on se nainen jota miehesi kävi naimassasyyttää miestäsi. Kuulostaisi järkevämmältä.
yllä, syytän miestäni mutta ei se nainenkaan viaton ole, jos viitsii sekaantua ukkkomiehiin. Säälittävä nyt ainakin. t.ap
Pettämisen syy on pettäjässä, hän hakee omiin ongelmiinsa ratkaisua. Ei parisuhteen ongelmat aiheuta pettämistä, fiksu ihminen yrittäisi ratkaista niitä eikä tehdä lisää ongelmia. Pettäminen vaikuttaa aina myös lapsiin.
Voimia ja jaksamista ap. oma ex teki tuon minulle kaksi kertaa, joten tiedeän mitä joudut käymään tällähetkellä läpi. Ei varmaan paljon lohduta sinua välttämättä nyt tämä, mutta elämä voittaa ja sinä selviät. Itse purin hammasta, jatkoin opintoni loppuun, tein töitä opiskelun ohessa jotta selvisimme lasten kanssa rahallisesti. Nyt tuosta kaikesta on 2 vuotta ja elämä on paremmin kuin hyvin ja uusi rakkauskin löytyi talven kynnyksellä. Halauksia sinulle ap!!! Ps. Kuunteleppa Kaija Koon kappale Vapaa, se auttoi ainakin minua uskomaan huomiseen ja kasvattamaan sisua;)
veikkaan romanssin hiipuvan muutamassa kuukaudessa ja miehen anelevan kotiinpääsyä. Jos toisella naisella on noin kova hinku sun paikalle, niin laitat pakettiin vielä ehkä perheen koiran ja ruostuneen auton, jos sellainen löytyy. Varaa matka jonnekin paratiisisaarelle, ota kuukauden loma ja lähde lepäämään. Anna miehen hoitaa koko sirkus sen aikaa.