Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea perhe-elämä

Vierailija
01.01.2013 |

Meillä on miehen kanssa ollut hankalaa useamman vuoden, lasten syntymät ja valvomiset sekä miehen erittäin aikaa vievä työ ovat uuvuttaneet ja väsyttäneet minut. Seksiä tekee harvoin mieli, siksi sitä ei juuri olekaan.

Ongelma on myös se, että mies mököttää ja tavallaan "kostaa" lapsille ja minulle, kun seksissä on pidempi tauko, esim. 2 vk. Eli esim. ei nouse aamulla hoitamaan lapsia ja anna minun nukkua, vaikka olisi vuoroni tai muuten on passiivinen, makoilee sohvalla jne. Sanomattakin selvää että minua haluttaa yhä vähemmän ja vähemmän, ei juuri ollenkaan enää. Jos taas seksiä joskus on, mies on mukava, osallistuva ja reilu taas hetken aikaa kunnes pinna alkaa kiristyä...

Onko kellään muulla vastaavaa? Tiedän kyllä että pitäisihän sitä seksiä olla, kun kerran olen miehen ottanut ja naimisiin mennyt, mutta kun haluja ei ole, niin ei ole. En kyllä kaipaa hellyyttäkään enkä yleensä mitään kosketusta. Joo, ei ole oikein miestä kohtaan, mutta saako mies olla osallistumatta lasten hoitoon ja perhe-elämään jos ei saa seksiä?? Tuntuu, että mulla on miehenä pikkulapsi, joka mököttää ja kiukuttelee kun ei saa tikkaria... Huoh...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys on kyllä välillä uuvuttavaa, kun lapset ovat koko ajan kimpussa ja sitten vielä se mies tyydytettävänä.. Huoh

Vierailija
22/24 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi löytyy täältäkin nurkista. Toimii koko ajan itseään vastaan kohtelemalla mua pitemmän tauon sattuessa tosi törkeästi. Joo-o, kylläpä alkaakin haluttaa tollaisella kohtelulla. Olen puhunut aiheesta monet kerrat, mutta kuuroille korville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä te näette niissä laiskoista ukoissanne?? Ulos tuollaiset ja rupeatte elämään omaa helpompaa elämää ilman riippakiviä!

Vierailija
24/24 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juuri samanlainen mies. Ainoa vaan, että haukkuu mua lisänä seksittömänä välinä huoraksi, laudaksi jne. Ja sitten ei yhtään ymmärrä, että seksiä hänen kanssaan tekee mieli vielä vähemmän. meillä kolme pientä lasta, joista yksi vielä erittäin työllistävä erityislapsi. Olen aivan kuoleman väsynyt ja sitten vielä nää haukut, jotka vie itsetunnonkin kokonaan. Ja halia tai muutakaan läheisyyttä en tietenkään saa koskaan.

voit olla yhdessä ihmisen kanssa, joka haukkuu sinua huoraksi?? En katselisi tuollaista päivääkään. En ansaitse noin huonoa kohtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi