Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suurperhekuumeilijat

05.12.2005 |

HEi, ootteko ajatelleet jotain ikärajaa mihinkä saakka korkeintaan kuumeilette. Ja aiotteko käyttää jotain hoitoja jos ei raskautuminen onnistu? Lääkärit eivät varmaan ole kovin innokkaita jos lapsia on jo ennestään monta. Mun tekis mieli vielä yhtä, mutta ei tärppää, vaikka ennen raskautui aivan normaaliajoissa? Hoitoihin en aio mennä. Mutta haluaisin lopettaa kuumeilun jos lähikuukausina ei tärppää, ongelma on vaan, että miten?!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tuhon lääkäreiden suhtautumiseen mitään sanoa,mutta " ikärajaa" olen minäkin miettinyt.

Ennen ajattelin että kun on 30 täynnä,en enää hanki lapsia.Viimeisin,5:s,syntyi ja minä täytin 2 viikon päästä siitä 29.

Nyt kuitenkin taas kova kuume ja ajattelimme että yksi voisi vielä tulla.Eli olen nyt loikannut pois ajatuksestani,lapset alta kolmekymppisenä.Keväällä/kesällä aloitellaan.Itse peloissani myös pelkään sitä jos ei enää onnistukkaan niin kuin ennen.Miten ikä vaikuttaa jaksamiseen ja yleensä raskautumiseen!

Tsemppiä sulle!

L+5 ja haave

Vierailija
2/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne ajatukset muuttuu, olin 36 kun tuo nuorin syntyi ja kummasti vielä yhtä haaveilen. Mihinkään tutkimuksiin en aio mennä, jos ei ole tullakseen niin sitten ei.

Meillä oli alunperin puhetta miehen kanss,a että vuoden vaihteeseen asti yritetään ja jos ei siihen mennessä tule niin sitten ei tule. Nyt on enää yksi kierto mahdollista ja olisin valmis vähän lisäämään tuota meidän aikaa... Mies ei vaikuta oikein innokkaalta.

Minkäs ikäinen lalii olet?

Olis pitänyt aloittaa lasten tekeminen nuorempana, mutta kun tuon isän tapasin vasta niin myöhään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tuo 40 alkaa aika takaraja olla ja siihen ei enää paljon aikaa ole.Tuskin kuume siitä mihinkään hellittää, kai sen kanssa on vaan opittava elämään. Hoitoihin ei julkisella puolella edes pääsis kun lapsia on jo monta, eikä kai ole tarviskaan. Täytyy ajatella niitä, jotka ei ole saanut ensimmäistäkään. Ei silti että mitään tarvetta hoitoihin oliskaan, meillä ei edes yritetä lasta.

Vierailija
4/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meidän kaikkien,itse kunkin on käytävä läpi se puuttuva vauva,tyhjä syli.Haave vauvasta jota ei koskaan tule!

Aika tulee ennemmin tai myöhemmin vastaan.Mun aikani olisi mielestäni nyt,mutta ketä tietää....

Joku viisas joskus sanoi että naisella on aina se" syntymätön lapsi" ...

Niin kai!

Öitä,sisters!

L+5 ja se...

Haave