G: Voiko parikymppisen ja yli 30 vuotiaan parisuhde toimia?
Kommentit (10)
Etkö ole vieläkään hakeutunut terapiaan vaikka olet kysellyt täälä samaa asiaa jo 100 kertaa? Älä vaan tee itsellesi tai muille mitään vaan hakeudu rohkeasti hoitoon!!
Hyvin voi, mutta vain jos mielenterveysongelmista kärsivä äiti jättää tyttärensä rauhaan. Oletko jo hakenut apua? Ja miksi et ikinä itse kommentoi näihin ketjuihin? Kerro meille miten/milloin/miksi pakko-oireesi ja vainoamishalusi on yltänyt patologiselle tasolle? Oletko saanut diagnoosia?
Ikä on toissijainen asia verrattuna tärkeämpiin.
Itse nyt 38, mies 50 ja takana 15 vuotta yhdessä.
Yhteiseloa takana vuodesta 1999, vaikka kyllä kieltämättä sitä alussa vähän itse epäilinkin. Meillä on itse asiassa vieläkin suurempi ikäero, yli 15 vuotta. Ikä on kuitenkin aika pieni tekijä, vaikkakaan en kiellä, etteikö sen vaikutukset näkyisi joissain tilanteissa. Mikään absoluuttinen syy eroon se ei kuitenkaan missään nimessä olisi.
ja tapaa tytärtä vain, kun tytär ottaa häneen yhteyttä.
Järkyttävää tuollainen tyttäreen takertuminen. Toivottavasti tytär jättää sinut yksin noiden sairaiden ajatustesi kanssa ja elää omaa elämäänsä. Hakeudu terapiaan äläkä pilaa lapsesi elämää. Ala elää omaa elämääsi.
Jos ihmiset sopivat toisileen. Mutta se onkin sitten eri juttu.