Miten tästä ikinä selviää? Lastenhoitaja ravisteli vauvamme vammaiseksi
Ekat neurologisten tutkimusten tulokset tuli, ja vahvisti sen, minkä jo tiesin vauvan käyttäytymisen perusteella. Lisätutkimuksia luvassa, ja vielä oikeudenkäynti, jossa syytteessä lasta ravistellut henkilö eli mun oma sisko. Oon niin paskana etten tiedä miten tästä eteenpäin, miks just meidän perheelle piti käydä näin.. Rauhottavilla mennään päivästä toiseen. Ihanaa uutta vuotta meille!
Kommentit (26)
sama se vaik yks vauva ja sen perhe tuhoutui. ap
Millä tapaa vammaisuus TUHOSI vauvan? Millä tapaa vauvanne vamma TUHOSI teidät? Onko elämänne pilalla koska vauva on sokea ja jotain muuta? Voi lässynlää, huostaan sen vauvan saisi teiltä ottaa!
Millä tapaa vammaisuus TUHOSI vauvan? Millä tapaa vauvanne vamma TUHOSI teidät? Onko elämänne pilalla koska vauva on sokea ja jotain muuta? Voi lässynlää, huostaan sen vauvan saisi teiltä ottaa!
Ei helvetti, mee hoitoon.
koskee koko perhettä! Ap:n perhe käy suurta surua läpi ja aiheuttajana on vielä oma sisko. Miten ap:tä voi edes syyllistää?
Ja kyllä se vaan niin on, että ensisijaisesti annan omat lapseni hoitoon nimenomaan sisaruksilleni tai isovanhemmille, heihinhän olen koko elämäni ajan muutenkin luottanut. Hoidan myös sisarusteni lapsia tarvittaessa ja koetan olla luottamuksen arvoinen.
Mutta kun joku perheestä vammautuu, niin koko perheen dynamiikka ja asiat muuttuvat ja se voi toisinaan olla joillekin perheille liikaa.
Se, joka vaatii vauvan huostaanottoa taitaa olla aika pihalla asioista. Jos perheessä tapahtuu vammautuminen tai joku sairastuu vakavasti, muuttuu perhe-elämä niin radikaalisti, että monet ajautuvat avioeroon. Tästä on tehty paljon tutkimusta.
Ap:lle toivon aikaa toipua sokista ja voimaa lähteä sen jälkeen rakentamaan uudenlaista elämää perheessään. Toivon teille kaikkea hyvää ja jaksamista. Me selvisimme vammautumisesta perheenä ja toivon samaa teille.
mutta mua ärsyttää kyllä otsikoinnin "lastenhoitaja", annat harhaanjohtavan kuvan, että työkseen teidän lastenhoitajana toimiva henkilö olisi pahoinpidellyt hoitolastaan. sisko on ihan eri juttu, mutta lastenhoitaja-termillä lietsot mahdollista ammattivihaa.
t. lto
Miksi juuri teidän perheelle? Jollekin muulleko kenties sitten olisi pitänyt? Kannattaa unohtaa saman tien tuo asenne, ei auta eteenpäin asian kanssa pätkääkään.