Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi etsivänsä seksiä muualta, jos en anna hänelle

Vierailija
01.01.2013 |

Meillä on kolmen kuukauden ikäinen vauva. Olemme käytännössä olleet ilman seksiä (siis varsinaista yhdyntää, muuta on kyllä ollut) n. 8 kuukautta. Raskausaikana olin todella haluton, ja sitten seksin aikana alkoi vaivata supistukset jne, jouduin lopulta vuodelepoonkin ja piti välttää kaikkea mikä aiheuttaisi supistuksia eli myös seksiä.

Synnytyksessä sain pari tikkiä alapäähän. Niiden täydessä parantumisessa meni vähän alle kuukausi. Nyt, 3kk jälkeen, ovat omat haluni alkaneet vähitellen palata. Yhdyntää pelkään edelleen, olemme kahdesti yrittäneet, mutta en osaa rentoutua ja koko homma tuntuu kivuliaalta. Haluaisin kyllä, mutta en "pysty".

Keskustelimme miehen kanssa parisuhteestamme yleensä, ja totesimme molemmat seksielämämme olevan hyvin huono ja olematon tällä hetkellä. Haluaisin tyydyttää mieheni paremmin, tiedän ettei hänelle riitä tällainen. Meillä oli ennen raskautta todella hyvä seksielämä, paljon, usein ja kiihkeää. Siksikin tämä tuntuu ikävältä.

Mies sanoi suoraan, että ellei tilanne ala vähitellen muuttua, hän alkaa luultavasti etsiä seuraa muualta. Ajatus on kamala ja oikeastaan myös melko painostava. Ymmärrän kuitenkin miestä, en voi vaatia häntä elämään ilman seksiä. Tunnen, että tilanne on tavallaan minun vastuullani, vaikka pettäminen onkin lopulta miehen oma valinta.

Miten pääsisin yli pelosta? Olen sanonut siitä miehelle, mutta hän ei tunnu oikein ymmärtävän. Miten pystyisin taas haluamaan miestä paremmin? Vauva nukkuu ihan kohtalaisesti, eli en ole mitenkään niin poikki etten jaksaisi ajatella parisuhdetta lainkaan.

Apua, kokemuksia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaisia kusipäitä ei tarvita yhtään lisää vapaille markkinoille.

Vierailija
22/26 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin tyydyttänyt miestäsi muuten. Eihän kukaan voi harrastaa seksiä jos se sattuu! Kyllä toipumiseen voi mennä aikaa. Kysypäs mieheltäsi mitä hän odottaisi sinulta, jos vaikka sairastuisi vakavasti ja seksi ei onnistuisi pitkään aikaan? Tai kumpi hänen mielestään on järkevämpi valinta loppuelämää ajatellen: muutamien kuukausien mahdollinen odottelu vai LOPPUELÄMÄ eroperheenä lapsen tapaamisia ja elareita sovitellen? Kumpi painaa vaakakupissa enemmän? Miehesi kuulostaa anteeksi vain, aika lapselliselta. No, omani ei ole aarre sekään, liekö kukaan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäsi. Miehesi ei ole edes joutunut olemaan täysi ilman seksiä tuota aikaa. Ymmärrän tuollaiset ajatukset jos vaimo ei esim. vuoteen anna kun ei tee mieli. Mutta kyseessä on ollut kuitenkin ihan oikea fyysinen syy. Seksielämän huonontuminen vaivaa myös sinua joten on törkeää että miehesi kehtaa edes sanoa jotain tuollaista. Mielestäni ketään ei voi jättää täysin ilman seksiä parisuhteessa esim. haluttomuuden takia, mutta teidän tilanteessa ei ole ollut vaihtoehtoja. Kyllä ihminen kestää tuollaisen ajan ihan sitten vaikka oman käden avustuksella. Ja varsinkin kun itse alat nyt synnytyksen jälkeen pikkuhiljaa totuttelemaan ajatukseen ja olet valmis etenemään pienin askelit kohti aktiivisempaa seksielämää niin miehesi lyttää sinut täysin aiheuttamalla tuollaisia suorituspaineita. Mielestäni nyt kunnon keskustelu paikallaan, ymmärrän että tilanen on varmasti miehelle rankka, mutta tuollainen käytös ei ole hyväksyttävää. En osaa muuta tilanteeseesi sanoa, kun että kerro miehellsi miten loukkaavasti käyttäytyy vaikka itse yrität parhaasi. Tuollaisessa tilanteessa kaipaa kannustusta eikä uhkailua

Vierailija
24/26 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen kantanut sinulle 9kk omaa lastasi, osan ajasta se rajoitti minun elämääni jopa niin pitkälle että jouduin vuodelepoon ja tekemättömäksi. Nyt yritän toipua siitä parhaani mukaan, jotta voin mahdollisimman äkkiä korjata sen kaipaamasi reiän. Jos sinä siinä välissä menet nuohoamaan muita, ovi on takaisin tullessasi ihan varmana lukossa."

Vierailija
25/26 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti liukkaria sekä pilluun että kaluun ja sitten pyydät miestäsi penetroitumaan sinun määrämälläsi tahdilla. Kyllä se siitä iloksi muuttuu.

Vierailija
26/26 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin että anoppi huomasi ahdistukseni kun lapset olivat pieniä. Siitä se anopin auttaminen alkoi. Nykyäänkin auttelee mielellään minua kun jäädään vaikka vahingossa kahdestaan maalle.

Vaimo ei tiedä onneksi mitään tästä järjestelystä.

M40

anoppi teillä. Onko hyvännäköisenä säilynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi