Mies sanoi etsivänsä seksiä muualta, jos en anna hänelle
Meillä on kolmen kuukauden ikäinen vauva. Olemme käytännössä olleet ilman seksiä (siis varsinaista yhdyntää, muuta on kyllä ollut) n. 8 kuukautta. Raskausaikana olin todella haluton, ja sitten seksin aikana alkoi vaivata supistukset jne, jouduin lopulta vuodelepoonkin ja piti välttää kaikkea mikä aiheuttaisi supistuksia eli myös seksiä.
Synnytyksessä sain pari tikkiä alapäähän. Niiden täydessä parantumisessa meni vähän alle kuukausi. Nyt, 3kk jälkeen, ovat omat haluni alkaneet vähitellen palata. Yhdyntää pelkään edelleen, olemme kahdesti yrittäneet, mutta en osaa rentoutua ja koko homma tuntuu kivuliaalta. Haluaisin kyllä, mutta en "pysty".
Keskustelimme miehen kanssa parisuhteestamme yleensä, ja totesimme molemmat seksielämämme olevan hyvin huono ja olematon tällä hetkellä. Haluaisin tyydyttää mieheni paremmin, tiedän ettei hänelle riitä tällainen. Meillä oli ennen raskautta todella hyvä seksielämä, paljon, usein ja kiihkeää. Siksikin tämä tuntuu ikävältä.
Mies sanoi suoraan, että ellei tilanne ala vähitellen muuttua, hän alkaa luultavasti etsiä seuraa muualta. Ajatus on kamala ja oikeastaan myös melko painostava. Ymmärrän kuitenkin miestä, en voi vaatia häntä elämään ilman seksiä. Tunnen, että tilanne on tavallaan minun vastuullani, vaikka pettäminen onkin lopulta miehen oma valinta.
Miten pääsisin yli pelosta? Olen sanonut siitä miehelle, mutta hän ei tunnu oikein ymmärtävän. Miten pystyisin taas haluamaan miestä paremmin? Vauva nukkuu ihan kohtalaisesti, eli en ole mitenkään niin poikki etten jaksaisi ajatella parisuhdetta lainkaan.
Apua, kokemuksia.
Kommentit (26)
Kait olet kertonut, että tuollainen kiristys on täysin sopimatonta. Kait sinua on neuvottu, että alapää paranee paremmin, kun harrastaa seksiä, hermotus yms alkaa toimimaan paremmin. Mikä siinä pelottaa tällä hetkellä? Synnytyksestä on runsaasti aikaa, kokeile vaikka viinilasin jälkeen, josko olisit rennonpi. Ja jos on kivuliasta, niin mene gynelle.
Kyllä seksielämä muuttuu lapsen synnyttyä, alapään ihan ihan täydelliseen paranemiseen voi mennä jopa vuosi ja hormonit vaikuttavat limakalvojen joustavuuteen ja kosteuteen. Miehesi ei voi sivuuttaa näitä asioita.
Tilanne on kuitenkin vain tilapäinen, mieheltäsi kysytään nyt kärsivällisyyttä. Sinun pitää sanoa, ettei painostaminen ainakaan edesauta tilannetta, se luo vain paineita ja stressiä joka tekee seksillä hallaa. Tarvitset aikaa, hellyyttä ja ymmärtäväisyyttä.
Minusta miehesi on vähän lapsellinen jos tuollaisella uhkailee. Hän on juuri tullut isäksi ja saanut oman lapsen, hänen vaimostaan on tullut juuri äiti. Ja miehelläsi on oletettavasti terveet kädet?
Positiivista on se, että teillä on yhteinen näkemys parisuhteen ja seksisuhteen tilasta, eli sinäkin toivot siihen samansuuntaista muutosta kuin miehesikin. Tämä sinun on myös hyvä kertoa miehellesi, jolloin viestität, ettei kyse ole siitä, että hanat on nyt lopullisesti kiinni ja että elät vain vauvallesi, monet miehet ovat vauvan syntymän jälkeen kateellisia vauvan äidiltään saamasta huomiosta ja mustasukkaisia.
ollenkaan? Voisitteko tehdä jotain muuta, jos yhdyntä tuntuu pahalta?
Voisitko pitää mahdollisena hoidella miestä käsin tai ottaa suihin? Vai olisiko juuri se ikävää, jos et itsekään voi nauttia seksistä?
Loppujen lopuksi tuo teidän seksitön kausi on aika lyhyt ja osin se on ollut ihan pakollista, raskaudesta johtuvaa, sellaista johon sinä et ole voinut vaikuttaa. Jos mies noin lyhyen ajan ja varsinkin kun ei edes ole ollut ilman seksiä (muukin on seksiä kuin vain yhdyntä) koko aikaa alkaa uhkailla ja painostaa niin luuseri se on. Oikea mies ei tuollaista tee vaan jaksaa odottaa sitä yhdyntää eikä ala painostaa kumppaniaan siihen silläkin uhalla että se sattuu kumppania.
Minä sanoisin että herra on hyvä ja menee etsimään sitä seksiä ihan vapaasti. Hän ei ole ollut ilman seksiä ja seksielämänne on normaaliutumassa hyvää vauhtia. Elämä ei aina mene niin kuin itse haluaa eikä seksiä aina saa just niin paljon kuin haluaa. Siihen pitää vaan asennoitua oikein ja kunnioittaa omaa puolisoaan. Ei tuollainen painostus kyllä seksielämää paranna. Onnea vaan elämäänne!
ollenkaan? Voisitteko tehdä jotain muuta, jos yhdyntä tuntuu pahalta?
Voisitko pitää mahdollisena hoidella miestä käsin tai ottaa suihin? Vai olisiko juuri se ikävää, jos et itsekään voi nauttia seksistä?
Pystyn nauttimaan. Viime viikolla harrastimme ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen suuseksiä, nautin kyllä siitä. Mies vain kaipaa itse yhdyntää, koska kaikkea muuta meillä kyllä on. Olen ottanut häneltä suihin yms, vaikkei ole yhtään kiinnostanut. Minäkin kaipaan sitä yhdyntää ja hyvää seksielämää.
En jotenkin osaa edes loukkaantua mieheni sanomisista. Totuudenhan hän vain sanoi ääneen, vaikka se vähän painostavalta tuntuukin.
Se mikä pelottaa on se kipu. Viimeksi kun yritimme yhdyntää, jokin siellä vain sattui. Luultavasti siksi, että jännitin... Jotenkin on vain vähän nurkkaan ajettu olo, pakko alkaa antaa tai muuten mies menee muualle. Tiedän kuitenkin itsekin, että parisuhteemmekin paranisi seksielämän myötä.
Miten mä voisin rohkaistua? Imetän, eli kovin montaa viinilasia en voi nauttia.
on tuntunut kun olet käyttänyt dildoa nyt synnytyksen jälkeen?
Sitä voi itse säädellä. Jos on usealla kerralla ollut kivuliasta, mene lääkäriin.
Olet itse vastuussa teidän parisuhteesta ja toimivasta perhe-elämää vahvistavasta seksielämästä. Ota siis siitä vastuu ja selvitä ongelma. Aiotko tyytyä seksittömään elämään ja vain nillittää?
Olisko parempi että koskettelet itse itseäsi opettelet ns uudestaan sen miltä tuntuu se itsetyydytys,näin opit rentoutumaan ja tuntee kehoasi synnytyksen jälkeen.
Aloittakaa varovasti,liukkaria kunnolla esim ID Gliden tuotteet ja mies painautuu SINUN EHDOILLA sisääsi ja alkaa varovasti työntämää sisään yhteisillä pelisäännöillä.
Yksinkertaisesti puhukaa asia selväksi kerrot mitä tunnet mitä haluat mitä pyydät mieheltä jne. Se vie aikaa,itselläkin on mennyt ja pohtinut samoja asioita mutta itsetyydytys on oiva väline oppii tuntee kehoansa.
Toivotan tälle vuodelle yhteistä tulevaisuutta teille.
T. Seksuaalineuvoja/Erotiikkaväline myyjä
Meillä on 4 lasta ja kaikkien imetysaikana on käytetty liukuvoidetta rakastellessa. Jostakin syystä imetysaikana pimppi ei vaan kostu niin liukkaaksi vaikka mitä tekisi. Liukuvoide oli meille ihan must juttu tuolloin ja sen laittaminen on kiva osa esileikkiä. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!!!
Mun mies vaan meni ja petti ja juuri tuosta samaisessa syystä että raskausaikana on seksi hiipunut.
Liukkaria käyttöön ja oma nautinto ekana Olisko parempi että koskettelet itse itseäsi opettelet ns uudestaan sen miltä tuntuu se itsetyydytys,näin opit rentoutumaan ja tuntee kehoasi synnytyksen jälkeen.
Aloittakaa varovasti,liukkaria kunnolla esim ID Gliden tuotteet ja mies painautuu SINUN EHDOILLA sisääsi ja alkaa varovasti työntämää sisään yhteisillä pelisäännöillä.
Yksinkertaisesti puhukaa asia selväksi kerrot mitä tunnet mitä haluat mitä pyydät mieheltä jne. Se vie aikaa,itselläkin on mennyt ja pohtinut samoja asioita mutta itsetyydytys on oiva väline oppii tuntee kehoansa.
Toivotan tälle vuodelle yhteistä tulevaisuutta teille.
T. Seksuaalineuvoja/Erotiikkaväline myyjä
Parasta olisi jos mies myös ensin hoitelisi sut, eli ensin sulle orkku nuollen/sormilla, sitten kun olet rentoutunut, varmasti kostea ja vastaanottavainen, sitten on miehen aika.
Liukuvoide on paras (ja halpa) lääke AP:n vaivaan.
Jostain syystä se kuvitellaan usein peppupanon tai vanhusten seksin mahdollistajaksi, mutta juuri tämmöisessä tapauksessa liukuvoide on kuin tehty nuorellekin parille.
ja sitten vaan pyllistät. Muutoin oletkohta yksinhuoltaja.
Mitä miehen sitten olisi pitänyt sanoa, jos on sitä mieltä, että ei suostu elämään ilman seksiä? Olisiko pitänyt sanoa, että "ollaan ilman niin kauan kuin haluat?"
8kk ei ole lyhyt aika ilman seksiä. Tietysti tuossa raskaus on ollut esteenä osan ajasta. Jos ap on ollut jo vähintään 2 kk täysin fyysisesti toipunut alkaa miehellä jo pinna olla kireällä sen 8 kk odottelun jälkeen, jolla ei loppua näy. Kyllä siinä voi sanoa, ettei halua siirtyä lopulliseen selibaattiin.
Ne ovat raukkoja, jotka eivät sano suoraan mitä tarvitsevat, vaan siirtyvät suoraan pettämään kaikessa hiljaisuudessa. Seksi kuuluu yleensä parisuhteeseen, repikää siitä.
oli niin että anoppi huomasi ahdistukseni kun lapset olivat pieniä. Siitä se anopin auttaminen alkoi. Nykyäänkin auttelee mielellään minua kun jäädään vaikka vahingossa kahdestaan maalle.
Vaimo ei tiedä onneksi mitään tästä järjestelystä.
M40
Todennäköisesti hermoilet ihan turhaan. Kokeilkaa yhdyntää vaikka ihan kokeilumielessä ilman tavoitetta että nautitte. Sittenpä näet että se ei satu.
Helpottaisiko sinua jos olisi jotain sinua innostavaa mukana? Lelua, roolivaatetta, paikkaa tms.
Ei se tilanne odottamalla parane. Tsemppiä!
Loppujen lopuksi tuo teidän seksitön kausi on aika lyhyt ja osin se on ollut ihan pakollista, raskaudesta johtuvaa, sellaista johon sinä et ole voinut vaikuttaa. Jos mies noin lyhyen ajan ja varsinkin kun ei edes ole ollut ilman seksiä (muukin on seksiä kuin vain yhdyntä) koko aikaa alkaa uhkailla ja painostaa niin luuseri se on. Oikea mies ei tuollaista tee vaan jaksaa odottaa sitä yhdyntää eikä ala painostaa kumppaniaan siihen silläkin uhalla että se sattuu kumppania.
Minä sanoisin että herra on hyvä ja menee etsimään sitä seksiä ihan vapaasti. Hän ei ole ollut ilman seksiä ja seksielämänne on normaaliutumassa hyvää vauhtia. Elämä ei aina mene niin kuin itse haluaa eikä seksiä aina saa just niin paljon kuin haluaa. Siihen pitää vaan asennoitua oikein ja kunnioittaa omaa puolisoaan. Ei tuollainen painostus kyllä seksielämää paranna. Onnea vaan elämäänne!
Eikös sitä selsitöntä ole ollut jo 8kk. Minä olen halukas nainen, enkä minäkään jaksaisi niin kauaa odottaa. Ota siltä suuhun tao hoitele käsin.
Sulla on kyllä miehenä. Minä en edes haluaisi jatkaa tuollaisen miehen kanssa joka hylkää silloin kun kaikki ei mene nappiin. Entä jos sairastut tai loukkaannut? Tuleeko tämä toppahousu silloinkin sairaalaan ilmoittamaan että nyt lähden tästä vieraisiin kun sinusta ei ole mihinkään, minulla on oikeus seksiin? Jos iso mies ei ymmärrä että tämä on väliaikainen takapakki, joutaa menemäänki. Pakkaat vaan vähän enemmänki sitä tavaraa sille mukaan. Meillä kait mies ei edes haluaisi seksiä jos tietäisi että minuun se sattuu. Terveet kädet ja kaikki.
On jo tehnytkin, etkö osaa lukea?
näin siis tapahtuu, jos et anna. Sinulla on rehti mies. Useimmat toimivat täysin salaa.
on että se seksin etsiminen muualta tapahtuu kyllä tosi helposti. Itse panen miehen kanssa jolla vauva (tosin muitakin lapsia eli tuskin just sun miehesi kuitenkaan). Syynä juuri tuo että vaimo ei pysty/halua. Ei taida helpottaa sun pelkoa tosin tämä vastaus.