Mitä Lidlin tuotteita kannattaisi säästömielessä käydä hakemassa kauempaakin?
Antakaa ihan konkreettisia merkkejä ja hintoja esim. pesuaineista yms varastoitavista tuotteista.
Kommentit (12)
Näet tarjoukset. Muuten suosittelen tutustumisretkeä Lidliin ja katsot itse niiden tavaroiden hinnat joita voisit ostaa.
puhdistuksessa. Ovat aivan omaa luokkaansa laadussa. Eivät ole kyllä halvempia kuin muiden kauppojen vanulaputkaan, mutta eivät ikävästi nukkaa. Hinta-laatusuhde siis erinomainen.
Talouspaperi, oranssiin sävyttyvässä muovipakkauksessa, erittäin tukevaa, tässäkin hinta-laatusuhde erinomainen.
vaan yleisesti kaikkea. Kokeilepa kerätä kärryllinen ruokaa Lidlissä ja tee sitten vastaava kierros K-kaupassa, voit järkyttyä.
Tumma suklaa
Cashew-pähkinät
Maustamaton jogurtti 0,5L purkki
Hedelmät ja vihannekset laadukkaampia (tuoreempia) kuin S-ryhmän kaupoissa, sekä edullisia
Puurohiutaleet
Oliiviöljy! Parasta mitä olen suomesta löytänyt.
Mozzarellajuusto
Mustikka- ja mansikkakeitot, hyviä ja edullisia!
Kesällä paljon jätskejä, esim. pistaasipähkinäjäätelöä en ole löytänyt muualta, nam!
Aikuisten sukat, monet huippulaadukkaat sukat olen ostanut Lidlistä pilkkahintaan.
Muuta en nyt muista. Superlauantaitarjoukset on todella halpoja, jos osuu kohdalle sopivia tuotteita.
Kuten vaipat, talouspaperi, wc-paperi, pyykinpesuaine, huuhteluaine, konetiskiaine, perusjuustot, vehnäjauhot, sokeri, leipä, margariini, peruna, vihannekset, maito, piimä, ketsuppia, sinappia
Ei niin pakollista mutta edelleenkin edullisempaa kuin muualla:
ruokakermat, jugurtit, rahkat, makkarat,
ranskanperunat, kalapuikot, katkaravut. Ylipäätään pakasteet Lidlissä halvempia kuin muualla
Muualta ostan enää tarjousjauhelihaa pakkaseen, tarjousnakkia ja tarjousmakkaraa (hk:n sininen),
leveitä pikkuhousunsuojia, Fairyä, Juhla Mokkaa tarjouksesta, vaaleaa leipää (tiettyjä merkkejä), Arlan rasvatonta raejuustoa, valion vähäkalorista mehukeittoa, hiuslakkaa (tiettyä merkkiä)
- kasvikset (paprika, tomaatti, kurkku, salaatti)
- pähkinät (erilaisia)
- limsat ja oluet
- laktoositon maito
- jäätelöt (siniset litran pakkaukset, eri makuja)
- lohifile (D-leikkuu todella hyvälaatuista ja usein tarjouksessa)
- kylmäsavulohisiivut (niinikään todella hyvälaatuisia, ei rasvaa ja nahan harmaata mukana)
- juustot leivän päälle
- irtotiskin sämpylät, karjalanpiirakat, omenataskut (nam)
- vaipat
- 100g suklaalevyt (valkosuklaa, pähkinäsuklaa)
En jaksa luetella enempää, mutta näitä riittää ;) Onneksi meillä Lidl lähellä!
Viime päivien hintavertailussa olen todennut, että ehdottomasti kannattaa ostaa
- näkkileipä 1,15 € (maultaan kuin Koulunäkki, joka muualla halvimmillaan 1,70)
- leivinpaperi (halvempaa kuin Tajoustalon leivinpaperi alehinnalla)
- konetiskiainetabletit. Hinta oli n. 5 senttiä kpl ja ainakin nettikeskuisteluissa niitä on kehuttu.
Kilohinta? Lidl ei enää sikahalpa . La-hullutukset aika höpöä usein.
Pakulastin kun hakee sopivaa kamaa ja säilöö parvekkeella, niin voi kannnattaa. Ellei sitten "putinlta" hae.
Itse ostin viimeksi thinsulaten toppasormikkaita lapsille, vaniliatankoja 6pkt (2 tankoa/pkt), wc-paperia ja salami pizzaa.
kilometrien päästä jos lähelläkin on kauppa.
Mä ostan sekaleipää(89c)ja pakastevihanneksia muistaakseni 1,79€/kg.
Jogurtit on myös halpoja.