Ihana kulli
Tuo blogin kirjoittaja postasi kuvan kullistaan... Ihana, tuon kun saisi. Mitäs muut tytöt tuumaatte?
Alkoi tehdä mieli....
Pikkuhousukokemuksia.blogspot.fi
Kommentit (17)
Ihmettelen vähän jos tämä nyt on jokin alfa-kalu kun tämä lienee jotain 15-16cm, joka 1-2cm keskivertoa isompi? En huomaa oikeastaan eroa omaani 13-14cm kaluun. Voi tuo olla jopa alle 15cm kun kamera on noin lähellä. Kai tälläinen sit menee jonain 19cm kaluna muijille jos sanoo sillai.
Se on hyvän näköinen, ihana.
Tyydytin itseäni juuri sauvalla, kuvittelin samalla että tuo kalu upposi minuun.
on komee joutaisitko milloin mua panemaan
on komee joutaisitko milloin mua panemaan
On viime aikoina panettanut niin paljon, että löytäisin aikaa kyllä. Mutta tuskin asut lähistöllä ;)
Aika heikoilla ollaan kun naytellaan kikuleitaan kuvissa ja sitten itse kommentoidaan "naisena" miten ihana ja kiihottava kuva.
Naiset eivat toimi noin, ainakaan oikeat naiset. Naisille seksissa on kyse koko paketista, ei pelkasta virtsaletkusta.
Karju
En itse ainakaan ole täällä "naisena esiintyen" mitään kommentteja esittänyt.
Olen kyllä ajatellut myös etteivät naiset ole yhtä visuaalisia näissä asioissa. Mutta ei se sentään ole mitenkään harvinaista, että naiset kiihottuisivat peniksen näkemisestä siinä missä muistakin miehen vartalon osista.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikoilla ollaan kun naytellaan kikuleitaan kuvissa ja sitten itse kommentoidaan "naisena" miten ihana ja kiihottava kuva.
Naiset eivat toimi noin, ainakaan oikeat naiset. Naisille seksissa on kyse koko paketista, ei pelkasta virtsaletkusta.
Karju
Juurikin näin. Silti miehet lähettävät naisille kullikuvia, koska luulevat niitten kiihottavan. Ei se vaan mene niin.
T. Nainen
Yksi kullin kuva ja kaikki äijät on heti peppu pystyssä!
Vierailija kirjoitti:
Haluaa tuon sisälle!
Pikkarit kostuu kun ajattelee
Ai tämänkö?
https://twitter.com/late_night_blog/status/1063713560948297729
Mahtava suksee. Taidan pistää heti omastani kuvan. Se ton huonompi ole👍👍
Vierailija kirjoitti:
Yksi kullin kuva ja kaikki äijät on heti peppu pystyssä!
Aamen. Täällä on Suomen suurin kulli-tiheys ja maailman suurimmat (>20cm) katkaravut. :)
jormainen kirjoitti:
olisinko nainen vai kulli?
Vastausten perusteella mieluummin kulli. Se on elävämpi, aidompi ja kiinnostavampi kuin nainen.
Haluaa tuon sisälle!
Pikkarit kostuu kun ajattelee