Esileikki
Kaipailisinvähän neuvoja ja mielipiteitä. Ongelmani on se, että mieheni kärsivällisyys ei riitä esileikkeihin. Hän antaa kyllä suuseksiä (paras tapa saada minut laukeamaan), mutta muuten ei välitä kosketella tai kauheasti suudellakaan. En todellakaan ole mikään prinsessa, joka kaipaisi mitään tuntien ylistys ja hipelöintimaratonia kynttilöineen ja rakkauslauluineen, mutta totuus on se että kaipaan sitä että minua kosketetaan. Tiedän, ettei pitäisi valittaa, kun saan sentään suuseksiä (seitsemän vuotta saman kaavan mukaan jatkunutta suuseksiä!! *en ole katkera, mutta kuitenkin... ;) )
Olen yritäänyt miehen kanssa jutella nätisti, mutta tuo tuppaa aina loukkaantumaan ja hermostumaan eikä halua sitten panna ollenkaan. Muuten mieheni on hyvinkin innokas kokeilemaan kaikkea uutta ja käytössä onkin paljon seksileluja ym. hauskaa. Yritän itse pitää mieen tyytyväisenä antamalla hänelle, mitä tarvitsee ja haluaa. Siksi kiukuttaakin, että hän ei välitä tehdä samaa.
Kommentit (3)
vaan juttelette ihan muulloin. Silloin on paljon helpompaa antaa sekä saada palautetta.
On vain tottunut ettei esileikkiä tarvita ja saa mitä haluaa ilman panostusta asiaan. Siinä suurin syy.
Meillä minä olen jo suhteen alussa tehnyt selväksi, että kaipaan paljon suutelua, hivelyä, halailua, koskettelua jne. Enkä anna miehen edetä pidemmälle ennekuin itse tunnen, että esileikki riittää.
Toki meillä huomioidaan myös miestä, mutta meillä myös mies nauttii esileikeistä ja meillä silloin tällöin ei harrasteta edes itse yhdyntää van suutelemme ja halailemme toisiamme kuin teinit jopa tunnin verran ja sitten käperrymme toistemme kainaloon nukkumaan.
Jotkut miehet on sellaisia, että menevät sieltä, missä aita on matalin eivätkä jaksa panostaa ellei ole pakko. Siinä ei auta muu kuin olla tiukkana.
on muuten pystyvä ja seisokki ei hevin langistu, mutta laukeaa kuitenkin heti kun naisena niin haluat. Ota siis ohjat omiin käsiisi ja vie miestä.
nainen ja äiti