Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua iPadin hankintaa, iso vai mini?

Vierailija
02.12.2012 |

Mikä Gt olisi hyvä, riittääkö 16Gt ? Mistä liikkeestä edullisemmin? Tarvitseeko olla retina vai ei?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vai mini on ihan täysin mielipidekysymys, kaipaako isompaa näyttöä vai tuntuuko laitteen iso koko jopa hankalalta. Mulla on iso, ja tykkään siitä, kun käytän lähinnä kotona nettisurffailuun. Mutta jos usein tarvisi mukana laitetta kuljettaa niin voi olla että mini houkuttaisi.



16 GT riittää yleensä ihan hyvin. Mulla on se, eikä ole koskaan tullut vastaan tuo.



Retina-kysymyksestä: kannattaa kaupassa ihan vertailla niitä malleja joissa on retina ja joissa ei ole, ja päättää oman havainnon mukaan pitääkö retinaa lisähinnan arvoisena. Mulla ei ole sitä, on iPad 2, enkä itse kaipaa retinaa yhtään, mutta jotkut voivat kaivatakin.

Vierailija
2/6 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi: Millainen nettiliittymä/nopeus on ipadissa?



Meillä on tällainen mokkula/telakka, johon voi liittää maksimissaan 8 konetta. Tällä hetkellä koneita kaksi, mutta se, jossa mokkula ei ole kiinni, lagii koko ajan.. Netti hirmu hidas :( Entäs sitten, jos hommaa ipadin..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankit laitteen.



Kuinka paljon musiikkia/leffoja/tv-sarjoja/valokuvia sulla pitää mahtua siihen? Jos vähän, niin pienikin muisti riittää. Jos paljon, niin otat isomman.



Retina kannattaa ottaa, jos haluat käyttää sitä ulkona auringonvalossa. Retina on normi näyttöä parempi siihen.



Normaali koko on mun omaan makuun käytössä parempi, mutta jos tärkeämpää on, että laite mahtuu pieneen tilaan, niin sitten pienempi on varmaan parempi.



Mieti niitä omia tarpeita ja valitse niiden mukaan.

Vierailija
4/6 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi: Millainen nettiliittymä/nopeus on ipadissa?

Meillä on tällainen mokkula/telakka, johon voi liittää maksimissaan 8 konetta. Tällä hetkellä koneita kaksi, mutta se, jossa mokkula ei ole kiinni, lagii koko ajan.. Netti hirmu hidas :( Entäs sitten, jos hommaa ipadin..?

voit valita joko 3G- tai WiFi-mallin. 3G:llä tarvit erillisen liittymän ja SIM-kortin iPadille, jos taas ostat halvemman WiFi-mallin, se käyttää langattomia verkkoja joita alueella on saatavilla, eikä tarvitse omaa liittymää. Mulla on WiFI, koska on kotona WLAN-verkko ja lisäksi kännykkäni (iPhone 4 S) pystyy toimimaan tarvittaessa WiFi-tukiasemana, joten toimii matkan päälläkin myös iPad.

Mokkulasysteemit tosiaan todennäköisesti ovat liian hitaita palvelemaan useita laitteita, joten iPadin lisääminen komboon hidastaisi lisää. Sulla on vaihtoehdot lähinnä joko ostaa nettiyhteydellinen iPad, tai hankkia kotiin parempi nettiyhteys kuin mokkula. Mulla on 100 megan valokuituyhteys eikä jähmi todellakaan yhtään.

Vierailija
5/6 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 3G version saa WiFi:in halutessaan. Siinä on siis molemmat liitäntätavat. Tuo edellisen teksti antoi kuva, että 3G:n voisi liittää nettiin vain omalla liittymällä.

Vierailija
6/6 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi: Millainen nettiliittymä/nopeus on ipadissa?

Meillä on tällainen mokkula/telakka, johon voi liittää maksimissaan 8 konetta. Tällä hetkellä koneita kaksi, mutta se, jossa mokkula ei ole kiinni, lagii koko ajan.. Netti hirmu hidas :( Entäs sitten, jos hommaa ipadin..?


Luulin jo nähneeni kaiken, mutta näemmä en. Ei ole mitään rajaa ihmisen pöljyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän