Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jätin mieheni ja 2 tytärtäni

Vierailija
31.12.2012 |

jätin perheeni. ei ole toista miestä. sain vaan tarpeekseni. ehkä olen huono äiti ja olenkin, mutta ratkaisu tuntuu nyt oikealta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin kamalaa tapahtui, et teit noin radikaalin ratkaisun? Oon mäkin muutaman kerran miettinyt et hitto kun nappaan auton perseeni alle ja häivyn! No en ole vieläkään toteuttanut, vaikka rankkoja aikoja elellään. ;)

T: äiti, jollatytöt 3v ja 6kk

Vierailija
2/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: onnellinen YHDEN lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän ajan prosessi, miehellä ollut toinen nainen jo 3 vuotta, mutta yritettiin lasten takia sinnitellä

Vierailija
4/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis ap.

Vierailija
5/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: onnellinen YHDEN lapsen äiti

missä sanottiin että ap lähti koska ei jaksanut KAHTA lasta? Kyllä se elämä vielä sinuakin kouluttaa tavalla tai toisella.

Vierailija
6/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap. eipä siinä tosiaan mistään jaksamisesta ole kyse, kun mies löysi toisen naisen jo 3 vuotta sitten ja ovat olleet yhdessä mun selän takana vuosikausia. nro kutosella on sydäntä. t.ap

Vierailija
7/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi oli mieltä asiasta?

Vierailija
8/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka he nyt ja tulevaisuudessa tulevat muistuttamaan epäonnistuneesta avioliitosta, ovat he kuitenkin sen liiton hedelmiä ja sinun tehtävänäsi on huolehtia heistä. Äiti on melkeinpä jokaiselle se tärkein tuki ja turva maailmassa, etenkin tuossa iässä. Voin vain kuvitella miten tyttöjesi sydäntä kylmää, kun oma äiti lähtee. Se aiheuttaa heille loppuelämän arvet ja kuka ties miten se tulee näkymään heidän elämässään.

Jos tuntuu että olet niin masentunut tms. että pelkäät omia tekojasi, tai siis että satuttaisit heitä jotenkin, mene hakemaan apua, mutta älä nyt hyvä ihminen noin vain jätä omia lapsiasi noin. Jos jätät heidät nyt, voi olla että menetät heidät loppuelämäksesi.

Vierailija
9/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle sopi hyvin, koska oli kuulemma jo vuosikausia miettinyt, miten ap:sta pääsee eroon. tytöt ovat sopeutuneet. näkevät minua nyt kerran viikossa. t.ap

Vierailija
10/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
12/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä kumalle lapset jää!!!!!Onpa vanhanaikainen ajattelu.Tollanen paska sietääki jättää. Tsemppiä!

Vierailija
13/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan erostanne on?

Itse lähdin myös kävelemään vaikka VAIN YKSI lapsi. Meillä ero vielä niin tuore ettei säännöllistä lapsen tapaamista vielä tehty.

En vain jaksanut enää ja löysin uuden rakkauden... tai siis löysin ensimmäisen rakkauden.

Mua syyllistetään hirveästi lapsen jättämisestä, mutta en mä ole lastani jättänyt. Toinen vaihtoehto olis ollut se että menen sairaalaan...

Vierailija
14/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota, että lapset jättävät sut eivätkä halua olla missään tekemisissä kanssasi kommenttia.

Ne lapset voi teininä tai aikuisena jättää vanhemma joka on ollut aina läsnä ja antanut vain rakkautta ja hoivaa... eli eipä tuo nyt pidä paikkaansa...

Vierailija
15/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsit ukostasi eroon. Onnea uuteen alkuun :)

Vierailija
16/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuo 6kk...sairas nainen.

kunnon äiti ei ikimaailmassa jättäisi omia lapsiaan vapaaehtoisesti.

Vierailija
17/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas mammlla, jos toisellakin luetunymmärtäminen vaikeaa :D Suosittelen vaikka aamukahvia tai koneen kii laittoa.

Vierailija
18/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme porukkaa joka ei osaa lukea :O

no mutta vertaistukea ap:lle täältä!

Vierailija
19/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin paljon ilkeämpiä kommentteja. av-mammat niin myötätuntoisia. t.ap

Vierailija
20/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuo 6kk...sairas nainen.

kunnon äiti ei ikimaailmassa jättäisi omia lapsiaan vapaaehtoisesti.

Miksi isät sitten saa jättää perheensä eikä sitä mitenkään niin kovin kummastella ja haukuta? Vanhemmat ovat tasavertaiset mammat hyvät, ette ole niin erinomaisia kuin luulette olevanne...