Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIIRE! Onko Asema-aukio sama kuin Elielinaukio?

Vierailija
30.12.2012 |

Helsingissä siis. Lauttasaareen päin olen menossa bussilla nro 20N, en asu pk-seudulla vaan olen vain kylässä täällä. 20N lähtee Asema-aukiolta / Postikadulta, eli mistä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en väittänytkään, että Sokoksen talo on rakennettu 70-luvulla, vai väitinkö? Olen itse syntynyt 70-luvulla ja siksi noin sanoin (eli toisin sanoin olen nähnyt ko. tavaratalon omin silmin siinä jo 70-luvulla), 60-luvusta ja siitä taaksepäin ei minulla henk.koht. kokemusta ole.

t, ap

Vierailija
42/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa enää kiusata teitä .... Tän palstan taso laskee kaikkien näiden Lieksalaisten ja perähikiäläisten takia... palaan huomenna vittuilemaan teille idiooteille taas. t. stadilainen

perusteella kirjoitit lieksalaiset isolla ja perähikiälaiset pienellä? Mitä sinulla on perähikiäläisikin vastaan? Tai miksi pidät lieksalaisia niin suuressa arvossa, että kirjoitat heidät isolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa naiset osaavatkin selittää selvät asiat epäselviksi. Riittää että on enemmän kuin yksi ämmä mussuttamassa. Te olette suurinosa hiton rasittavaa porukkaa.

Vierailija
44/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pitää katsoa vain googlen kautta?

Vierailija
45/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20N lähtee sokoksen puolelta.

Vierailija
46/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa olen sanonut, etten ole nähnyt missään Postitaloa / en tiedä missä sellainen on? Olen vain kysynyt, että onko Elielinaukio sama kuin Asema-aukio! Ja mitä tulee Postikatuun, niin sitä Postitaloa ympäröi 4 eri katua.

t. ap

Vierailija
47/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et enää seiso siellä sateessa, ap.

Vierailija
48/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis netistähän löytyy todella hyvät kartat ja oikein valokuvanäkymällä. Sekä kävelyohjeet esim. asemalta tietylle pysäkille. Miten niitä katsomalla muka ei sitten löydä yhtä bussipysäkkiä?!

Vierailija
49/55 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäntyyppistä asiaa ainakaan, jos ovat yhtä ilkeitä kuin nämä tähän ketjuun vastanneet stadilaismammat!

Vierailija
50/55 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä valokuvalla varustetut kartat, joihin pysäkitkin on merkitty? Millä hakusanalla pitäisi hakea, jos siis alle minuutissa pitäisi tämmöinen tieto löytää? Eivät kaikki tiedä esim. sitä, että mitä eri bussiyhtiöitä tms. Helsingin seudulla operoi.

Vierailija
51/55 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä valokuvalla varustetut kartat, joihin pysäkitkin on merkitty? Millä hakusanalla pitäisi hakea, jos siis alle minuutissa pitäisi tämmöinen tieto löytää? Eivät kaikki tiedä esim. sitä, että mitä eri bussiyhtiöitä tms. Helsingin seudulla operoi.

Reittioppaasta löytyy suht tarkat kartat ja kävelyohjeet paikasta A paikkaan B. Google Mapsista voi ihan katsoa miltä livenä näyttäisi se kävelyreitti tai paikka missä pysäkki sijaitsee. Pysäkkejä siihen ei ole merkitty mutta kyllä ne siellä näkyvät. Ei toi bussiyhtiöjuttu taida liittyä mitenkään asiaan. Luulen että av ei ole kuitenkaan se nopein paikka selvittää bussipysäkin sijaintia.. D:

Vierailija
52/55 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKKO saada tietää, miten tässä kävi? 

Vierailija
53/55 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kyllä ohjeistavat, mutta otsikon kysymykseen ei vieläkään ole tullut vastausta? Olen toki maalainen, "Hesaan" muutama vuosi sitten muuttanut - osaan kulkea ainakin keskustassa, mutta en siltikään tiedä onko Asema-aukio nimitys synonyymi Elielinaukiolle, vai onko Asema-aukio esim. se rautatieaseman pääovista avautuva autoton alue. Olisi kiva tietää :D

Vierailija
55/55 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo kolmatta vuotta harhailemassa puolelta toiselle Postitalon ja Sokoksen välillä. Aina väärällä puolella kun bussi tulee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan