Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ope ja pidän töissä aina jumpsuittia!

Vierailija
24.11.2012 |

Se on ihanan mukava ja pehmentää mun käytöstä oppilaitakin kohtaan :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et ole ope...sitä jumpsuitia saatat kyllä ehkä käyttääkin...

Vierailija
2/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ope ja haluaisin tietää, millä konstilla voisi pehmentää käytöstäni kun kovaksi moittivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten potkupuku, joka on nyt muotia. Tiiäkkö? Ja se on niin ihanan mukava, että olen paljon rennompi oppilaitakin kohtaan. Ei purista ja kiristä farkut eikä kinnaa paita. :))

ap

Vierailija
4/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ehkä menettelee. Ei oikein muussa tapauksessa ;)

Vierailija
5/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jollain venyttelytunnilla kuulemma käyttänyt sitä, ihan kiva idea! Muuten se ei kyllä työasuksi sovi. Mielestäni esim. matikan ope jolla olisi jumpsuitti päällä, ei ole uskottava.

Vierailija
6/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jollain venyttelytunnilla kuulemma käyttänyt sitä, ihan kiva idea! Muuten se ei kyllä työasuksi sovi. Mielestäni esim. matikan ope jolla olisi jumpsuitti päällä, ei ole uskottava.

millainen vaatetus matikanopella pitäisi olla, että olisi uskottava?

Saisiko biologian ope pitää kumppareita?

Käykö uskonnon opelle korkkarit?

ap

Vierailija
7/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saa oman persoonan mukaan pukeutua, mutta tilanne ja tehtävä on toki otettava huomioon. Pikkulasten ope saa puolestani olla vaikka jumpsuitissa. Itse olen lukion opettaja ja pukeudun hameeseen, mekkoon tai housuihin, mataliin tai korkeisiin kenkiin, ihan mielentilan ja säänkin mukaan. Koskaan en käytä kovin paljastavia vaatteita töissä.

Luonnollisesti uskonnon opettaja saa myös käyttää mielestäni korkokenkiä, biologian ope luontoretkellä kumisaappaita jne. Minua eivät häiritse liikunnanopettajan collarit. (Hän muuten näyttää aika kivalta niissä ;D) Koulun juhliin toki pitää pukeutua toisin kuin arkipäivään. Mutta saa olla vaikka gootti, jos se on oma persoonallinen tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän