Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä täällä, iltaa! Miten lataan ohjelmatiedoston muistitikulle?

Vierailija
16.01.2013 |

Olen saanut linkin. Klikkaanko vain linkkiä ja menee muistitikulle vai mitä tarttee tehdä.

Kiitos kaikki viisaat, jotka vaivaudutte kertomaan ja kirjoittamaan selvästi.

Jatkoa seuraa. Tämä on se HDMI-juttu, missä sain kuvan tietsikasta johdolla telkkariin, mutta telkkari pimeni parin päivän kuluttua. Nyt tarttee tehdä telkkariin joku ohjelmapäivitys. Ihan hirveetä!

Kiitos avusta tähän saakka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaako se mahtua, kato nyt ekana mink kokoinen tikku sulla on

tarkoitatko päivitystä digiboksin kautta? jos sulla on pelkästään tietsikka ja telkkari yhdessä, niin kai sitä voi tehdä?!?

Vierailija
2/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyhjä tikku enkä usko, että koolla just väliä, koska siinä tapauksessa olisi tuki varmaan maininnut, että tarttee olla joku jättitikku.

Siis tästä eka vaihe eli lataaminen tikulle. Muistitikku on nyt koneessa eikä mitään aavistusta miten teen, että ladattava juttu menee tikulle:

Tarvitset päivittämistä varten tyhjän usb-tikun, lataa päivitys tikulle ja avaa tiedosto. Liitä usb-tikku televisioon ja seuraa ruudulle tulevia ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaat tallentaa tiedostoja ylipäätään, osaat kyllä tallentaa tikullekin.

Klikkaat sitä linkkiä vaikka ja katsot mitä sulle aukeaa, tuleeko se harmaa boksi, joka kysyy haluatko avata vai tallentaa, vai mitä.

Vierailija
4/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin linkkiä.

Oikealla hiirinäppäimellä (jota en osaa käyttää) löytyi tallenna nimellä. Yritin tallentaa nimellä, mutta Kingston tikusta ei sitten löytynyt mitään sinne sellaisella nimellä tallennettua.

Olen nyt kuitenkin pannut tikun telkkariin ja seuraava vaihe:

Kun olet tehnyt ohjelmistopäivityksen asenna TV-uudestaan. Paina kaukosäätimen kotinappia ja valitse laitteisto, mene sen jälkeen TV-asetuksiin ja valitse TV:n uudelleen asentaminen ja seuraa ruudelle tulevia ohjeita.

____

Nyt en tiedä olenko tehnyt jo jonkun ohjelmistopäivityksen.

Yritän asentaa telkkarin uudelleen, mutta en tiedä mitä tarttis tehdä.

Mistä löydän telkkarin asennukset?

YRITÄN TÄTÄ NYT!

Vierailija
5/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskin päivityskään onnistui. Oletko koskaan ladannut koneellesi mitään netistä? lataa tiedosto ihan mormaalisti ja laita tikku kiinni koneeseen ja siirrä tiedosto tikulle.

Vierailija
6/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudussa lukee:

kansiot

kuva

musiikki

Tää on aivan ufoa. Tämmöistä ei telkkarissa pitäisi olla ollenkaan vaan kaiken tarttis vaan toimia.

Vierailija
7/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari sanoo nyt, että lukee tiedostoja. Mutta kuinka kauan se niitä lukee? Jokunen sekuntti vai ihan todella kauan. Annanko sen nyt sitten vaan olla tolla tavalla?

Vierailija
8/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikku tulee minun koneeseeni näkyviin E:asemana. Katsoitko tai pääsitkö ylipäätään valitsemaan, mihin tiedosto siirtyi?

Vierailija
9/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun laitoin sen telkkariin niin ei tullut mitään järkevää ohjeistusta. Kun katsoin tietsikalta, että mitä tikulla on niin joku HTLM-asiakirja, jossa televisiotuottajan juttuja, joita en ymmärtänyt ollenkaan eli ei ne miltään tvn ohjelmapäivitykseltä tuntuneet. Jotakin luulen siis siirtyneen Kingstoniin.

Menee kyllä ihan hermo tämmöisessä.

Vierailija
10/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ois parempi vaan pyytää joku sinne auttamaan, ennenkuin menee mitään rikki :D voi kyllä jo tän keskustelun perusteella sanoa, että sulla ei riitä kyvyt tohon hommaan, ei sitten alkuunkaan.

Vierailija
11/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä maasta ei löydy edes firmoja tekemään yhtään mitään. Kyllä minä ohjeita osaan seurata, mutta kun kaikkialla tökkii. Ei ole mitään ohjekirjojakaan. Tiesitkö sinä mikä on kotinappula tms mikä se oli.

Ei tän keskustelun perusteella mitään voi sanoa. En ole koskaan mitään rikkonut enkä riko nytkään. Nämä nykyajan tekniset laitteet ovat sellaisia, että koneensuunnittelija diplomi-inssitkin pesevät kätensä.

Kun menee laiteostoksille liikeeseen niin eiväthän ne sielläkään tiedä mitään. Sanovat vain, että kait sulla on joku tuttu tai sukulainen, joka tietää ja osaa. Tämä kaikki YHTEENSOPIMATON tekniikka on mennyt täysin överiksi. Ei autonajaminenkaan edellytä, että sun tarttis ensin itse rakentaa se auto itsellesi.

Susta oli varmaan kiva sanoa, että ei kyvyt riitä kun kukaan ei tule sunkaan kykyjä mitenkään testaamaan, niin että tommoista voi vaan heittää ilmaan.

Ei kukaan täällä saanut kuvaa tietsikasta telkkariin kait, koska ketju herätti kovasti kiinnostusta ja sain sitten kiitosta selvästä ketjustani. Senkin sain toimimaan, vaikka ei mitään hajua asiasta ensin.

Sitten telkkari vaan meni pimeäksi eikä kukaan edes tiennyt missä syy. Nyt olen etsinyt tietoa jo viikon ja tässä ollaan. Tämä mahdollisesti olisi se vika millä kuva tulisi takasin. MAHDOLLISESTI, EI VARMASTI EDES TELKKARIFIRMASTA. ELI KUKAAN EI TUNNU TIETÄVÄN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä