Miten isketään 12 vuotta nuorempi nainen?
Työpaikalla aloitti syksyllä iloinen ja älykäs nuori nainen ja taisi vähän viedä jalat alta.
Antakaahan naiset vinkkejä
Kommentit (31)
Joo, kyllä ne nuoremmat VOI kiinnostua vanhemmastakin. Mullakin on 15 vuotta vanhempi puoliso mutta yleisesti ottaen olen huomannut ettei mun ikäiset kiinnostu noin 'paljon' vanhemmista.
Ja olet kyllä idiootti jos alat työkaverille ehdottelemaan jotain, saatat vaan tosi kiusalliseen tilanteeseen hänet. Kokemuksen äänellä...
Päällepäsmäri joka yrittää opettaa omaa perhettäkin. Rooli jäänyt päälle.
t. open eksä
[quote author="Vierailija" time="30.12.2012 klo 19:58"]
tosiaanko se lompakon paksuus teitä naisia viehättää?
[/quote]
Se on ainoa jolla voit erottua eduksesi nuoremmista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2012 klo 19:58"]Elokuvat, teatteri, konsertti, ravintolat? Syteen tai saveen, aion pyytää naista ulos kanssani vaikka lompakko on opettajan.
Asian vierestä menee, mutta tosiaanko se lompakon paksuus teitä naisia viehättää?
[/quote]
Ei ainakaan tätä 23 vuotiasta viehätä lompakko. Johtuu varmaan siitä että tienaan itse ikäisekseni todella hyvin (netto yli 6000eur/kk). Mä nautin ulkoilmasta, musiikista, uuden kokeilemisesta (vie treffikumppani vaikka ratsastustunnille!)
Olen varaton ja jopa työtön juuri nyt. Elämä pitää silti hymyn kasvoilla ja pilkkeen silmäkulmassa. Aina on ollut seuraan tulijoita ja jopa niin, että sinkkuaikoja en ole oikein koskaan viettänyt. Muutamalla vakavalla suhteella kuitattu useampi vuosikymmen. En käsitä, mihin sitä paksua lompakkoa tarvitaan, ellei ole ostamassa jotain kallista.
Mä en katsoisi edes viis vuotta vanhempaa äijää kahdesti. Liian vanha.
Jaa-a, vaikeita kysyt, koska itse ihmettelen seurassani viihtyvää parikymmentä vuotta nuorempaa salskeaa mieshenkilöä ,-) mutta en ollut minä, joka ns. iskin.
Tulee nolo tilanne, jos hän sanoo ei. Kysele mitä hän tekee vapaa-ajalla (ja kenen kanssa, onko sinkku vaiko ei) ja yritä ehdottaa jotain yhteistä toimintaa sen pohjalta. Tai pidä illanistujaiset ja pyydä hänet myös.