Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isketään 12 vuotta nuorempi nainen?

Vierailija
30.12.2012 |

Työpaikalla aloitti syksyllä iloinen ja älykäs nuori nainen ja taisi vähän viedä jalat alta.

Antakaahan naiset vinkkejä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sinä sen ikäisestä haluat?

Vierailija
2/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei raha merkkaa yhtään mitään. Miksi pitäisi? Eikä se ikäkään nyt niin ratkaiseva asia ole. 12 vuotta ei ole vielä mikään mahdoton ikäero. Itse voisin hyvinkin olla kiinnostunut vanhemmasta miehestä. Ei se ikä, vaan se ihminen. Ehdotan, että juttelet naisen kanssa ja yrität selvittää, pitääkö hän sinusta. Tutustukaa paremmin. Onnea matkaan!

T. 20v nuori nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan ap, mammat vielä selvittää sun henkilöllisyyden ja sitten saat kuulla kunniasi. Olet sentään opettaja ja etsit kumppania....eihän sellaista saa siveä opettaja AV-mammojen mielestä edes harkita!

Vierailija
4/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan ap, mammat vielä selvittää sun henkilöllisyyden ja sitten saat kuulla kunniasi. Olet sentään opettaja ja etsit kumppania....eihän sellaista saa siveä opettaja AV-mammojen mielestä edes harkita!

Vierailija
5/31 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskitkö

Vierailija
6/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on tarjota?

Vierailija
7/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kuormasta ei syödä = työpaikalla ei yritetä iskeä ketään tai harrasteta suhteilua. Siitä yleensä joutuu kärsimään koko työyhteisö tai aiheutetaan iskettävälle kiusaantunut olo.

Toiseksi kaikki eivät suinkaan kuolaa 12 vuotta vanhempien perään - suosittelen siis pysymään enemmän omassa ikäluokassa ellei 'iskettävä' itse ilmaise kiinnostusta (siis jos ei työpaikasta olisi kyse).

Vierailija
8/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla aloitti syksyllä iloinen ja älykäs nuori nainen ja taisi vähän viedä jalat alta.

Antakaahan naiset vinkkejä

Vierailija
9/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni, 11 v vanhemman. minuun teki vaikutus hänen itsevarmuutensa iloman ylimielisyyttä. hän ei korostanut asemaansa ja rahojaan ja taloudellista vakauttaan. hän oli lämmmin ja elämänsä hörhöilyt hörhöillyt. hän oli avoin myös elämänsa kipeistä asioista.

Vierailija
10/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käytöstapoja, älykyyttä ja pätäkkää löytyy. Nuo kolme on tuossa tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
11/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lompsan tosiaan pitää olla lyönnissä, jotta lähtisin edes vilkuilemaan itseäni noin paljon vanhempaa miestä. Jos ajattelee niin pitkälle, että mä olen 60 v niin mies on jo haudan partaalla oleva 72 ja joutuisin häntä hoitamaan. No way!

No, tietty ymmärrän senkin, että ei mies ole oman ikäisistään kiinnostunut. Nainen rupsahtaa siinä missä mieskin.

Vierailija
12/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskettyä millään!

Vierailija
13/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat, teatteri, konsertti, ravintolat? Syteen tai saveen, aion pyytää naista ulos kanssani vaikka lompakko on opettajan.

Asian vierestä menee, mutta tosiaanko se lompakon paksuus teitä naisia viehättää?

Vierailija
14/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat, teatteri, konsertti, ravintolat? Syteen tai saveen, aion pyytää naista ulos kanssani vaikka lompakko on opettajan.

Asian vierestä menee, mutta tosiaanko se lompakon paksuus teitä naisia viehättää?

Sun pitää olla myös älykäs ja komea, ja kropan on oltava kunnossa. Pallomahat älkööt vaivautuko tai lösöperseet.

Noin yleisesti ottaen ei vaikuta oikein fiksulta tuollainen työpaikkasuhde. Näytät helposti himokkaalta vanhalta jäärältä (tosin sellainenhan nyt olet).

Vierailija
15/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni vanhempia miehiä. Jokin (ukkomaisuus?) inhotti vanhemmissa miehissä.

Mutta jos löytyy karismaa ja älykkyyttä, poikamaisuutta ja raikas ulkonäkö (hampaat, hiukset ja iho kunnossa), niin mikä ettei. En usko, että miehen taloudellinen tilanne on niin ratkaiseva. Kunhan on normaali toimeentuleva.

Ap:lle sanoisin, että kannattaa kuulostella, vaikuttaa tuo nuori nainen yhtään kiinnostuneelta. On noloa, jos yrität iskeä häntä, eikä hän ole millään tavalla innostunut.

Vierailija
16/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 12 vuotta ole isokaan ikäero vaan jotenkin aika normaali, etenkin noin päin, että mies on vanhempi.

Mulla oli 18-22-vuotiaana suhde itseäni 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei se niin kummallista tai outoa ollut. Eikä suhde päättynyt ikäeron vuoksi.

Olen 32 ja mieheni 35 mutta ei minusta ajatus 44-vuotiaasta puolisosta ole mitenkään outo tai erikoinen. Vanhemmassa miehessä helposti viehättää kokemus, status, halu suojella naista ja vakavaraisuus. Eikä se tarkoita rikkautta vaan sitä, että on jo työpaikka ja jotain normaalia varallisuutta.

Vierailija
17/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan koskaan ajatellut onko mies rikas vai tavis. Mutta en olis kyllä huolinut täysin varatonta ja työtöntäkään. En usko, että jää rahasta kiinni.

Mutta tosiasia on, että suurin osa naisista ei ole kiinnostunut kovin paljoa itseään vanhemmista miehistä. Kyllä 23-vuotias on vielä nuori ja 35-vuotias alkaa olla keski-iässä. Tietysti jos kyseessä ei olekaan yritys vakavasta parisuhteesta, niin ehkä sitten, ihan uteliaisuuttaan.

Itse en kyllä todellakaan parikymppisenä ollut kiinnostunut niin paljon itseäni vanhemmista miehistä, ihan totta, keski-ikäiset olivat lähinnä jo pappakastia. Ei pahalla. Mutta ainahan kannattaa yrittää, tiedän kyllä monia pariskuntia joilla on enemmänkin ikäeroa ja molempiin suuntiin.

Vierailija
18/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehnosti palkattujen miesnipottajien ala, tuovat työt ja tiukkapipoisuutensa kotiinkin. Iästä ei niin väliä, mutta tosiaan toi ammatti tökkii.

Vierailija
19/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 10 vuotta niin on helpompaa;) noin nuoret ei kovin helposti innostu vanhemmista miehistä.

Älä ainakaan ole päällekäyvä, vaan yritä ensin tehdä vaikutus "huomaamatta". Ole avulias, kohtelias, hymyile. Älä ilmaise kiinnostustasi liian innokkaasti heti, vaan anna naisen kypsyä ajatukselle pikku hiljaa.

Vierailija
20/31 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 31-vuotias nainen ja ihastunut työpaikallani työskentelevään 12 vuotta vanhempaan mieheen.

Minuun vetoaa se, että hän on mies, jolla on jo hieman elämänkokemusta. Fyysisesti hän on paremmassa kunnossa kuin monet oman ikäiseni miehet. Joten ÄLÄ KUUNTELE näitä negatiivisia kommentteja. Yritä ainakin. Jos hoidat asian tahdikkaasi, niin et häviä siinä mitään.

Ja näistä kuormasta syöjä -kommentoijille muistuttaisin, että tutkimusten mukaan työpaikka on yksi yleisimmistä paikoista tavata tuleva puoliso.