Naisilla realiteetit hukassa, kaikki miehet pettää
Huvitti lukea täällä ketjua, jossa nainen kertoo miehensä jääneen pettämisestä kiinni ja kaikki komppaa "jätä se sika". Juu, jätä vaan, mutta parempaa ei ole tarjolla tilalle, sillä oikeastaan kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. Sinkkunaisena saa kokoajan töniä tieltä innokkaita perheenisiä, jotka tekisivät mitä vaan että saisivat pettää vaimoaan. Surullista, mutta totta. Ja oikeastaan jokaisessa tuttavaperheessä ainakin toinen osapuoli on pettänyt (naisetkin siis usein). Nekin kommentoijat jotka asiaa kauhistelevat, tulisivat totisesti hämmästymään jos tietäisivät mitä se oma mies tekee kun silmä välttää...huvittavinta tässä on aina se, että kukaan ei koskaan olisi sellaista uskonut omastaan, vaikka kaikki muut sitä tekevät. Onko siis tuo ehdoton uskollisuuden vaatimus jo ihan mennyttä ja utopistista haavekuvaa? Miksi on niin paha asia että joku välillä harrastaa seksiä muunkin kuin sen vaimonsa kanssa? Tuntuu, että mies saa olla mikä tahansa välinpitämätön ja laiska vaimonhakkaajakin mieluummin kuin "uskoton"?
Kommentit (61)
Parisuhteet on paradoksi. Mutta naiset on kohtuullisen heikosti realiteeteissä kartalla. Siis nainen haluaa kysyä mieheltään että oonko kaunis. No häh, ei se oo monivalintakysymys. Eihän monessakaan asiassa voi olla täysin rehellinen saamatta hirveetä marttyyi-itku-potku-raivaria aikaiseksi. Vihkivala.. Uskollisena.. Kunnes kuolema erottaa.. Pieninkin syy riittää ja pihtaaminen alkaa, pettäminen alkaa, ja erotaan kun haluttiin eriväriset lakanat sänkyyn.
No ei ollut tarkoitukseni arvostella naisia, nää on vaan niin luonnollisia asetelmia. Ja tosiaan, kyllä varatut naiset osaa ihan samalla tavalla säätää kylillä.
Olen kyllä samaa mieltä että ehkä olisi syytä miettiä onko edes järkevää lähteä lupailemaan. Sehän on kuitenkin alunperin sen seksisuhteen ehto että muita ei duunailla. No monesti se tarkoittaa että seksielämä rampautuu tai jopa loppuu.
Itse lähtisin perustamaan elämänkumppanuussuhdetta. Kaksi aikuista kodin ja perheen vastuullisina aikuisina. Ei syyllisyyden tunteita, marttyyreitä, salatapaamisia, menettämisen pelkoa.. Vastuullisina kasvattajina ja aidosti tasavertaisina kumppaneina.
Se on traagista että niin suurelta osalta koko kuvio perustuu valheelle. Asioille joita ei pysty pitämään. Kun parisuhde vakiintuu asumismuodon muuttuessa tai jälkeläisten hankinnan myötä, suhteen alamäki yleensä alkaa. Siinä pisteessä on se suurin yhteinen tahto, himo ja omistautuminen. Mitäs jos meillä olisikin edelleen järjestetyt liitot. Edes joillain voisi käydä tuuri?
Sanoisin että siinä vaiheessa jos ihmiset uskaltaa oikeasti ottaa järjen käteen niin sinkkujen määrä kasvaa reilusti.
sinkunaisen vonkaaminen varmaan loppuisi jos miehesi ei antaisi ymmärtää ja flirttailisi hänen kanssaan. Tuskin jatkaisi jos sanoisi suoraan ettei kiinnosta. Miten vaimot kattelee tällästä?!
Mies ei todellakaan flirttaile kyseisen sinkkutytön kanssa, vaan naureskelee kotona tytön yrityksiä työpaikalla. Milloin istutaan minihame päällä hänen työpöytänsä kulmalla, milloin tullaan työhuoneeseen vaikka minkä tekosyyn varjolla istuskelemaan, jatkuvaa ihailua ja miehen ylistämistä jne. Kaikki miehet ei ole tyhmiä ;)
tämä sinkku hyvännäköinen? Eikö miestäsi muka yhtään imartele moinen huomio? Sehän ei siis tarkoita, että mies haluaisi pettää, mutta en kyllä usko, että mies suorastaan säälii tätä naista (ehkä jos se on 40 vuotta miestäsi vanhempi tms)
Miestäni ehkä 15 vuotta nuorempi.
Kaikki miehet ei petä, ja kannattaisi naistenkin työpaikalla muistaa, että maine menee helposti ja itsensä voi tehdä naurunalaiseksi niin monella tavalla.
Tottakai mies ottaa huomion imarteluna, mutta kehuskelee tytön huomiosta kotona polleana vaimolleen ;)
Sitten huolestuisin, jos alkaisi moisia juttuja salailla.
Uskoa 100% ettei oma mies ikinä pettäisi, mutta myös yhtä typerää uskoa että kaikki miehet pettäisivät tilaisuuden tullen.
Ap, olen surullinen puolestasi kun olet menettänyt uskosi miehiin ja yksiavioisuuteen. Anna kuitenkin meidän muiden uskoa rakkauteen, ei se ole sinulta pois.
T. 7v onnellista avioliittoa takana.
Huokaus, ihmiset pettää, niin miehet kun naisetkin ja jokaisella siihen joku syy on.
Joo, en minäkään tiedä mitä mieheni puuhaa kun olen itse töissä tai jossain muualla ja sama toisinpäin. Kun emme toisiamme vahdi, niin onhan siinä kaikki mahdollisuudet pettämiseen.
Mutta minkäs sille mahtaa, pettää jos pettää.
Tottakai mies ottaa huomion imarteluna, mutta kehuskelee tytön huomiosta kotona polleana vaimolleen ;)
nyt kuitenkaan ihan varma, ettei mies MITÄÄN sellaisia vihjeitä anna, että tyttö ei lopeta? Olen itsekin joskus tullut nuorempana flirttailleeksi vanhemman varatun työkaverin kanssa, joka kyllä flirttaili minunkin kanssani, vaikka selkeästi ei kummallakaan ollut mitään suhdetta mielessä. Siis että jos mies olisi vaikuttanut siltä, etten voi sitä vähempää kiinnostaa, niin en kyllä olisi itsekään mitään tehnyt.
Ajattelitko, että ne miehet siinä kahvipöydässä sanoisi, että "joo, olisihan se ihanaa, kun olisi hyvä pano jossain sivussa..."?
Tottakai elämä on ruuhkavuosissa kiirellistä, mutta kyllä jännille asioille aina löytyy kolo, jos vaan sopiva partneri löytyy.
EI kaikki vaan jaksa, se pettäminenhän on kauheaa säätämistä, salailua ym. Joko netissä tai baareissa yrittää löytää kumppaneita. Ja jos työpaikalla alkaa jotain säheltää, niin onhan se noloa kun työkaverit huomaa.
Ollaan miehen kanssa ja monien tuttavapariskuntien kanssa puhuttu, että luojan kiitos ei tarvi olla enää sinkku ja yrittää etsiä mitään kumppania, liian vaivalloista. Työt vie kaikki mehut, ja kotonakin pitää vielä silti työt tehdä ja jaksaa lasten kanssa, vielä jos haluaa jotain harrastaa, niin kyllä on aika kortilla.
Jos joku jaksaa sitä pettämishässäkkää, on kyllä elämä muuten liian helppoa, työt on varmaan näitä joita tääläkin hehkutetaan, että maksetaan palkkaa monta tonnia mutta mitään tekemistä työpaikalla ei ole.
Mitä ne ihmiset ajattelee jotka ei petä, tai edes ajattele sitä? Ei kaikki naiset pihtaa, eikä kaikki miehet petä, eikä kaikki miehet halua seksiä koko ajan ja kaikilta jotka vaan jalkansa levittää. Pettäminen on merkki lapsellisuudesta, tai jostain muusta pahasta henkisestä ongelmasta. Jotkut pettää kun eivät osaa hoitaa parisuhdettaan, ja kostavat sen mitä puoliso omasta mielestä tekee väärin, se on erittäin lapsellista. Jos parisuhde ei ole tyydyttävä, pitää se korjata tai ottaa ero.
Todella inhottava ajatus nuo "vonkaajat", entinen mieskin varmaan kännissä vonkasi, mutta eipä sitä raukkaa huolinut kukaan, enkä minäkään jaksanut enää katsella kun alkoi alkoholismi olla sen verran paha.
nyt kuitenkaan ihan varma, ettei mies MITÄÄN sellaisia vihjeitä anna, että tyttö ei lopeta? Olen itsekin joskus tullut nuorempana flirttailleeksi vanhemman varatun työkaverin kanssa, joka kyllä flirttaili minunkin kanssani, vaikka selkeästi ei kummallakaan ollut mitään suhdetta mielessä. Siis että jos mies olisi vaikuttanut siltä, etten voi sitä vähempää kiinnostaa, niin en kyllä olisi itsekään mitään tehnyt.
siis ei kai flirttailussa useimpien mielestä ole mitään pahaa- tarkoitan sitä, että jos sinä ehdottomasti haluaisit tuon tytön lopettavan nuo "iskuyrityksensä" tai mitä tekeekään, niin jos mies joku kerta alkaisi vaikka puhua sinusta ja lapsistaan ylistävään sävyyn niin varmaan tyttö tajuaisi vihjeen.
Sitä ei kannata ottaa tosissaan. Pöydän kulmalla hame korvissa istuskelu taas EI ole flirttiä, vaan naurettavaa. Sinkut taitaa olla välillä niin epätoivoisia, että ukkomiestenkin flirtti otetaan vähän liian tosissaan.
Ja toki, flirttailen myös itse töissä leikilläni, mutta TYYLILLÄ!!
Olin vuosia sitten työpaikalla, jossa lähes kaikki osaston miehet pettivät vaimojaan. Tein jyrkän kantani pettämiseen selväksi heti alussa, joten sain jatkossa olla rauhassa.
Kukaan ei uskalla yrittää pokata ehdottoman uskollista naista.
Olin vuosia sitten työpaikalla, jossa lähes kaikki osaston miehet pettivät vaimojaan. Tein jyrkän kantani pettämiseen selväksi heti alussa, joten sain jatkossa olla rauhassa.
Kukaan ei uskalla yrittää pokata ehdottoman uskollista naista.
Kun antaa ymmärtää, että olen töissä tekemässä töitä ja minulle maksetaan palkkaa töiden tekemisestä eikä flirttailusta, saa olla ihan rauhassa ukkomiesten iskuyrityksiltä.
Eli eiköhän nämä jotka täällä huutelevat, että ukkomiehet yrittävät iskeä, anna aika selkeää viestiä jo etukäteen niille miehille.
Suosittelen muuten tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, silloin sinua arvostavat sekä nais- että miespuoliset työkaverit. Noi säätäjät ja flirttailijat aiheuttavat työpaikalla vaan pahaa verta.
En tiedä pettääkö mieheni, luulisin että ei. Onko minulle tärkää olla 100% varma? Ei ole . Riittää kun koen mieheni rakastavan minua ja parisuhteemme on tyydyttävä molemmille. On seksiä, on hellyttä, on toisen huomioimista.
Emme riitele rahasta, sekin on yhteistä kuten muutkin ilot ja surut. Keskustelemme, vietämme aikaa yhdessä.
Jos mies tässä tilanteessa kokee tarvetta pettää, niin sen tehkööt. Mutta kunhan ei jää kiinni, se on minun toiveeni. Haluan elää tässä tiedottomuuden tilassa jatkossakin.
Eli ap, jos mieheni vikittelee sinua baarissa, niin vikitelkööt, sinä ratkaiset lähdetkö mukaan. Jos lähdet, ei se ole välttämättä minulta pois. Elämäni jatkuu kuten ennenkin, mieheni elämä yhtä panoa rikkaampana.
En tiedä pettääkö mieheni, luulisin että ei. Onko minulle tärkää olla 100% varma? Ei ole . Riittää kun koen mieheni rakastavan minua ja parisuhteemme on tyydyttävä molemmille. On seksiä, on hellyttä, on toisen huomioimista.
Emme riitele rahasta, sekin on yhteistä kuten muutkin ilot ja surut. Keskustelemme, vietämme aikaa yhdessä.
Jos mies tässä tilanteessa kokee tarvetta pettää, niin sen tehkööt. Mutta kunhan ei jää kiinni, se on minun toiveeni. Haluan elää tässä tiedottomuuden tilassa jatkossakin.
Eli ap, jos mieheni vikittelee sinua baarissa, niin vikitelkööt, sinä ratkaiset lähdetkö mukaan. Jos lähdet, ei se ole välttämättä minulta pois. Elämäni jatkuu kuten ennenkin, mieheni elämä yhtä panoa rikkaampana.
Tuo on oikea asenne, eli ei ripustauduta siihen uskollisuuden mahdottomaan ajatukseen vaan nautitaan siitä mitä on. Ja kenenkään varatun miehen mukaan en koskaan ole lähtenyt, tulkoon nyt sekin selväksi. Eli turha yrittää saada minua tungettua siihen kaavamaisen ajattelunne tarjoamaan ainoaan mahdolliseen rooliin. t. AP
sinkunaisen vonkaaminen varmaan loppuisi jos miehesi ei antaisi ymmärtää ja flirttailisi hänen kanssaan. Tuskin jatkaisi jos sanoisi suoraan ettei kiinnosta. Miten vaimot kattelee tällästä?!
Mies ei todellakaan flirttaile kyseisen sinkkutytön kanssa, vaan naureskelee kotona tytön yrityksiä työpaikalla. Milloin istutaan minihame päällä hänen työpöytänsä kulmalla, milloin tullaan työhuoneeseen vaikka minkä tekosyyn varjolla istuskelemaan, jatkuvaa ihailua ja miehen ylistämistä jne. Kaikki miehet ei ole tyhmiä ;)
Tämä on vanha kikka. Kerrotaan kaikki paitsi se että tuli myös naitua. Naiselle naureskellaan jotta tällä ei ole uskottavuutta mahdollisessa kohtaamisessa.
samanlainen vuoden aikana. Sinkku tulee kertomaan, kuinka kaikki perheelliset miehet tulee häntä iskemään ja kukaan mies ei ole uskollinen.
JA aina löytyy niitä idioottimammoja, jotka alkaa täällä kertomaan, kuinka minun mieheni ei petä ja ei se ehdi jne...
Samaa jankutusta jokainen ketju ja ap-provot nauttivat kun mammat vetää herneet nenään kun mun mies ei ainakaan.
Olen varmaan pyörinyt täällä ihan liian kauan, kun tunnen jo ulkoa palstan vakioprovosoijat ja provot ja voin 99% tarkkuudella arvata kolme ensimäistä vastausta. Kuten tässäkin, ei minun mies ainakaan.
Liikut paikoissa, joissa tällaista tapahtuu. Mieheni ei. Hän käy miesvaltaisella työpaikallaan ja harrastaa liikuntaa miesporukassa. Muun ajan on kanssani ja lastemme kanssa. Ja lisäksi hän saa kotona paljon ja hyvää seksiä. Itse pystyisin fyysisesti hyvinkin pettämään, mutta miehelleni riittää kotona saatu seksi. Mies ei nimittäin keski-iässä ainakaan yleensä jaksa kuin 2 - 7 krt viikossa.
ja on oltu koulutuksissa ja reissattu aika paljon. Ja meillä ainakin on miehiä, jotka eivät ole vaimojaan pettäneet.
Meillä on muutenkin hyvä tekemisen henki työpaikalla ja hyvä ilmapiiri. On siellä toki joku, joka on reissussa pettänyt vaimojaan. Mutta enemmän siellä näitä uskollisia on.
ja kaikkea olen nähnyt. Enpä ole juuri miestä huomannut töissä, joka ei olisi muutaman oluen jälkeen valmis mihin vaan. No, rouviensa onneksi ovat sellaisia jakojäännöksiä, ettei flaksi oikein käy. Ne pahimmat nörtitkin on niin machoa ja valmiita vaikka työhuoneen lattialla, kun olutta on otettu ja rouvan silmä ei ole seuraamassa.
Mitä työmatkoihin tulee, niin ne on oma lukunsa. Ainakin takavuosina ostettiin naisia ihan porukalla ja aika avoimesti juttelivat mullekin porukalla, kun olin "hyvä jätkä".
Kysymys siis insinöörimiehistä teknologia-alalla.
Liikut paikoissa, joissa tällaista tapahtuu. Mieheni ei. Hän käy miesvaltaisella työpaikallaan ja harrastaa liikuntaa miesporukassa. Muun ajan on kanssani ja lastemme kanssa. Ja lisäksi hän saa kotona paljon ja hyvää seksiä. Itse pystyisin fyysisesti hyvinkin pettämään, mutta miehelleni riittää kotona saatu seksi. Mies ei nimittäin keski-iässä ainakaan yleensä jaksa kuin 2 - 7 krt viikossa.
vonkaa pillua. Minä olen ollut myös sinkkuna ja miesvaltaisella alalla töissä parikymmentä vuotta ja minä ainakin tunnen monta miestä, jotka ei petä vaimojaan.
En tiedä, mistä tämä johtuu, että meillä on näin erilainen kuva asiasta. Mutta voisiko olla, että pyörimme erilaisissa piireissä ja erilaisissa työpaikoissa.
Tuo on oikea asenne, eli ei ripustauduta siihen uskollisuuden mahdottomaan ajatukseen vaan nautitaan siitä mitä on. Ja kenenkään varatun miehen mukaan en koskaan ole lähtenyt, tulkoon nyt sekin selväksi. Eli turha yrittää saada minua tungettua siihen kaavamaisen ajattelunne tarjoamaan ainoaan mahdolliseen rooliin. t. AP
Enpä kyllä usko, että kovin moni vaimo voi olla 100% varma siitä, ettei oma mies petä. Voiko joku muka olla niin tyhmä, että uskoo noin? Mielestäni ei saa koskaan olla niin sinisilmäinen, että ajattelisi pettämisen omassa suhteessa olevan mahdotonta, kun sitä kuitenkin tapahtuu niin paljon. Sitä ei ikinä tiedä mitä toisen päässä liikkuu tai mitä tapahtuu. Vaikka minulla menee mieheni kanssa todella hyvin eikä hän näennäisesti ole pettäjätyyppiä ollenkaan, en koskaan luottaisi häneen sinisilmäisesti, koska tilanteet muuttuvat ja kotielämä voi jossain vaiheessa käydä tylsäksi, varsinkin jos vastaan tulee joku erityisen viehättävä ja kiinnostunut tapaus. Sama koskee toki itseäni.
ole: KAIKKI EI PETÄ. Ei miehet eikä naiset. Varmaa mieli tekis joskus mutta se KUNNIOITUS toista kohtaan voittaa sen HALUN.
Ajattelitko, että ne miehet siinä kahvipöydässä sanoisi, että "joo, olisihan se ihanaa, kun olisi hyvä pano jossain sivussa..."?
Tottakai elämä on ruuhkavuosissa kiirellistä, mutta kyllä jännille asioille aina löytyy kolo, jos vaan sopiva partneri löytyy.